  • 31. Data: 2016-12-31 02:02:46
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-30 o 20:46, Liwiusz pisze:

    > Dlatego, że nigdy nie został wydany właścicielowi - w urzędzie powinno
    > się wydać.

    Gdyby poszedl po nowy dowod to by go miał. Tamten mógl zastrzec.

    --
    animka

  • 32. Data: 2016-12-31 03:25:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5864ec90$0$661$6...@n...neostrada.pl

    "J.F." 58650882$0$640$6...@n...neostrada.pl

    > No to trzeba podatek wprowadzic :)

    Może niech zapłacą winni urzędnicy, nie urząd?

    > Ale pewnie sie okaze, ze nie lezalo to w zakresie obowiazkow urzednikow, wiec sa
    niewinni.

    Lukas jednak zapłacił -- ale nie z naszych podatków.

  • 33. Data: 2016-12-31 13:06:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-31 o 00:14, Liwiusz pisze:

    > Skup się, może wtedy załapiesz - mówimy o urzędzie, który by dokonywał
    > meldunku, a nie o prywatnym podmiocie, który ocenia dowód tylko po
    > wyglądzie, a nie po państwowej bazie.

    Bank to nie musi być prywatny podmiot. Banki maja nawet wspólne
    bazy danych, ale informacji o skradzionych dowodach raczej nie
    dostają.
    I ciekawy jestem od kiedy w systemie meldunkowym istnieje informacja
    że dany dowód ukradziono a nie wydano ?

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2016-12-31 14:28:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-31 o 02:02, Animka pisze:

    > Gdyby poszedl po nowy dowod to by go miał. Tamten mógl zastrzec.

    Widać, że dyskutujecie nie znając sprawy.
    Z urzędu skradziono kilkanaście świeżutkich dowodów.
    Urzędnicy powiadomili o kradzieży policję, oraz wykonali następne
    dowody, które wydali bez słowa uprawnionym i uznali że ich rola na tym
    się kończy.
    W szczególności nie powiadomili zainteresowanych, że była jakakolwiek
    kradzież ich nieodebranych jeszcze dowodów.
    Policja także nie zawiadomiła delikwentów, ponieważ według prawa nie
    byli poszkodowanymi w sprawie.
    Poszkodowanym według policji był urząd któremu skradziono dowody.

  • 35. Data: 2016-12-31 18:26:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-31 o 13:06, RadoslawF pisze:

    > I ciekawy jestem od kiedy w systemie meldunkowym istnieje informacja
    > że dany dowód ukradziono a nie wydano ?

    Sugerujesz, że w systemie meldunkowym nie ma danych aktualnego dowodu?

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2016-12-31 18:27:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-31 o 14:28, t-1 pisze:
    > Poszkodowanym według policji był urząd któremu skradziono dowody.

    Słusznie.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2016-12-31 18:57:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > No, mamy tez na niej nr dowodu, plus oswiadczenie urzedu, ze taki dowod zostal
    > skradziony, i moze sie bez grafologa obejdzie.

    Tylko urząd nikomu nie mówił, że dowody zostały skradzione

  • 38. Data: 2016-12-31 19:04:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-31 o 18:57, qwerty pisze:
    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tylko urząd nikomu nie mówił, że dowody zostały skradzione

    Ale petent wie, że nigdy takiego dowodu nie miał.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2017-01-01 00:20:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-31 o 18:26, Liwiusz pisze:

    > Sugerujesz, że w systemie meldunkowym nie ma danych aktualnego dowodu?

    Sugeruje.
    Tam jest ten z momentu meldunku.
    Może z aktualizacji jeśli takie robią.
    I jak przyjdę z dowodem Kowalskiego a panienka z okienka
    będzie u siebie miała dowód poprzedni którego ważność właśnie
    wygasła to co najwyżej dokona aktualizacji wpisu.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2017-01-01 00:22:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-31 o 18:27, Liwiusz pisze:

    > Słusznie.

    Nieprawda.
    Słusznie by było gdyby urząd tracił czas na wyjaśnianie kto
    brał kredyt a nie prawdziwi poszkodowani.