  • 81. Data: 2021-10-12 21:36:52
    Temat: Re: kreda
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.10.2021 o 19:44, J.F pisze:

    > Ale tak troche nie wypada pisac publicznie :-)

    Zdjęcie jest publicznie dostępne;)

    > Tzn ja bym tak tego nie nazwal ... ale czy Robert czegos w tym stylu
    > nie pisal ostatnio? Nie ma zgloszenia, nie ma wykroczenia,

    No właśnie - nie ma postępowania, nie ma sprawy. Policja na tym etapie
    nie ma możliwości "odstąpienia od ukarania", bo najpierw sąd musiałby
    orzec o winie. Pamiętasz p.o.rezydenta ułaskawiającego nieukaranego
    kamińskiego? Cały fikołek był nie po to żeby uniknął kary a żeby nie
    było sprawy:P

    > Nie nie - najpierw o niedopelnienie.
    > Jak juz uzasadnią, ze wykroczenia nie bylo, to wtedy o przekroczenie
    > :-)

    Też myśl:P

    > No a w razie uznania czy innej wpadki - emeryturka mniejsza :-)

    Emka mniejsza? To dopiero chyba jak wyleci.

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2021-10-13 06:36:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A niby czemu religijnie można a politycznie nie? Serio pytam?

    Jeden pies w sumie.

    > Ale za klimatem można, przeciw aborcji można, za 5 dla zwierząt można,
    > za migrantami nie można?

    Za niczym nie powinno się uzywając dzieci jako bezwolne narzedzia.

    > No zdziebko przesadzony:P

    No ale łapiesz o co mi chodzi? :)

    > Nie traktowałbym tego w ramach wykorzystywania - zrobili sobie hepening.
    > Nie pierwszy nie ostatni.

    Jesli dzieci wiedziały co robią to tak.

    --
    Marcin

  • 83. Data: 2021-10-13 06:39:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe mam z tym problemów. Ty kuratora i kulsonów raczej na nich nie
    > nasyłasz:P

    Ostatnio faktycznie słabo.

    > Tak - i siłą rzeczy młody będzie szedł w protoście. Nic złego w tym nie
    > widzę dopóki nie dostaniemy wpierdolu od naziołków lub kulsonów.

    No ja też, ale to nie taka sytuacja MZ. Potencjalnie. Bo w końcu nie
    wiem czy matkom o to chodziło.

    Już trochę w nim lata.

    --
    Marcin

  • 84. Data: 2021-10-13 07:11:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeden pies w sumie.

    No właśnie. Więc należałoby przydzielić kuratora wszystkim chodzącym na
    religię:P

    > Za niczym nie powinno się uzywając dzieci jako bezwolne narzedzia.

    Bo ja wiem. W temacie ochrony klimatu to właśnie dzieci powinny być
    najbardziej zaangażowane. W końcu to głównie ich dotyczy:P

    > No ale łapiesz o co mi chodzi? :)

    Łapię - manipulujesz. Porównujesz nieporównywalne:P Chcesz inną? Równie
    dobra analogia, że jak dasz swojemu gówniakowi lizaka to powinieneś
    dostać nadzór za pedofilie:P

    > Jesli dzieci wiedziały co robią to tak.

    Dzieci są bardziej ogarnięte niż nam się wydaje. Pod warunkiem że nie
    trzymane pod kloszem. Nie jestem fanem trzymania dzieci pod kloszem.

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2021-10-13 07:35:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ja też, ale to nie taka sytuacja MZ. Potencjalnie. Bo w końcu nie
    > wiem czy matkom o to chodziło.

    Jest podobna. Przecież nie sądzisz, że dzieciak w wieku 8 lat pójdzie
    bronić niezależności sądownictwa, sypiąc paragrafy konstytucji na
    poparcie swoich tez - tego nawet większość demonstrantów nie zrobi
    (przynajmniej nie z pamięci)? Policjant ma działać w ramach prawa a
    prawo nie zabrania zabierania dzieci na protesty/manifestacje poparcia.
    Więc na podstawie prawa - niech policjant oddala się od dziecka w
    podskokach.

    Problem w tym, że definicja policjanta została oficjalnie zastąpiona
    definicją aspiranta "siadaj kurwo" kulsona. Podobnie jak na szybko
    zmieniono rozporządzenie (wbrew konwencji) "co ma" straż graniczna. I
    ludzie mają prawo przeciw temu protestować. Też mi się nie podoba najazd
    "ciapatych" (i nie mam na myśli tylko religii a ogólnie tamte rejony) bo
    widziałem jak to u nich wygląda i może na wycieczkę, to nawet fajnie
    pojechać, ale w polsce nie chciałbym tego mieć na codzień. No ale
    konwencja jest konwencja, nie podoba się to można wypowiedzieć. Ponadto
    wysyłanie dzieciaków z powrotem do lasu bez zapewnienia im żarcia i
    pomocy medycznej na minusowe temperatury w nocy to jednak barbarzyństwo
    (niezależnie od tego, że łamanie prawa). Tym bardziej, że nie chodzi tu
    o brak środków, bo są ludzie i organizacje co chcą się tego podjąć a
    rząd im to skutecznie utrudnia. Także jak państwo z jednej strony wysyła
    dzieciaki do lasu, ryzykując realnie ich zdrowie i życie, a z drugiej
    strony przypierdala się do protestujących (obie rzeczy z naruszeniem
    prawa) to sorry, ale skurwysyństwo trzeba tu nazwać po imieniu.

    Dzieciaki z kredą miały rację i na ludzkim poziome pewnie były nawet
    tego świadome. Pomoc medyczna należy się jak psu buda niezależnie od
    tego czy jesteś legalnie czy nie. Zgodnie z procedurami należało
    dzieciaki z lasu zbadać - tylko zapewne żaden lekarz by ich nie wypuścił
    z powrotem do lasu, więc wprowadzono stan wyjątkowy żeby nikt
    skurwysyństwa władzy nie widział.

    > Już trochę w nim lata.

    Ale wcześniej wiedział o tym głównie konserwator, a teraz z kratek
    wentylacyjnych ludziom zaczęło jebać gównem:P

    --
    Shrek

  • 86. Data: 2021-10-13 11:31:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Oct 2021 17:19:27 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie pamiętam. W podręczniku do Historii był rysunek księdza z
    > monstrancją. Pamiętam tylko, że chcieli w ten sposób z jakiegoś
    > okrążenia wyprowadzić powstańców. I chodziło o Rosjan. Pomysł sie nie
    > powiódł.

    Nie przypominam sobie księży z monstrancjami w podręcznikach do historii,
    ale to było za minionego ustroju. Młodzież pewnie uczyła się już pewnie
    zupełnie czego innego.
    Nawet nie pytam, w jaki sposób do otoczonych powstańców dotarł ksiądz i to
    z monstrancją, ale może już był na wyposażeniu pododdziału.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 87. Data: 2021-10-13 12:31:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.10.2021 o 07:35, Shrek pisze:
> [...]
    > bronić niezależności sądownictwa, sypiąc paragrafy konstytucji na
    > poparcie swoich tez - tego nawet większość demonstrantów nie zrobi

    Tylko dziecko do lat 13 nie ma w ogóle zdolności do czynności prawnych,
    zatem przy "konflikcie" matka / dziecko zgodę musiałby sąd rodzinny
    wydać. Może to głupie, ale linia prawa jest taka, że takie dziecko za
    bardzo swojego stanowiska nie ma jak wyrażać, bo domniemywa się, ze nie
    ma żadnego. I w tym jest problem, a nie w tym, ze takie dziecko nie może
    protestować, czy walczyć. Stąd była moja uwaga o ewentualnym kuratorze
    sądowym, który w opisanej sytuacji powinien ogarniać, czy matka nie
    namawia dziecka do "złego".

    --
    Robert Tomasik

  • 88. Data: 2021-10-13 12:49:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Oct 2021 12:31:16 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > moja uwaga o ewentualnym kuratorze
    > sądowym, który w opisanej sytuacji powinien ogarniać, czy matka nie
    > namawia dziecka do "złego".

    Co złego było w pisaniu kredą na chodniku?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 89. Data: 2021-10-13 13:02:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Co złego było w pisaniu kredą na chodniku?

    Nawet gdyby tam były treści "homofobiczne"?

    Większość wersji obrony zachowania policjantów sprowadza się do
    "wątpliwości" czy politycznie bardzo bojowe zachowanie "dzieci poniżej
    lat 13" było spontaniczne czy "mocno zainspirowane" przez prawnych
    opiekunów lub inne osoby dorosłe.

    Mi interpretacja że dzieciom poniżej lat 13 *wolno* pisać kredą polityczny
    przekaz dnia tam gdzie "będzie najbardziej nośny" niespecjalnie
    przeszkadza jak będzie stosowana konsekwentnie w obie/wszystkie strony.

    "Nie po to się bitwy wygrywa by wojnę przegrać".

    --
    A. Filip

  • 90. Data: 2021-10-13 13:14:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Oct 2021 13:02:57 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Nawet gdyby tam były treści "homofobiczne"?

    A były?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/