  • 71. Data: 2014-05-22 20:30:26
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 19:35, niebieski pisze:
    > Wiem ,wiem. Twardziele nie mają.

    Ja tam jestem pantoflarzem, nieudacznikiem co nie potrafi średniej
    krajowej zarobić. ;) Też nie mam. Po prostu nie widzę
    potrzeby/zastosowania chociaż z technologii korzystam i to na okrągło.

    PS. Ale w tvnach strach przed Korwinem. Rzutem na taśmę przed ciszą
    wyborczą nawet reklamy ograniczają żeby w każdej audycji powtórzyć o
    gwałcie, hilerze...
    Żałosne to :-)

  • 72. Data: 2014-05-22 20:39:38
    Od: z <...@...pl>

    A teraz zmieniają front. On już nie jest debilem ale posługując się
    gebelsowską socjotechniką perfidnie i zaplanowanie dąży do celu.
    Komentarze psychologów i specjalistów od specjalizowania :-)

  • 73. Data: 2014-05-22 20:47:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Koniec.
    >
    > Odkrywamy karty.
    >
    > niebieski - Nowa Praica
    > Budzik - ...........
    >
    > Proszę o wpis.

    Pytasz na kogo bede głosował?
    ROTFL
    I to jest merytoryczna odpowiedź na moje pytania?
    No to odpowiem ci czego jestem pewny - na pewno nie na Nową Prawice.
    A szkoda, myslałem, ze objasnisz mi te swiete prawdy ktore JKM chciał
    przekazac tylko ze mu nie pozwolono.

  • 74. Data: 2014-05-22 20:47:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Wiem ,wiem. Twardziele nie mają.

    Hmm, twardziele?
    Chyba nie rozumiem. Komplement, przytyk?

  • 75. Data: 2014-05-22 20:59:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.05.2014 20:47, Budzik pisze:

> [...]
    > No to odpowiem ci czego jestem pewny - na pewno nie na Nową Prawice.
    > A szkoda, myslałem, ze objasnisz mi te swiete prawdy ktore JKM chciał

    ATSD ktoś kiedyś rzucił pomysł na zwiększenie frekwencji przez możliwość
    oddawania głosów "na minus".

    Tzn. Wyborca ma jeden głos. Może go oddać na kogoś, nie głosować lub
    oddać głos nieważny lub zagłosować przeciwko komuś (co będzie odjęte od
    puli głosów na tego kogoś).

    Ciekawe jakby się to ułożyło...

  • 76. Data: 2014-05-22 22:11:23
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    On 22.05.2014 20:47, Budzik wrote:
    > Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Pytasz na kogo bede głosował?
    > ROTFL
    > I to jest merytoryczna odpowiedź na moje pytania?

    Nie. Odpowiedzi były wcześniej.

    > No to odpowiem ci czego jestem pewny - na pewno nie na Nową Prawice.

    To nie odpowiedź. Dawaj bohaterze!

    niebieski - Nowa Prawica
    Budzik - .......

    > A szkoda, myslałem, ze objasnisz mi te swiete prawdy ktore JKM chciał
    > przekazac tylko ze mu nie pozwolono.

    Prawdy o gwałtach, hitlerze i inwalidach?
    Nie interesuje mnie to.

    Czekam na odpowiedź i nie lawiruj jak baba.

    --
    niebieski

  • 77. Data: 2014-05-22 22:12:37
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    On 22.05.2014 20:47, Budzik wrote:
    > Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Hmm, twardziele?
    > Chyba nie rozumiem. Komplement, przytyk?

    Powiedziałem szyfrem. Dorośniesz -może zrozumiesz ;)

  • 78. Data: 2014-05-23 02:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

> [...]
    >
    > Tzn. Wyborca ma jeden głos. Może go oddać na kogoś, nie głosować lub
    > oddać głos nieważny lub zagłosować przeciwko komuś (co będzie odjęte od

    Wygrałaby jakas mała partia: solidarna polska czy inna polska Gowina.
    PiS miałoby 0 bo wszyscy wyborcy głosowaliby przeciw platformie :)

    A tak powaznie - pewnie partie i tak sugerowałyby na kogo głosowac.

  • 80. Data: 2014-05-23 02:02:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Powiedziałem szyfrem. Dorośniesz -może zrozumiesz ;)

    Widze, że kopiujesz swojego mistrza.
    Jego tez nikt nie rozumie.

    Tylko ze to, wbrew temu co sie wam wydaje, nie jest nic pozytywnego.

  • 79. Data: 2014-05-23 02:02:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Nie. Odpowiedzi były wcześniej.

    Dupa :)

    > To nie odpowiedź. Dawaj bohaterze!

    Bohaterze? ROTFL
    Czujesz sie bohaterem bo agitke zrobiłes i przynzałes ze sie z nia
    zgadzasz?

    > niebieski - Nowa Prawica
    > Budzik - .......

    Odpowiedziałem Ci wszystko co musisz wiedziec o moich preferencjach.

    > Prawdy o gwałtach, hitlerze i inwalidach?
    > Nie interesuje mnie to.

    No własnie. To po co pan polityk bredzi na ten temat? Nie ma nic ciekawego
    do powiedzenia?

    > Czekam na odpowiedź i nie lawiruj jak baba.

    Jak baba? Korwinizm?