  • 41. Data: 2010-07-24 08:21:13
    Temat: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Od: mi <m...@o...pl>

    Maddy wrote:
    > A masz jakieś podstawy, żeby sobie wyobrażać, czy to Twoje własne
    > projekcje?
    > Rzuć przykład.

    Ależ proszę bardzo. Szmata manipuluje i nagina rzeczywistość, ale
    otwarcie łże tylko wtedy gdy propagandyści sądzą, że ujdzie im to na
    sucho. W przypadku Kaczyńskich nie pozwalają sobie na otwarte kłamstwa a
    tylko manipulacje.

    Chcesz przykład ordynarnego kłamstwa szmaty z Czerskiej? Niegdyś
    ochydnie obsmarowała Wolniewicza i przypisała słowa, których nie
    wypowiedział a znaczyły całkowicie co innego niż powiedział. Redaktorzy
    z gadzinówki nie sądzili, że nagrania z jego przemowy są zachowane.

    GWno przypisało mu słowa "Żydzi nas atakują".
    W rzeczywistości powiedział "Kto nas atakuje? Żydzi? To by NIE była
    odpowiedź trafna! Nie słuchaliście mnie do końca. Bo tak ogólnie nie
    wolno sprawy stawiać!". Nagrania w necie.

    Więcej nie chce mi się rozpisywać, wrzuć sobie w Google "manipulacja GW"
    a będziesz miała tego na pęczki.

    mi

  • 42. Data: 2010-07-24 09:33:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-23 21:33, Alek pisze:
    > Zgadzasz się, że głosujący "losowo" to idiota?

    Bynajmniej.

    Aczkolwiek głosujący losowo nie są wyborcami Kaczyńskiego, więc nawet
    jak ich uznać za idiotów, to i tak nie świadczy to o wyborcach Jarka,
    jak sugerują w tym wątku niektórzy,

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2010-07-24 09:53:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-23 22:01, Krzysztof pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > Tak, ktoś, kto najwyraźniej nie ma w życiu większych problemów.

    Po pierwsze to nie wynika, po drugie nawet jeśli, to co z tego? Ludzie z
    brakiem ,,większych problemów'' niż manipulacja wyborów nie mają prawa
    protestu?

    > Ależ dyskutuję merytorycznie wykazując Ci, że skoro zakładasz, że
    > niewidoczna gołym okiem różnica 2 pkt. w wielkości kratki ma wpływ na
    > decyzję wyborców, to sam siebie - jako wyborcę - ośmieszasz.

    Skup się lepiej na tym, że ty ośmieszasz się tym, że notorycznie nie
    umiejąc zrozumieć zasad działania manipulacji tego rodzaju próbujesz
    obrażać rozmówcę.

    > Ja osobiście na wyborach nie zwracam uwagi na grafikę, układ liter czy
    > wielkość czcionki na karty wyborczej.

    Ale wyborcy to nie tylko grupa Jów Osobiścich.

    > Dlaczego więc zakładasz, że inni takich preferencji nie mieli?

    Nie zakładam. Zakładam, że wśród ,,innych'' byli tacy, co mieli podobnie
    jak ja, ale i tacy, co nie mieli.

    > I dlaczego zakładasz, że nawet jeśli nie mieli, to akurat kierowali się
    > wielkością kratki, a nie kolejnością nazwisk na karcie, brzmieniem głosu
    > czy kolorem oczu kandydata?

    Nie zakładam. Pozostałe wymienione przez ciebie czynniki również mają
    wpływ, tylko niestety nie znaleziono na razie na nie rozwiązania.

    > Na pewno by się znalazło, jednak nikt rozsądny nie zakłada, że kolejność
    > nazwisk (podobnie jak różnica w kratkach) ma jakiekolwiek znaczenie przy
    > wyborze kandydata.

    I znów kłamiesz. Ja jestem rozsądny i zakładam. Kolejność jak
    najbardziej miała wpływ na pewną liczbę głosów.

    > Przecież to był Twój wymysł, że odsetek narodu nie myśli, tylko wybiera
    > losowo.

    Nigdzie tak nie napisałem.

    > Ja ich tylko nazwałem po imieniu, bo do normalnych, tacy ludzie na pewno
    > nie należą.

    O wielki pozwól mi oddać ci pokłon. Ty, wzorcu normalności, krynico
    mądrości, oświetlasz drogę mego życia.

    [Wyjaśnienie: Ponieważ za pierwszym razem nie załapałeś, tym razem
    wyjaśnienie: Tak, część osób wybierze losowo. Tak, mogą to być zarówno
    chorzy psychicznie czy niedorozwinięci umysłowo, jak również zwane
    potocznie ,,normalnymi'' (choć mam wrażenie, że dla ciebie normalne są
    tylko twoje klony) albo wręcz geniusze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 44. Data: 2010-07-24 10:00:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-23 21:44, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > Tu nie ma nic do sądzenia, ja wiem, że świat jest zasiedlony przez
    > liczne tabuny idiotów. Co ciekawe, zdaniem pisu to elektorat pisu. :O

    Po pierwsze: kwestię idiotyzmu czy nie omawiam w innym liście, więc pominę.
    Po drugie: Nie, to nie jest elektorat pisu. Powtarzam po raz n-ty: Nie
    chodzi o to, że elektorat pisu nagle z powodu kratki zakreśli omyłkowo.
    Problem w tym, że istnieje pula wyborców, którzy nie są ani za Bronkiem
    ani za Jarkiem, ale ponieważ nie ma trzeciej opcji, to gdzieś wpadną. I
    idealnie byłoby, żeby wpadali losowo, a tam, gdzie ich ,,nakieruje'' grafik.

    > Chciałbyś.

    Wykaż związek. Ja go nie widzę. Raczej odwrotnie: Nie lekarz losuje
    diagnozę i terapię, bo diagnozy i terapie były pi razy drzwi określone.
    To część chorych wybierze diagnozę i terapię lekarza J, część lekarza B,
    a część wybierze lekarza losowo, bo żadna z diagnoz i terapii
    proponowanych przez J lub B nie wydaje im się właściwsza.

    > Czy istnieje socjotechnika, która mogłaby cię skłonić do stwierdzenia,
    > że 2x2=5?

    Nic nie musi mnie skłaniać, ja wiem, że w niektórych przypadkach to prawda.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 45. Data: 2010-07-24 10:02:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-23 22:04, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:i2cqt7$jmm$2@news.onet.pl...

    > A czy bolałeś nad tym problemem przy wcześniejszych wyborach
    > prezydenckich :>

    Nie bolałem. Teraz reż nie boleję. Zgadzam się tylko z twoim
    stwierdzeniem, że to może mieć wpływ.

    > Wtedy dysproporcja była znacznie większa.

    No widzisz. I jesteś pewny, że nie dlatego wygrał ten z bardziej
    wyeksponowanym nazwiskiem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 46. Data: 2010-07-24 10:22:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > nawet
    > jak ich uznać za idiotów, to i tak nie świadczy to o wyborcach

    Krzyk o rozmiar kratki podnieśli funkcjonariusze pisu,
    który twierdzili, że z tego powodu część *ich wyborców*
    pomyłkowo oddała głos na Komorowskiego.

  • 47. Data: 2010-07-24 10:30:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Nie
    > chodzi o to, że elektorat pisu nagle z powodu kratki zakreśli

    Ależ właśnie o to chodzi! Sprawę nagłośnili działacze pisu którzy
    twierdzą, że część ich wyborców oddała głos na Komorowskiego wbrew
    swojej intencji a wszystko za sprawą kratki większej o grubość włosa.

> [...]
    > wpadną. I
    > idealnie byłoby, żeby wpadali losowo, a tam, gdzie ich ,,nakieruje''

    Wyborca niezdecydowany, o ile jest rozsądny, albo nie pójdzie głosować
    albo odda głos niewazny. To co opisujesz to kretyństwo.

    > Wykaż związek. Ja go nie widzę.

    Człowiek racjonalny podejmuje ważne decyzje po analizie, na podstawie
    posiadanej wiedzy i racjonalnych przesłanek. Nie losuje.
    Dla wyborcy to czy i na kogo odda głos to jest ważna decyzja.
    Dla kretyna to krzyżyk w wylosowanej kratce.

    Dziekuję, dobranoc.

  • 48. Data: 2010-07-24 19:10:19
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 23 Jul 2010 10:04:43 +0200,
    mi <m...@o...pl> screamed:

    > Rozumiem, że pan się dowartościowuje. Jednak dziękuję, bo szanowny
    > dowartościowujący się dał pokaz kwintesencji II PRL i propagandy salonu
    > czy innych zaprzyjaźnionych mediów.

    Ludzie głosują na nazwiska, nie na kratki.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 21:10:02 user up 12508 days, 9:05, 1 user, load average: 0.05, 0.01, 0.59 ]

    God must love the Common Man; He made so many of them.

  • 49. Data: 2010-07-24 20:47:22
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Nie bolałem. Teraz reż nie boleję. Zgadzam się tylko z twoim
    > stwierdzeniem, że to może mieć wpływ.

    Ale ja wcale nie twierdzę, że ma wpływ.
    Ja to tylko podałem jako inny przykład absurdu, który ktoś mógłby zgłosić.

    > No widzisz. I jesteś pewny, że nie dlatego wygrał ten z bardziej
    > wyeksponowanym nazwiskiem?

    Nie. Jestem pewny, że wygrał ten, którego większość Polaków uznała za
    lepszego.

    Pozdrawiam
    K.

  • 50. Data: 2010-07-24 21:00:35
    Od: mi <m...@o...pl>

    Artur M. Piwko wrote:
    > Ludzie głosują na nazwiska, nie na kratki.

    To może przy niektórych nazwiskach w ogóle nie umieszczać kratki, hę?

    mi