  • 61. Data: 2017-01-01 22:11:03
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-01 o 20:58, Animka pisze:

    > Urząd przecież wie jakie numery miały te dowody osobiste. Urząd powinien
    > zastrzec te dokumenty i później wydawać ludziom dowody z innymi numerami.

    Urząd uznał, że zgłaszając kradzież na policję załatwił całkowicie
    sprawę, a dalej niech działa policja.
    Jak widać, jedyne co potrafią robić urzędnicy to szukać dla siebie synekur.

  • 62. Data: 2017-01-01 23:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Głupie moim zdaniem, ale tak jest.

    To nie jest głupie.
    To jest nie do uwierzenia!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 63. Data: 2017-01-01 23:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > System policyjny nie ma "galwanicznego" połączenia z innymi, toteż
    > ktoś to musi fizycznie przenieść. Nie idzie on-line.

    No to własnie mowie ze to jest nie do pomyslenia.
    I pytam, jak czesto przenosza...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 64. Data: 2017-01-02 08:56:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    > System policyjny nie ma "galwanicznego" połączenia z innymi, toteż ktoś
    > to musi fizycznie przenieść. Nie idzie on-line.

    Bzdury opowiadasz.
    Dane właścicieli są w CEPiK. Dostęp do CEPiK-u ma szereg instytucji
    online. Policja też.

    --
    Pete

  • 65. Data: 2017-01-02 10:15:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Nie wiem. Może fraudy przeszły, zanim zgłoszono, a może nie zgłoszono,
    > albo ktoś nie wprowadził do bazy. Część banków i instytucji pożyczkowych
    > zresztą nie sprawdza w bazach - nie ma obowiązku.

    Dawno, dawno temu myślałem, że utratę dowodu trzeba zgłosić na policji.
    Gdzieś tak od 10 lat wiem, że to nie wystarczy i że trzeba też w banku.
    Czyżby teraz już wystarczyło tylko na policji?
    P.G.

  • 66. Data: 2017-01-02 12:02:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-02 o 10:15, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > Gdzieś tak od 10 lat wiem, że to nie wystarczy i że trzeba też w banku.
    > Czyżby teraz już wystarczyło tylko na policji?

    Gminę powinieneś powiadomić.
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/co-zrobic-w-przypadku
    -utraty-dowodu-osobistego/95zhl0

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2017-01-02 12:19:09
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    Ze względów bezpieczeństwa warto zastrzec utracony dowód osobisty, prawo
    jazdy lub paszport w systemie o nazwie: Dokumenty Zastrzeżone

    http://dokumentyzastrzezone.pl/

    instrukcja postępowania:
    http://dokumentyzastrzezone.pl/index.php?option=com_
    content&view=category&layout=blog&id=32&Itemid=112

  • 68. Data: 2017-01-02 12:53:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >banku.
    >Czyżby teraz już wystarczyło tylko na policji?

    O utracie ?
    Jesli kradziez, to policja sie zajmie, ale jesli nie wiadomo co, moze
    zgubienie, to policja sie nie zajmuje.
    Ale nawet jak sie nie zajmie, to troche poradzi, komu tu jeszcze
    zglosic.
    I moze nawet sama do pesela wprowadzi.

    J.

  • 69. Data: 2017-01-02 12:57:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bonum mane" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >instrukcja postępowania:
    >http://dokumentyzastrzezone.pl/index.php?option=com
    _content&view=category&layout=blog&id=32&Itemid=112

    Instrukcja w skrocie:
    1. Idz do banku i zglos do systemu,
    2. Jesli kradziez - idz na policje,
    3. idz do urzedu miasta/gminy

    Ciekawe jak ustala tozsamosc klienta :-)

    J.

  • 70. Data: 2017-01-02 13:10:25
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    > Ciekawe jak ustala tozsamosc klienta :-)

    Idziesz do jakiegokolwiek urzędu wydającego dowody osobiste (nie ma już
    rejonizacji).

    Zgłaszasz utratę dokumentu. Jeśli nie posiadasz innego dokumentu, którym
    możesz się wylegitymować, to przekazujesz maksymalnie wiele informacji o
    utraconym dokumencie i swoich danych (w celu weryfikacji).
    Po weryfikacji, otrzymujesz pisemne potwierdzenie zgłoszenia utraty
    dokumentu.
    Z pisemnym potwierdzeniem utraty dokumentu, idziesz do banku i zgłaszasz
    prośbę o wpis do systemu: Dokumenty zastrzeżone. Wpis jest bezpłatny.
    Bank nie może odmówić wpisu. Bank kseruje do swoich akt, potwierdzenie
    zgłoszenia utraty dokumentu.