  • 1. Data: 2006-10-05 11:31:59
    Temat: kradziez dokumentow firmy
    Od: "Jendrek" <J...@h...krakow.pl>

    W czasie zmiany lokalu (przeprowadzka), skradziono mi m.in. neseser z
    dokumentami firmy oraz nieco towaru. Napewno powinienem zglosic ten fakt w
    U.S. Mysle ze na Policje troche za pozno, poniewaz spostrzeglem to po 3
    dniach. Czy poniose jakies konsekwencje w U.S z tego tytulu?Pzdr. dla
    grupowiczow

  • 2. Data: 2006-10-05 13:10:12
    Temat: Re: kradziez dokumentow firmy
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Mysle ze na Policje troche za pozno, poniewaz spostrzeglem to po 3
    > dniach.

    nie jest za pozno . zasuwaj na policje , bedziesz miec podkladke

  • 3. Data: 2006-10-05 19:50:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jendrek" <J...@h...krakow.pl> napisał w wiadomości

    Na Policję możesz w zasadzie zawsze zgłosić. Co najwyżej będzie przedawnione,
    ale to w wypadku kilku lat, a nie kilku dni.

  • 4. Data: 2006-10-05 22:09:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Oct 2006, Jendrek wrote:

    > W czasie zmiany lokalu (przeprowadzka), skradziono mi m.in. neseser
    > z dokumentami firmy oraz nieco towaru.

    Zależy *jakie* to dokumenty.
    Jak oryginały dowodów pierwotnych (faktury, noty, paragony) to
    niestety US żąda odtworzenia.
    Nie ma f-ry na wydatek - zdobyć duplikat albo skorygować (i dopłacić
    podatek :()

    Znajdziesz conieco na grupie .podatki! (archiwum)

    pzdr, Gotfryd