  • 1. Data: 2008-05-01 18:35:02
    Temat: koszty opłat sądowych
    Od: uważny_obserwator <u...@o...pl>

    jakie będą koszty opłat sądowych? Chodzi o uznanie nieważnosci umowy
    cywilnej (zakup lokum - umowa przedwstępna, nienotarialna).

  • 2. Data: 2008-05-02 09:04:54
    Temat: Re: koszty opłat sądowych
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "uważny_obserwator" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jakie będą koszty opłat sądowych? Chodzi o uznanie nieważnosci umowy
    > cywilnej (zakup lokum - umowa przedwstępna, nienotarialna).

    Takie jakie wynikaja z ustawy o kosztach sadowych w sprawach cywilnych.

  • 3. Data: 2008-05-02 18:36:34
    Od: uważny_obserwator <u...@o...pl>

    > Takie jakie wynikaja z ustawy o kosztach sadowych w sprawach cywilnych.

    To wiem, ale czy moja sprawa to kwalifikuje się do "spraw majątkowych" czy
    "niemajątkowych"?

  • 4. Data: 2008-05-03 07:47:32
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > To wiem, ale czy moja sprawa to kwalifikuje się do "spraw majątkowych" czy
    > "niemajątkowych"?

    Majatkowych.