  • 1. Data: 2003-06-03 08:58:51
    Temat: kradziez
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Witam wszystkich serdecznie.

    Szczerze mowiac jestem tu po raz pierwszy i od razu z problemem...

    ostatnio w mojej firmie mialo miejsce klika kradziezy, nie bede Was zanudzac
    szczegolami.. dosc ze ja ponosze odpowiedzialnosc za ten towar i obciazaja
    mnie kosztami.

    Chcialabym sie dowiedziec jakie konsekwencje mi groza? do jakiej sumy mnie
    obciaza?

    prosze o ewentualne odpowiedzi na priva, nie chce zasmiecac grupy a i
    szczegoly sa dosc osobiste....

    Ania

  • 2. Data: 2003-06-03 10:23:53
    Temat: Re: kradziez
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > mnie kosztami.
    > Chcialabym sie dowiedziec jakie konsekwencje mi groza? do jakiej sumy mnie

    Podpisywalas odpowiedzialnosc za ten towar ? Jesli nie, to na jakiej
    podstawie zostaniesz obciazona ?

  • 3. Data: 2003-06-03 10:56:31
    Temat: Odp: kradziez
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Użytkownik KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...tpi.pl...

    > Podpisywalas odpowiedzialnosc za ten towar ? Jesli nie, to na jakiej
    > podstawie zostaniesz obciazona ?

    no wlasnie podpisalam...

    Ania

  • 4. Data: 2003-06-03 11:40:05
    Od: Arni <a...@m...org>

    KrzysiekPP wrote:

    > Podpisywalas odpowiedzialnosc za ten towar ? Jesli nie, to na jakiej
    > podstawie zostaniesz obciazona ?

    a jak sie ma podpisanie odpowiedzialnosci do paragrafu o tym ze mozna
    obiazyc pracownika do wysokosci 3 pensji ?
    --
    Arni
    '84 HONDA CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2003-06-03 12:15:47
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > a jak sie ma podpisanie odpowiedzialnosci do paragrafu o tym ze mozna
    > obiazyc pracownika do wysokosci 3 pensji ?

    Pewnie nijak jesli chodzi o wysokosc ;-) Ale nie mozna tak po prostu
    zgarnac pierwszego lepszego i powiedziec mu, ze skoro ktos ukradl, to
    zabieramy ci pensje ...

  • 6. Data: 2003-06-03 12:55:42
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > no wlasnie podpisalam...

    Dziewczyno, pisz po ludzku - bo tak nie można Ci niczego doradzić. Co
    konkretnie podpisałaś? Umowę o odpowiedzialności materialnej, o
    odpowiedzialności wspólnej, czy może po prostu tylko szef dał Ci do
    podpisania "papiór', że masz na stanie np. kalkulator.
    Napisz dokładnie, co się stało, bo mogą wystąpić tutaj różne "rodzaje"
    odpowiedzialności.
    pozdrawiam
    ewcia

  • 7. Data: 2003-06-03 12:57:18
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    ...... a najlepiej, bo czuję, że sprawa jest dla Ciebie krępująca, opisz
    wszystko na priv.
    ewcia