  • 11. Data: 2008-02-18 01:51:15
    Temat: Re: kpw tekst ujednolicony..?
    Od: szadok <s...@t...pl>

    W wiadomości <fp6mib$eu8$1@nemesis.news.tpi.pl> Robert Tomasik
    pisze, co następuje...

    > Wyrób sobie nawyk, że jeśli naprawdę potrzebujesz tekst jednolity na chwilę
    > obecną, to korzystasz z tej wyszukiwarki:
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/

    no zazwyczaj tam szukam, aczkolwiek czasem jest niedostępna
    (przeciążenie).

    > Prawdopodobieństwo błędu będzie minimalne. Tylko zauważ, ze tam jest tekst
    > ujednolicony oraz pierwotny. Uważaj, byś ich nie pomylił.

    No właśnie... ale czy wersja ujednolicona jest zawsze aktualna..? Bo
    kiedyś szukałem jakiejś ustawy i Było tak: tekst pierwotny, potem
    ileśtam zmian, potem tekst ujednolicony, a potem znowu ileś zmian...
    Ale skoro piszesz, że można wierzyć, to pewnie ja coś spierniczyłem ;>

    dzięki i pozdrawiam,
    szadok
    --
    przy odpowiadaniu na priv usuń cyfry z mojego adresu
    "To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami"