  • 31. Data: 2008-01-28 18:11:15
    Temat: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 28, 7:07 pm, Mr Internet <a...@a...pl> wrote:

    > A naruszenie miru domowego?
    >
    > --
    Nie ma cie w domu, nie narusza.

  • 32. Data: 2008-01-28 18:13:50
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik SzalonyKapelusznik napisał:

    > Nie ma cie w domu, nie narusza.

    A jak jestem - narusza.

    Jak mnie nie ma tez narusza. Drzwi sa zamkniete na klamke. Jesli chce
    wejsc ma dzwonic dzwonkiem, po to sa dzwonki, lub pukac. Nacisniecie
    klamki mozna uznac za wtargniecie.

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 33. Data: 2008-01-28 18:23:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mr Internet pisze:

    > Nie. Tak samo jak nie jest obowiazkiem zenka zamykani drzwi na klucz,
    > zeby mu nikt nie wchodzil do mieszkania. Ludzi emaja po prostu nie
    > wchodzic do cudzych mieszkan, bez wzgledu czy Zenkowie zamykaja drzwi na
    > kjlucz czy nie.

    Podstawa prawna?

    [ciach]

    > Pierwsza wieksza afera w sadzie w najblizszym czasie spowoduje zwrot
    > akcji i zmiane prawa.

    Udowodnij.

    ATSD to zmiana może być inna: np. wprowadzenie obowiązku zabezpieczania
    swojej sieci pod groźbą kary.

  • 34. Data: 2008-01-28 19:20:56
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    > Podstawa prawna?

    yyyy, mam ci podac podstawe prawna na to, ze zenek nie musi zamykac
    drzwi?!?!?!

    > Udowodnij.

    Poczekaj ;)

    To sie jeszcze nie wydarzyło ;)

    > ATSD to zmiana może być inna: np. wprowadzenie obowiązku zabezpieczania
    > swojej sieci pod groźbą kary.

    Moze. Tak czy siak nastapi zwrot akcji i zmiane prawa.

    Rownie dobrze mozna nakazac prducentom software, aby polaczeni edo sieci
    wymagalo akceptacji uzytkownika, a uzytkownik ma sie nei podlaczac do
    otwartych sieci, za wyjatkiem .... i tu leca hotspoty firm ....

  • 35. Data: 2008-01-28 20:02:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mr Internet pisze:

    > A naruszenie miru domowego?

    A weź sobie, ignorancie, przeczytaj stosowny artykuł.

    Naruszenie to by było przed wdarcie się siłą. Albo nieopuszczenie na
    żądanie.

    A wejście przez otwarte drzwi nie jest wdarciem się siłą.

  • 36. Data: 2008-01-28 20:02:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mr Internet pisze:

    > Jak mnie nie ma tez narusza. Drzwi sa zamkniete na klamke. Jesli chce
    > wejsc ma dzwonic dzwonkiem, po to sa dzwonki, lub pukac. Nacisniecie
    > klamki mozna uznac za wtargniecie.

    Brednie.

  • 37. Data: 2008-01-28 20:15:59
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Mr Internet <a...@a...pl> writes:

    > A jak jestem - narusza.
    >
    > Jak mnie nie ma tez narusza. Drzwi sa zamkniete na klamke. Jesli chce
    > wejsc ma dzwonic dzwonkiem, po to sa dzwonki, lub pukac. Nacisniecie
    > klamki mozna uznac za wtargniecie.

    <ironia> Czy posiadacz Routera WiFi *BEZPRAWNIE* wysyła sygnał radiowy
    poza granice swojego lokalu/posesji? Przecież ten sygnał przekracza
    (często) "drzwi zamknięte na klamkę"! ;-) </ironia>

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Każdy kogut na swych śmieciach śmielszy.

  • 38. Data: 2008-01-28 20:23:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mr Internet pisze:

    > yyyy, mam ci podac podstawe prawna na to, ze zenek nie musi zamykac
    > drzwi?!?!?!

    Nie. Podstawę prawną na zakaz wchodzenia przez otwarte drzwi.

    > Poczekaj ;)
    >
    > To sie jeszcze nie wydarzyło ;)

    To co robisz za Pytię?

    > Moze. Tak czy siak nastapi zwrot akcji i zmiane prawa.

    Albo zostanie aktualny stan prawny.

    > Rownie dobrze mozna nakazac prducentom software, aby polaczeni edo sieci
    > wymagalo akceptacji uzytkownika, a uzytkownik ma sie nei podlaczac do
    > otwartych sieci, za wyjatkiem .... i tu leca hotspoty firm ....

    ROTFL

    Kretyński pomysł.

  • 39. Data: 2008-01-28 21:13:36
    Od: "noName" <s...@z...null>

    Wygalada to tak ze karta radiowa laczy sie do punktu dostepowego ktory uwaza
    za sluszny i zalezy to tylko i wylacznie od widzimisie systemu windows.

    Jesli system przyzna jej uprawnienia wtedy pozostaje przy tym punkcie
    dostepowym, jesli nie szuka nastepengo wolnego.
    Tak wyglada to od strony technicznej a od strony prawnej to juz pytanie do
    prawnikow.

  • 40. Data: 2008-01-29 11:31:14
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Nie. Tak samo jak nie jest obowiazkiem zenka zamykani drzwi na klucz, zeby
    > mu nikt nie wchodzil do mieszkania.

    Ale to są dwie zupełnie różne sprawy. Żeby wejść do Zenka to JA muszę
    wykonać określone czynności i mieć ŚWIADOMY ZAMIAR popełnienia tego czynu.
    Natomiast przełączenia do innej sieci może w każdej chwili dokonać mój
    komputer bez mojej wiedzy i udziału. Wystarczy że zawiesi się mój router i
    system podłączy się do innej, wolnej sieci. Już widzę rzesze internautów
    sprawdzających przed każdym kliknięciem czy aby wychodzą przez swój AP
    :-))). Bardzo mocno teoretyzujesz i widzę, że temat znasz ze słyszenia...
    Poza tym jeśli ewentualnie chcesz kogokolwiek za to ukarać, to podstawą do
    tego mogłaby być najwyżej odmowa odłączenia się od sieci na Twoje żądanie.
    Co w praktyce raczej nie wystąpi, bo jesteś adminem swojego routera i możesz
    gościa po prostu odłączyć :-). A jeśli tak nie jest to lepiej w ogóle nie
    używaj takich urządzeń... W końcu klient nie korzysta z tego w Twoim
    mieszkaniu, a poza nim. W dobie powszechnych hotspotów skąd ma wiedzieć, czy
    akurat nie podłączył się właśnie do takiego? :-)