  • 1. Data: 2006-06-25 08:23:19
    Temat: kradzież na parkingu płatnym
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    Dzisiaj w nocy włamanko do samochodu mojego szwagra miało miejsce.
    Parking płatny - tylko nie wiem czy strzeżony, czy monitorowany bo słyszałem
    ,że różnica w nazwie powoduje różną formę odpowiedzialności .
    Tylko skoro płaci się za postawienie samochodu i jest cieć w budce całą
    dobę - to chyba jego obowiązkiem jest pilnować i ponosić odpowiedzialność za
    powierzone mienie
    Jak wyegzekwować odszkodowanie (Policja była, protokoły itp sporządzone)

    --

    cz1982/w drodze do ideału
    RF 600r

  • 2. Data: 2006-06-25 08:51:40
    Temat: Re: kradzież na parkingu płatnym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    sanczes [###j...@w...pl.###] napisał:

    > Jak wyegzekwować odszkodowanie (Policja była, protokoły itp
    sporządzone)

    Zapytać właściciela parkingu, w której firmie jest ubezpieczony.

  • 3. Data: 2006-06-25 09:29:00
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    > Zapytać właściciela parkingu, w której firmie jest ubezpieczony.

    no właśnie - nie pomyślałem że taki interes musi być ubezpieczony,
    hmm - dzięki

  • 4. Data: 2006-06-25 09:44:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    sanczes napisał(a):
> [...]
    > dobę - to chyba jego obowiązkiem jest pilnować i ponosić odpowiedzialność za

    jezlei parking jest strzezony

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 5. Data: 2006-06-25 10:12:13
    Od: "Jacek" <J...@i...pl>

    > no właśnie - nie pomyślałem że taki interes musi być ubezpieczony,
    > hmm - dzięki
    Musi?chyba nie

  • 6. Data: 2006-06-25 11:02:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    sanczes [###j...@w...pl.###] napisał:
    > no właśnie - nie pomyślałem że taki interes musi być ubezpieczony,
    > hmm - dzięki

    Nie musi, ale przeważnie jest.

  • 7. Data: 2006-06-25 13:05:45
    Od: "E." <j...@p...fm>

    Użytkownik "sanczes" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie - nie pomyślałem że taki interes musi być ubezpieczony,

    Sprawdz, u mnie parking strzezony jest ubezp. w PZU od kradziezy i zniszczen
    powierzonego mienia.
    Pozdr
    E.

  • 8. Data: 2006-06-25 13:33:21
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > sporządzone)
    >
    > Zapytać właściciela parkingu, w której firmie jest ubezpieczony.

    eee, nie pytac
    raczej znalezc prawnika i od razu wyslac wezwanie do zaplaty

  • 9. Data: 2006-06-25 22:58:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    witek [###w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid.###] napisał:
    > eee, nie pytac
    > raczej znalezc prawnika i od razu wyslac wezwanie do zaplaty

    Do wysłania wezwania do zapłaty prawnika wcale nie trzeba. Tyle, że
    pytającemu raczej chodzi chyba o wyrównanie strat, jak o handryczenie
    się. Więc może niech idzie i zapyta. Będzie prościej na początek.