  • 21. Data: 2008-01-10 12:31:12
    Temat: Re: kradzież prądu
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 10 styczeń 2008 12:16
    (autor Piotr [trzykoty]
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fm4upu$2vl$1@z-news.pwr.wroc.pl>):

    > Użytkownik "izab" <iza04@usunto@o2.pl> napisał
    > Nie zawsze. Jak będą dowody to sprawe chwycą. Zwłaszcza w okresie, kiedy
    > trzeba będzie podreperować wykrywalność;)

    No u mnie nie chwycili... Dostali zdjęcia z miejsca zbrodni, dostali ścisły
    opis jak złapać gościa na gorącym uczynku, a kabel idzie w poprzek
    korytarza i nawet ślepy by zauważył, bo by się potknął.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 22. Data: 2008-01-10 12:56:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qwerty pisze:

    > 230V i 400V. Już dawno zmieniono te wartości.

    Formalnie.

    W praktyce - weź woltomierz i sprawdź, co masz w gniazdku ;)

    Będzie dobrze, jak będzie 220V

  • 23. Data: 2008-01-10 13:48:14
    Od: Yes <y...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Formalnie.
    >
    > W praktyce - weź woltomierz i sprawdź, co masz w gniazdku ;)
    >
    > Będzie dobrze, jak będzie 220V

    czyli i tak dobrze. Bo zgodnie z normami (chyba się nie mylę) 230
    +5/-10%, czyli 210 - 240V jest ok ;)

    pozdrawiam
    yes

  • 24. Data: 2008-01-10 14:08:03
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Formalnie.
    >
    > W praktyce - weź woltomierz i sprawdź, co masz w gniazdku ;)
    >
    > Będzie dobrze, jak będzie 220V

    No popatrz. Jakoś u mnie jest ~230V.

  • 25. Data: 2008-01-10 14:53:48
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Yes pisze:

    > czyli i tak dobrze. Bo zgodnie z normami (chyba się nie mylę) 230
    > +5/-10%, czyli 210 - 240V jest ok ;)

    a ściślej +-10%, ale zaleca się, aby do końca 2008 roku wartości te
    wynosiły +6 -10%

  • 26. Data: 2008-01-10 16:03:46
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > ...jeśli sie jakimś cudem ustali, kto
    > kradnie nam prąd, tak naprawde niewiele się zmieni?? To chyba bedzie
    > szkoda
    > zachodu na szukanie sprawcy :-/

    Jak znajdziecie to do jego kabla podłącz napięcie przewodowe (międzyfazowe)
    :-). Jak sfajczycie mu parę urządzeń to będzie mu miło :-). Tylko uważajcie
    na zabezpieczenia WLZ...

  • 27. Data: 2008-01-10 16:10:24
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > ...nie bede wchodzić bez zgody własciciela do
    > cudzgo mieszkania i nie bede szukać, kto sie dogrzewa, między innymi moim
    > kosztem.

    Jeśli kradnie na koszt Was wszystkich to na 100% włączony jest do WLZ w
    częsci "administracyjnej". Wystarczy po kolei wyłączać bezpieczniki adm. i
    patrzeć, kiedy licznik drastycznie zwolni. Ewentualnie amperomierzem
    sprawdzić prąd w każdym z tych obwodów (najpierw dopilnuj żeby nigdzie nie
    paliło się światło, w piwnicach ani w klatce). Wtedy wiesz już który to
    obwód. Potem wystarczy przejść się wzdłóż kabla i odszukać wpięcie. Ostatnik
    krokiem jest powiadomienie kogo trzeba ;-)

  • 28. Data: 2008-01-10 16:10:56
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > wykrecic wszystkie bezpieczniki lokatorow zostawiajac tylko te wspolne i
    > patrzec gdzie sie swieci :P

    To też dobry patent, szukaliśmy już tak gościa :-).

  • 29. Data: 2008-01-11 20:15:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ale spółdzielnia nie reaguje... Więc nie ważne czy rozwiązaniem jest
    kłaniać

    zmienic prezesa. Od dawna powtarzam, ze zazwyczaj siedza i pierdza w stolki
    a gowno dla mieszkancow robia

    Icek

  • 30. Data: 2008-01-12 00:01:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 11 styczeń 2008 21:15
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fm8ij3$gn7$1@node1.news.atman.pl>):

    > kłaniać
    > zmienic prezesa. Od dawna powtarzam, ze zazwyczaj siedza i pierdza w
    > stolki a gowno dla mieszkancow robia

    Jasne, pójdę i go zabiję.... Dobry pomysł.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl