  • 1. Data: 2010-10-02 11:32:36
    Temat: [kronika2prl] Komitet centralny postanowił...
    Od: mi <m...@o...pl>

    Komitet centralny postanowił, czyli o kulturze prawnej w II PRL.

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/brutalnie-rozprawimy-
    sie-z-dopalaczami-nie-bedzie-,1,3709565,wiadomosc.ht
    ml
    http://tnij.org/populisci

    "Premier Donald Tusk zapowiedział, że problem dopalaczy będzie
    rozstrzygnięty w sposób brutalny. Pierwsze decyzje już zapadły (...)
    specjalny zespół rządowy z moim udziałem podjął stosowne decyzję i tę
    kwestię rozstrzygniemy w trybie błyskawicznym"

    ------
    Z propagandy na nasze:
    Komitet Centralny Jedynie Słusznej Populistyczo-Lewackiej Partii podjął
    już decyzję. Nie będzie żadnej litości dla bezczelnych wyzyskiwaczy
    wolności osobistej. Nie będzie tolerowane by młody człowiek sam
    decydował co będzie robił, jak wykorzystywał lub marnował swoje życie
    albo co będzie wkładał do ust. Podstawowym prawem obywatela jest
    korzystanie z okazji do siedzenia cicho. Troskliwy totalitarny rząd
    pomyśli i zadecyduje.

    Pierwszemu sekretarzowi D. Tuskowi podpowiem tylko nieśmiało, by nie
    pozwolił młodym obiecującym ludziom marnować się na zmywakach i
    troskliwie pozabierał paszporty.

    mi

  • 2. Data: 2010-10-02 12:29:47
    Temat: Re: [kronika2prl] Komitet centralny postanowił...
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-02 13:32, mi pisze:

    > Pierwszemu sekretarzowi D. Tuskowi podpowiem tylko nieśmiało, by nie
    > pozwolił młodym obiecującym ludziom marnować się na zmywakach i
    > troskliwie pozabierał paszporty.

    Lepiej nie podpowiadaj, bo gotowi to zrobić.

    Już tu pisałem czego jeszcze genialni tfu-rcy lewa mogliby zabronić.
    Łącznie z oddychaniem, bo hiperwentylacja też powoduje euforię.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-10-02 15:24:57
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 02.10.2010 14:29, SQLwiel wrote:
    > tfu-rcy lewa

    Zwróć uwagę, że ten pajac nawet nie deklaruje żadnych rozwiązań
    prawnych. Ot, wyśle się wszystkie służby na kontrolę, które po prostu
    zarżną każdego kolejnego, który się odważy handlować tym czy owym.
    Scenariusz analogiczny jak wiele już opisanych, gdzie służby wykańczały
    na czyjeś zlecenie konkurencję.

    I teraz zagadka jakie jest prawdopodobieństwo, że ci pożyteczni idioci
    wymyślili to sami a jakie, że działają na zlecenie konkretnych panów,
    którzy handlują śmieciem całkowicie nielegalnym i którzy nie chcą
    legalnej konkurencji?

    Bo na zdrowy rozum, to lepsze już śmieci legalne na którymi jest
    przynajmniej jakaś częściowa kontrola (choćby służb medycznych
    weryfkujących skład) niż śmieci nielegalne niewiadomego składu i
    pochodzenia.

    mi

  • 4. Data: 2010-10-02 20:46:21
    Od: mi <m...@o...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zamknieto-797-sklepow
    -z-dopalaczami,1,3709789,wiadomosc.html
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/uniki-sprzedawcow-dop
    alaczy-jest-wazny-mecz,1,3709699,wiadomosc.html

    Szukali haków, szukali... no i znaleźli. Dealerzy twardych narkotyków
    serdecznie dziękują populiście D.Tuskowi.

    mi

  • 5. Data: 2010-10-02 21:45:29
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 02.10.2010 13:32, mi wrote:
    > Komitet centralny postanowił, czyli o kulturze prawnej w II PRL.

    Jak cyrk to na całego.

    Przed chwilą przejeżdzałem przy jednym ze sklepów z dopalaczami. Sklep
    wcześniej otwarty non-stop teraz teoretycznie zamknięty ale z
    pracownikiem w środku, który gra w kotka i myszkę z władzą... a obok
    patrol policji stoi i pilnuje, żeby sklep nie został otwarty. Koksownika
    tylko brakowało.

    Policjant, jak kumpel z kumplem, rozmawia towarzysko z kimś, kto
    idealnie pasuje na klienta owego sklepu.

    Już się nie dziwię, że mamy II PRL. Do policji rekrutuje się marnych
    ludzi, marnie im się płaci i traktuje jak chłopców na posyłki. Jedyne co
    mogą zrobić, by się wykazać i rozwijac zawodowo, to zbieranie haków w
    małych sprawach na małych ludzi. Większym tuzom w większych sprawach
    policja może naskoczyć, jeśli nie ma woli politycznej wykończenia kogoś.
    Oligarchia pod płaszczykiem "naszej młodej demokracji".

    mi

  • 6. Data: 2010-10-03 19:29:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.10.2010 17:24, mi pisze:

> [...]
    > wymyślili to sami a jakie, że działają na zlecenie konkretnych panów,
    > którzy handlują śmieciem całkowicie nielegalnym i którzy nie chcą

    Też mam takie podejrzeniwa.

> [...]
    > przynajmniej jakaś częściowa kontrola (choćby służb medycznych
    > weryfkujących skład) niż śmieci nielegalne niewiadomego składu i

    Piszesz tak, jakbyś myślał, że tym mendom (politykom) faktycznie zależy
    na dobru społeczeństwa.

    Swoją szosą skoro oni zamykają sklepy na podstawie tego, że sprzedają
    "substancje szkodliwe dla zdrowia" i to "niezależnie od tego, co jest
    napisane na opakowaniu" to ja proponuję zrobić akcję obywatelskich
    donosów na wszelkie sklepy sprzedające farby, rozpuszczalniki i lakiery ;->

    Cóż, nasz nowy kaczorek znalazł sobie znakomity temat zastępczy. Co z
    tego, że podatki rosną (zamiast maleć) i są marnowane na "mocarstwowe"
    przygody w Iraku czy Afganistanie (z których my gówno mamy, a na których
    zarobi nasz nowy Wielki Brat) i mnóstwo innych rzeczy.

    Za to zwalcza zło wcielone - dopalacze! Bo wiadomo, że wszelkie zło to
    przez dopalacze. Jak je zlikwidują, to i podatki spadną, i przestępczość...