  • 11. Data: 2010-01-07 09:54:32
    Temat: Re: kradziez zdjec
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 10:52:57 +0100, zly napisał(a):

    > W portalach psołecznościowych tak często bywa

    "
    Umieszczając materiały w serwisie Grono.net użytkownik wyraża zgodę na
    nieodpłatne, nieograniczone czasowo i terytorialnie korzystanie i
    rozpowszechnianie zamieszczonych przez siebie materiałów, udziela Grono.net
    nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji, w ramach
    prowadzonego serwisu Grono.net, na korzystanie z zamieszczonych materiałów
    na następujących polach eksploatacji:

    * utrwalania i zwielokrotniania utworu poprzez wytwarzanie jakąkolwiek
    techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną,
    zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,wprowadzania do obrotu,
    użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy,
    * publicznego wykonania, wystawienia, wyświetlenia, odtworzenia oraz
    nadawania i reemitowania, a także publicznego udostępniania utworu w taki
    sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez
    siebie wybranym,
    * wykorzystania wizerunku użytkownika oraz innych osób utrwalonych w
    materiałach, w tym w szczególności lecz nie ograniczając do wykorzystania
    wizerunku utrwalonego na zdjęciach, w filmach czy też w materiałach
    dźwiękowych,
    * wykorzystania materiałów w całości lub we fragmentach, wraz z prawem
    łączenia ich z innymi materiałami,
    * umieszczania materiałów w bazach danych serwisu
    Grono.net,wykorzystania materiałów do promocji i reklamy serwisu Grono.net.
    "
    --
    marcin

  • 12. Data: 2010-01-07 12:51:41
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    <cut>
    ale nadal licencja udzielona zostaje portalowi a nie uzutkownikowi ktory
    pobral zdjecie z niego. on na to licencji juz nie dostal.

    to co w regulaminie jest ok poza tym ze nieograniczone czasowo - pytanie czy
    zamkniecie konta w gronie powoduje wymowienie licencji

  • 13. Data: 2010-01-07 13:09:13
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 7 Sty, 10:54, zly <b...@N...fm> wrote:
    > Dnia Thu, 7 Jan 2010 10:52:57 +0100, zly napisa (a):

    > "
    > Umieszczaj c materia y w serwisie Grono.net u ytkownik wyra a zgod na

    >     * wykorzystania materia w w ca o ci lub we fragmentach, wraz z prawem
    > czenia ich z innymi materia ami,

    > marcin

    Internet wszystko przyjmie. Nawet najwieksza bzdure.

  • 14. Data: 2010-01-07 17:05:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zdjęcia są bez wątpienia utworem, a zatem ma do nich zastosowanie prawo
    autorskie. Zajrzyj tam. Generalnie w opisanej sytuacji doszło do
    przestępstwa podlegającego ścigania na Twój wniosek. Nawet jeśli by w
    miejscu umieszczenia owych zdjęć był jakiś regulamin, na podstawie którego
    wyrażałbyś zgodę na użycie zdjęć, to przestępstwem jest ich publikacja bez
    podania autorstwa w sytuacji, gdy w miejscu pobrania dane te były
    umieszczone - bo inaczej można domniemywać, że autor chciał pozostać
    anonimowy.

  • 15. Data: 2010-01-07 22:16:46
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 09:09:32 +0100, CeZ__134 napisał(a):

    > Zatem, czy moge ow klub zaskarzyc o kradziez i przerobienie ( wywabienie
    > podpisu z portalu ) i wstawienie moich zdjec na swoja stronke ?

    A miales zgode pilkarzy na publikacje ich wizerunku?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 16. Data: 2010-01-07 23:31:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A miales zgode pilkarzy na publikacje ich wizerunku?

    A zawsze musi mieć?

  • 17. Data: 2010-01-08 08:30:28
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzonego serwisu Grono.net, na korzystanie z zamieszczonych materiałów

    akurat przytoczyłeś jeden z bardziej kontrowersyjnych regulaminów, i z tym
    własnie swego czasu było niezłe zamieszanie... dlatego wykasowalem tam
    swoje konto, ale nie mam pewnosci czy tym samym moje zdjecia tez zniknely z ich
    serwerów

    Raist