  • 31. Data: 2011-05-23 11:08:31
    Temat: Re: [kronika2prl] Rękę podniesioną na władzę ludową...
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 23.05.2011 09:53, Mark wrote:
    > A i sam autor nie taki krystalicznie czysty, byl juz skazany
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/autor-antykomorpl-byl
    -skazany-blad-mlodosci,1,4339020,wiadomosc.html

    O, gra w haki! Moja ulubiona! Kto trzyma teczki i najlepiej zbiera -
    wygrywa. I jak ładnie się odwraca uwagę od meritum.

    Teraz czekam na wrzutki medialne o pożyciu seksualnym autora i wycieki
    podsłuchów jego prywatnych rozmów. Standardowe metody operacyjne służb
    II PRL. Bo na przykry wypadek, jak wielu różnych, to jeszcze za wcześnie.

  • 32. Data: 2011-05-23 11:54:31
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 23.05.2011 13:03, Andrzej Ława wrote:
    > [ciach reszta odkrywania ameryki w konserwach]

    Ta "ameryka w konserwach" jest kluczem do wytłumaczenia wielu zjawisk.

  • 33. Data: 2011-05-23 12:42:04
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 23.05.2011 12:56, mi wrote:

    > Czy jesteś pewien, że to Twoje opinie?! Sądzę, że zła opinia bierze się
    > z propagandy a nie własnych wniosków. A ta działa prosto - akcentuje
    > przywary wroga, przemilcza przywary sił sprzymierzonych. Działa masowo
    > we wszystkich mediach mainstreamowych Agory, ITI i teraz TVP.
    >
    > To machina iście orwellowska wbijająca do głów epitety w stosunku do PiS
    > a nie podająca faktów czy podstaw owych opinii.

    Abstrahujac od tego, kto jest obecnie u wladzy, w jakimkolwiek kraju - a
    nawiazujac do twoich slow: ktora z partii jest tak szlachetna, ze nie
    krytykuje "przywar wroga", a akcentuje swoje wady?

    Bo nie zauwazylem, aby to robila kiedykolwiek partia czy to opozycyjna,
    czy rzadzaca.

    Z twoich slow wprost wynika, ze w kazdym kraju panuje orwellowska machina :|

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 34. Data: 2011-05-23 12:51:19
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2011 14:42, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Z twoich slow wprost wynika, ze w kazdym kraju panuje orwellowska
    > machina :|

    A nie?

    Popatrz np. na amerykańską wojnę republikanie kontra demokraci.

    Taka sama polaryzacja. A jeden syf.

  • 35. Data: 2011-05-23 13:56:26
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 10:55:10 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > A konkretnie z czym masz problem?

    Z niczym

    > A ty ile mandatów zapłaciłeś? Jak jeździsz? Jak się prowadzisz?

    A co cie to obchodzi? Ksiazke piszesz?

    --
    Mark

  • 36. Data: 2011-05-23 16:15:55
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 23.05.2011 14:42, Tomasz Chmielewski wrote:
    > Abstrahujac od tego, kto jest obecnie u wladzy, w jakimkolwiek kraju - a
    > nawiazujac do twoich slow: ktora z partii jest tak szlachetna, ze nie
    > krytykuje "przywar wroga", a akcentuje swoje wady?

    Ależ oczywiście. Swobodna _krytyka_ to jedna z podstaw demokracji. Mowa
    jednak o czymś zupełnie innym - o propagandzie.

    Z pierwszej PRL chyba pamiętasz różnicę między krytyką a propaganda,
    więc nie trzeba wyjaśniać.

  • 37. Data: 2011-05-23 16:49:45
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 23.05.2011 18:15, mi wrote:

    > Ależ oczywiście. Swobodna _krytyka_ to jedna z podstaw demokracji.

    No przeciez opozycja krytykuje, wlaczajac w to opozycyjnych kiboli z
    kominiarkami na twarzach.

    > Mowa
    > jednak o czymś zupełnie innym - o propagandzie.

    "Proletryusze wszystkich krajow - laczcie sie!"

    Serio, rewolucyjne hasla zaczely pojawiac sie wszedzie? W nowym, 21
    wiecznym wydaniu: rzad wykupuje billboardy, i wytyka na nich wroga?

    > Z pierwszej PRL chyba pamiętasz różnicę między krytyką a propaganda,
    > więc nie trzeba wyjaśniać.

    Owszem, i ciezko doszukac sie podobienstw z dniem dzisiejszym.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 38. Data: 2011-05-23 17:00:41
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 23.05.2011 18:49, Tomasz Chmielewski wrote:
    > No przeciez opozycja krytykuje, wlaczajac w to opozycyjnych kiboli z
    > kominiarkami na twarzach.

    Zaś rząd za pomocą zaprzyjaźnionych mediów urządza propagandę. A to
    propagandę sukcesu a to propagadę skierowaną wobec opozycji.

    > Serio, rewolucyjne hasla zaczely pojawiac sie wszedzie? W nowym, 21
    > wiecznym wydaniu: rzad wykupuje billboardy, i wytyka na nich wroga?

    Akurat nie rząd. Ale agendy unijne wykupują reklamy, żeby za pieniądze
    podatnika reklamować programy realizowane za pieniadze podatnika i
    skierowane do... podatnika.

    > Owszem, i ciezko doszukac sie podobienstw z dniem dzisiejszym.

    Powiadasz?!

    W I PRL obrzucano epitetem w stylu "faszysty" każdą nieprawomyślą
    postawę. Tak teraz media prorządzowe robią to samo. Nawet odświeżyły
    zarzut faszyzmu, bo jest kompletną brednią.

  • 39. Data: 2011-05-23 17:10:29
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 23.05.2011 19:00, mi wrote:

    > Zaś rząd za pomocą zaprzyjaźnionych mediów urządza propagandę. A to
    > propagandę sukcesu a to propagadę skierowaną wobec opozycji.

    Radio Maryja i Dziennik Polski gazetami rzadowymi!

    > Akurat nie rząd. Ale agendy unijne wykupują reklamy, żeby za pieniądze
    > podatnika reklamować programy realizowane za pieniadze podatnika i
    > skierowane do... podatnika.

    Bo jak wiadomo, ze skoro srodki na budowe drogi ABC czy ronda XYZ dala
    UE, to nalezy podziekowac ojcu dyrektorowi i postawic mu tam tablice
    (wszak ostrzegal przed UE!).

    Czy Unia gdzies wykupila reklamy w stylu "dziekujemy premierze Tusk",
    lub "dziekujemy Ojcze Prowadzacy"?

    > Powiadasz?!
    >
    > W I PRL obrzucano epitetem w stylu "faszysty" każdą nieprawomyślą
    > postawę. Tak teraz media prorządzowe robią to samo. Nawet odświeżyły
    > zarzut faszyzmu, bo jest kompletną brednią.

    W dzisiejszych czasach pewnie chodzi o propagande Ukrytej Opcji Niemieckiej?

    Najwyrazniej nie bardzo wiesz, jakie prawa miala opozycja w PRL.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 40. Data: 2011-05-23 17:20:18
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 23.05.2011 19:10, Tomasz Chmielewski wrote:
    > Bo jak wiadomo, ze skoro srodki na budowe drogi ABC czy ronda XYZ dala
    > UE, to nalezy podziekowac ojcu dyrektorowi i postawic mu tam tablice
    > (wszak ostrzegal przed UE!).

    Gosh, i jak tu dyskutować. Wspomnij jeszcze o hucpianym Maybachu.