  • 81. Data: 2014-05-23 07:53:55
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    On 23.05.2014 02:02, Budzik wrote:
    > Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Dupa :)

    Nie zrozumiałeś? Trudno. Analizuj sobie dalej manipulacje stokrotki i
    pallada samodzielnie. Ja nie mam zamiaru.

    > Odpowiedziałem Ci wszystko co musisz wiedziec o moich preferencjach.

    Nie. Unikasz odpowiedzi, a pytanie jest proste:

    Którą partię poprzesz w najbliższych wyborach?

    Jeśli nie odpowiesz, to uznam cię za tchórza, który boi się przyznać do
    swoich poglądów. Mam do tego prawo i z niego skorzystam.

    > Jak baba? Korwinizm?

    Jak "baba" - tchórzliwie kluczysz bo nie chcesz otwarcie przyznać do
    swoich poglądów politycznych.

    niebie

  • 82. Data: 2014-05-23 10:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Nie zrozumiałeś? Trudno. Analizuj sobie dalej manipulacje stokrotki i
    > pallada samodzielnie. Ja nie mam zamiaru.

    Zrozumiałem zrozumiałem.
    Merytoryka cie nie interesuje.
    Wiec pozwoliłem sobie na frywolne podsumowanie rozmowy.

    > Nie. Unikasz odpowiedzi, a pytanie jest proste:
    >
    > Którą partię poprzesz w najbliższych wyborach?

    Odpowiedz tez jest jasna, szkoda, ze sam do niej nie doszedłes.
    Odpowiedz brzmi: nic ci do tego!

    > Jeśli nie odpowiesz, to uznam cię za tchórza, który boi się przyznać do
    > swoich poglądów. Mam do tego prawo i z niego skorzystam.

    Mozesz sobie nawet mnie uznac za kaleką, homoseksualna kobietę...
    JKM miałby uzywanie.

    > Jak "baba" - tchórzliwie kluczysz bo nie chcesz otwarcie przyznać do
    > swoich poglądów politycznych.

    Ale my tu nie rozmawiamy o moich poglądach.
    Pomyliło ci się.
    Chodzi o poglądy kandydata...

  • 83. Data: 2014-05-23 10:13:02
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "niebieski" <n...@i...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeśli nie odpowiesz, to uznam cię za tchórza, który boi się przyznać do
    > swoich poglądów. Mam do tego prawo i z niego skorzystam.

    On po prostu korzysta ze swoich gwarantowanych praw, jak to w demokracji.
    To, że Korwin (i jak widać jego wyznawcy) nie jest demokratą, to już nie
    jest problem Budzika.

    Agnieszka

  • 84. Data: 2014-05-23 10:16:07
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Fri, 23 May 2014 10:13:02 +0200, Agnieszka napisał(a):

    > On po prostu korzysta ze swoich gwarantowanych praw, jak to w demokracji.
    > To, że Korwin (i jak widać jego wyznawcy) nie jest demokratą, to już nie
    > jest problem Budzika.

    Ale demokracja nie zabrania mu ujawnienia swoich preferencji wyborczych,
    prawda? :)

  • 85. Data: 2014-05-23 10:18:25
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Kapibara" <x...@y...zzz> napisał w wiadomości

    > Ale demokracja nie zabrania mu ujawnienia swoich preferencji wyborczych,
    > prawda? :)

    Nie zabrania. Umożliwia mu zachowanie ich dla siebie. Z czego korzysta :-)

    Agnieszka

  • 86. Data: 2014-05-23 10:24:41
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Fri, 23 May 2014 10:18:25 +0200, Agnieszka napisał(a):

    > Użytkownik "Kapibara" <x...@y...zzz> napisał w wiadomości

    > Nie zabrania. Umożliwia mu zachowanie ich dla siebie. Z czego korzysta :-)

    Wiadomo, że korzysta. Tam gdzie mu wygodnie.

  • 87. Data: 2014-05-23 10:58:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2014 10:24, Kapibara pisze:

    > Wiadomo, że korzysta. Tam gdzie mu wygodnie.

    No i?

  • 88. Data: 2014-05-23 11:58:41
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    On 23.05.2014 10:13, Agnieszka wrote:
> [...]
    > To, że Korwin (i jak widać jego wyznawcy) nie jest demokratą, to już nie

    Czy ta demokracja zabrania mi zapytać?

    --
    niebieski

  • 89. Data: 2014-05-23 12:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > No i?

    Ciezko zrozumiec, ze tu nie o moje poglądy chodzi tylko o poglądy
    kandydatów.

  • 90. Data: 2014-05-23 12:56:24
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    > Czy ta demokracja zabrania mi zapytać?

    Nie zabrania. Zapytałeś, dostałeś odpowiedź. Zapytałeś ponownie, dodając do
    tego własną obciążającą opinię. Tego też demokracja nie zabrania. Dalszy
    ciąg już tylko świadczy o poziomie dyskutantów.

    Agnieszka