  • 11. Data: 2007-12-29 16:21:16
    Temat: Re: kradzież czy hakerstwo? przedmiot wirtualny, kasa prawdziwa
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 grudzień 2007 16:03
    > (autor Jacek Krzyzanowski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <1lbrdokeojfdf$.1grt7dnusg9s3$.dlg@40tude.net>):

    > A co to jest nakład?

    W tym konkretnym przypadku pewnie zabijanie potworów, zwiedzanie
    lochów i rzucanie czarów.

  • 12. Data: 2007-12-29 17:06:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 grudzień 2007 17:21
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@f...domek>):

    > W tym konkretnym przypadku pewnie zabijanie potworów, zwiedzanie
    > lochów i rzucanie czarów.

    Ale nie Ciebie pytałem. Bo nie wiem jaką wizję świata ma Jacek. W końcu
    praca sekretarki też jest bez nakładów finansowych. Parzy kawę, wysyła
    emile, pisze pisma. Wniosek: pensja jej się nie należy. A sprzątaczka? Też
    nie inwestuje, tylko macha ścierą. A twórca strony WWW? Tak samo.
    Generalnie chyba każdy poza graczem giełdowym inwestuje pracę a nie
    gotówkę.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 13. Data: 2007-12-29 17:09:52
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <8...@f...domek>):

    > Ale nie Ciebie pytałem. Bo nie wiem jaką wizję świata ma Jacek.

    Nie wiem, czy świadomie, ale odchodzisz od tematyki wypowiedzi
    osoby, która rozpoczęła ten wątek. Chodzi o włamanie do systemu
    komputerowego, przez wielu mylnie nazywane hakerstwem.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 14. Data: 2007-12-29 17:12:36
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 16:32:48 +0100, zly napisał(a):

    > Takie samo zero nakladow jak np napisanie ksiazki. Czy wymyslenie tekstu
    > piosenki

    Zeby napisac ksiazke, to ktos musial w to wlozyc prace i talent.
    Z jaka praca sie wiaze wpisanie kilku danych do bazy? Z zadna.

    --
    KRZYZAK

  • 15. Data: 2007-12-29 17:13:27
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 18:06:07 +0100, Tristan napisał(a):

    > Ale nie Ciebie pytałem. Bo nie wiem jaką wizję świata ma Jacek. W końcu
    > praca sekretarki też jest bez nakładów finansowych.

    Czy ja pisalem o nakladach finansowych?

    --
    KRZYZAK

  • 16. Data: 2007-12-29 17:21:34
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    [ciap]

    ?

  • 17. Data: 2007-12-29 17:27:40
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 18:12:36 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Zeby napisac ksiazke, to ktos musial w to wlozyc prace i talent.
    > Z jaka praca sie wiaze wpisanie kilku danych do bazy? Z zadna.

    Zeby zdobyc taki drogi przedmiot gracz tez zapewne musial wykazac sie
    cierpliwoscia i umiejetnosciami, poswiecic na to troche czasu i pracy (o
    inwestycjach typu upgrade sprzetu nie wspomne). Wyobraz sobie, ze niektorzy
    zajmuja sie czyms takim 'zawodowo'

    --
    marcin

  • 18. Data: 2007-12-29 17:54:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 grudzień 2007 18:12
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <x6mr995lyiqp$.twpmgefi0yma$.dlg@40tude.net>):

    > Z jaka praca sie wiaze wpisanie kilku danych do bazy? Z zadna.

    Pomijając, że nie na temat, to rozumiem że np. pracownikom biur
    rachunkowych, którzy wklepują dane do bazy nie chcesz płacić?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 19. Data: 2007-12-29 17:55:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 grudzień 2007 18:09
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@f...domek>):

    > Nie wiem, czy świadomie, ale odchodzisz od tematyki wypowiedzi
    > osoby, która rozpoczęła ten wątek. Chodzi o włamanie do systemu
    > komputerowego, przez wielu mylnie nazywane hakerstwem.

    No Jacek zmienił temat wprowadzając podwątek oceny wartości skradzionych
    dóbr.
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 20. Data: 2007-12-29 17:56:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 grudzień 2007 18:13
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2i36tga7qonc.1u16fikq1s1g9$.dlg@40tude.net>):

    > Czy ja pisalem o nakladach finansowych?

    Nie, pisałeś o nakładach 0. Cyfra ta sugerowała kasę. Ale nie ważne....
    Niech sugeruje cokolwiek. Więc pytam co to jest to cokolwiek wg ciebie,
    skoro praca okradzionego nie jest dla ciebie tym nakładem.
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl