  • 41. Data: 2011-05-24 06:22:50
    Temat: Re: [kronika2prl] Rękę podniesioną na władzę ludową...
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2011 15:56, Mark pisze:

    > Z niczym

    > A co cie to obchodzi? Ksiazke piszesz?

    To ty zacząłeś dłubać w biografii...

  • 42. Data: 2011-05-24 08:38:34
    Od: Mrqs <m...@o...pl>

    W dniu 2011-05-23 09:35, Andrzej Ława pisze:

    > Oszołomstwo, wodzowatość - to tak na początek.

    W jakiej dowolnej partii jest inaczej?

    > Do tego dochodzi ich związek z lepperem i elpeerem

    Przypominam, że PiS po fiasku rozmów koalicyjnych z PO, bodaj
    trzykrotnie usiłował namówić Tuska na samorozwiązanie sejmu. Tusk
    pokazał środkowy palec i przed PiS stanęła alternatywa: mieć rząd
    mniejszościowy i nie móc uchwalić choćby własnego budżetu lub szukać
    koalicji. Wybrali to drugie, za co płacą do dziś. To dzięki tej koalicji
    nie ma dziś Leppera ani Giertycha w sejmie, choć ten ostatni jest
    doradcą min. Sikorskiego w jego "walce o czystość w internecie".

    IMHO robienie Kaczce zarzutu z koalicji z LPR i Samoobroną jest
    niepoważne, nie mieli żadnego sensownego ruchu, bo ten został skutecznie
    zablokowany przez PO.

    Dodam na koniec, że nie głosowałem ani nie będę głosował na PiS, ale to
    inna historia.

    Mrqs

  • 43. Data: 2011-05-24 08:43:38
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.05.2011 10:38, Mrqs pisze:

    > W jakiej dowolnej partii jest inaczej?

    A jest?

> [...]
    > mniejszościowy i nie móc uchwalić choćby własnego budżetu lub szukać
    > koalicji. Wybrali to drugie, za co płacą do dziś. To dzięki tej koalicji

    Za błędy się płaci.

> [...]
    >
    > IMHO robienie Kaczce zarzutu z koalicji z LPR i Samoobroną jest
    > niepoważne, nie mieli żadnego sensownego ruchu, bo ten został skutecznie

    Miał inne wyjścia - poszedł na sojusz z najgorszym motłochem.

    Mam go za to szanować?

  • 44. Data: 2011-05-24 09:09:47
    Od: Mrqs <m...@o...pl>

    W dniu 2011-05-24 10:43, Andrzej Ława pisze:

    > Miał inne wyjścia - poszedł na sojusz z najgorszym motłochem.
    >
    > Mam go za to szanować?

    Jakie, mianowicie były te wyjścia?
    SLD ze swoimi kilkoma posłami? Problem w tym, że wyjścia nie miał poza
    rządami mniejszościowymi a te z kolei to samobójstwo przy oczywistej
    obstrukcji ze strony PO.

    Nie musisz szanować, ale powinieneś rozumieć dlaczego stało się tak a
    nie inaczej. Że nie był to wybryk szalonego wodza żądnego władzy, tylko
    "uświadomiona konieczność" :-)

    Mrqs

  • 45. Data: 2011-05-24 09:15:02
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.05.2011 11:09, Mrqs pisze:

    > Nie musisz szanować, ale powinieneś rozumieć dlaczego stało się tak a
    > nie inaczej. Że nie był to wybryk szalonego wodza żądnego władzy, tylko
    > "uświadomiona konieczność" :-)

    Mam świadomość. A ty miej świadomość, że niektórych rzeczy się nie robi,
    bo to jest zwyczajne skurwienie.

    Z mojej strony EOT

  • 46. Data: 2011-05-24 09:41:07
    Od: Mrqs <m...@o...pl>

    W dniu 2011-05-24 11:15, Andrzej Ława pisze:

    > Mam świadomość. A ty miej świadomość, że niektórych rzeczy się nie robi,
    > bo to jest zwyczajne skurwienie.
    >
    > Z mojej strony EOT

    Mimo EOT. Skurwienie w polityce? Naiwnyś. Co innego przyzwoite
    towarzystwo a zupełnie co innego politycy, tam nie ma skurwienia, bo
    samo bycie politykiem to skurwienie.

    Mrqs

  • 47. Data: 2011-05-25 10:43:43
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 10:38:34 +0200, Mrqs napisał(a):

> [...]
    > pokazał środkowy palec i przed PiS stanęła alternatywa: mieć rząd
    > mniejszościowy i nie móc uchwalić choćby własnego budżetu lub szukać

    ..a nieuchwalanie budzetu daje prezydentowi podstawe prawna do rozwiazania
    sejmu. Wiec gdyby NAPRAWDE chcieli rozwiazania sejmu, wciaz mieli na to
    sposob.

    > IMHO robienie Kaczce zarzutu z koalicji z LPR i Samoobroną jest
    > niepoważne, nie mieli żadnego sensownego ruchu, bo ten został skutecznie
    > zablokowany przez PO.

    Alez wrecz przeciwnie, mieli otwarta droge do najprostszej metody
    rozwiazania semu - przez nieuchwalenie budzetu. Ruch byl caly czas po ich
    stronie.

    --
    Mark