  • 11. Data: 2005-11-21 20:19:45
    Temat: Re: kradzież radia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MICI" <micit[kasuj]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:dlrvej$qs4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Jeśli nawet Policji na podstawie danych uzyskanych od Was oraz
    rozpytania sąsiadów (bo ślady pewnie już zatarliście) nie uda się od
    razu ustalić sprawców, to radio zostanie wpisane do bazy danych rzeczy
    utraconych i zawsze istnieje jakaś tam szansa, ze wcześniej czy
    później się gdzieś znajdzie. Warunek, ze posiadanie dokument
    zawierający numer fabryczny radia.

  • 12. Data: 2005-11-22 08:21:31
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-11-21 15:02, Przemek R... wrote:

    > nie pytam do czego nie odnosi a jak oceniles niska szkodliwosc kradziezy
    > radia.

    Nie ja oceniłem tylko policjant, który mi podczas pisania protokołu
    mówił jak takie sprawy wyglądają. Czepiasz się i tyle.

    FUT poster

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 13. Data: 2005-11-22 10:02:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@N...atn.pl>
    napisał w wiadomości news:dlukdn$s2j$1@news.onet.pl...
    On 2005-11-21 15:02, Przemek R... wrote:

> [...]

    Nie ja oceniłem tylko policjant, który mi podczas pisania protokołu
    mówił jak takie sprawy wyglądają. Czepiasz się i tyle.

    jestem po prostu ciekaw jak taki absurd tlumacza.
    Wlasnie gdyby drobniejszymi sprawami sie zajmowano odnioslo by to wiekszy
    skutek niz akcja 1 na pol roku .

    P.