  • 11. Data: 2007-11-13 19:19:00
    Temat: Re: kretynskie prawo o wizerunku i nazwisku
    Od: "mrowienie" <m...@...gaciach.pl>

    Użytkownik "lux" <b...@b...servera> napisał w wiadomości
    news:fhcrm6$rjf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > odnosi się to ogólnie do mediów.
    > aby zrobić z tym porzadek potrzeba głosnego procesu z wysokim
    > (milionowym)
    > odszkodowaniem + może jakieś skazanie karne i się media uspokoją.
    > NIestety
    > nikt sie nie kwapi z procesami...

    Kto kogo miałby skarżyć przeciwko czemu, bo nie zrozumiałem twojej
    opinii.
    Może jesteś za całkowitym utajnianiem i wtedy były premier Iks Iksiński
    z Iksowa będzie podejrzewany? ja jestem za ujawnieniem i robieniem
    jakichś cyrków

  • 12. Data: 2007-11-14 07:02:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    mrowienie napisał(a):

> [...]
    > Może jesteś za całkowitym utajnianiem i wtedy były premier Iks Iksiński
    > z Iksowa będzie podejrzewany? ja jestem za ujawnieniem i robieniem

    zmienilbys zdanie gdybys zostal oskarzony nieslusznie o pedofilstwo a
    Twoje nazwisko czy funkcja byla by powszechnie znana lub mieszkal bys na
    jakims zadupiu

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 13. Data: 2007-11-14 11:56:10
    Od: "mrowienie" <m...@...gaciach.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fhe6hr$lt9$1@inews.gazeta.pl...
    > zmienilbys zdanie gdybys zostal oskarzony nieslusznie o pedofilstwo a
    > Twoje nazwisko czy funkcja byla by powszechnie znana lub mieszkal bys
    > na jakims zadupiu

    Niewiniątka z podwarszawskich miejscowości porywały ludzi, na plakatach
    gończych były ich mordy i nazwiska, ale jak ich już złapali to byli
    tylko biednymi podejrzanymi jednoliterowymi zorrami

  • 14. Data: 2007-11-14 11:58:07
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl>

    mrowienie napisał(a):
    > Tam jest mowa tylko o prasie? więc ja mogę mówić i obwieszczać światu że
    > Andrzej L. to Lepper i pokazywać jego czerwoną twarz?

    Móc możesz: ale pamiętaj że wizerunek i inne dobra osobiste chronią też
    inne przepisy: kodeksu karnego, cywilnego, a nawet prawo autorskie.

    > ale dlaczego onet
    > pisze o jamimś eLu skoro nie jest prasą.

    Gdyby doszło do procesu, to mogłoby się jednak okazać, że definicje
    prasy spełnia, i co wtedy? A te wiadomości są zwykle podawane za np.
    PAP: a jej depesze są już prasą.

    R.

  • 15. Data: 2007-11-14 11:59:40
    Od: "mrowienie" <m...@...gaciach.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
> [...]
    > zmienilbys zdanie gdybys zostal oskarzony nieslusznie o pedofilstwo a
    > Twoje nazwisko czy funkcja byla by powszechnie znana lub mieszkal bys

    już się nie bój, szczególnie na zadupiach o tym ze ktoś jest
    podejrzewany/poszukiwany to i tak wszyscy wiedzą w swoim czasie, na
    pewno nikt nie wie kim jest Andrzej L. były wicepremier, znany z
    zamiłowania do rolnictwa, mąż Ireny Lepper

  • 16. Data: 2007-11-15 22:45:45
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Może. W każdym razie chodziło mi o zasadę, gdy z samej pierwszej litery
    > nazwiska i opisu wynika jednoznacznie o kogo chodzi.

    Kiedyś Weiss się zastanawiał, jak w takim przypadku podać kogoś kto się
    nazywa np. Łukasz Zet albo Anna Jot :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak