  • 51. Data: 2014-05-21 21:24:02
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 21:13, Yogi(n) pisze:

    > W to nie wątpię, nie wiem bowiem, czy macie z Kowalem choć jeden wspólny

    To w takim razie czyj i co mnie to niby może obchodzić, że aż ten jakiś
    twój hipotetyczny sojusz wspominasz?

    > punkt (poza niechęcią do JKM), ale on ma przynajmniej doktorat (co
    > prawda z politologii, ale zawsze). A autorytety wybieramy takie, na
    > jakie nas stać (mentalnie),

    No, jak ktoś na autorytet wybiera JKM to mentalnie jest na poziomie
    gimnazjum i to raczej kiepskiego.

    > sojuszników zaś zgodnie z własnym sumieniem
    > (czasem wbrew jego głosowi, ale to świadczy o sile tegoż sumienia - vide
    > Lepper w rządzie Kaczora).

    Ponownie: co mnie obchodzi sumienie Leppera czy Kaczyńskiego?

    > Kowal kipi bo źle postawił, Stokrotka kipi, bo lata pracy misyjnej
    > poszły w piach (sondaże mowią nawet o 11% dla JKM). Jeśli nadal nie

    ROTFL

    A dla kogo ten wywiad? Daj od razu 110%, co się krępujesz.

    > czujesz z nimi wspólnoty interesów - twoja sprawa, oczywiście. Ale
    > plujesz na Korwina niegorzej od nich. Bez powodu, ale za to z godną
    > lepszej sprawy determinacją.

    To jest ważna sprawa. To jest wariat tkwiący mentalnie w początkach XIX
    wieku i gdyby się do władzy dorwał (czego najwyraźniej sam nie chce)
    byłby niebezpieczny bo własny elektorat zmusiłby go do implementacji
    jego chorych haseł.

  • 52. Data: 2014-05-21 22:15:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:lliugj$rjg$1@node1.news.atman.pl...

    > To w takim razie czyj i co mnie to niby może obchodzić, że aż ten
    > jakiś twój hipotetyczny sojusz wspominasz?

    Hipotetyczny? Miałem na myśli sojusz Stokrotki z Kowalem w sekowaniu
    JKM, nie wiem co sobie pod to pojęcie podłożyłeś.

    > No, jak ktoś na autorytet wybiera JKM to mentalnie jest na poziomie
    > gimnazjum i to raczej kiepskiego.

    To raczej działa tak, że skoro spośród Andrzejewskich, Maleszków,
    Jaruzelskich czy Baumanów ktoś wybierać nie chce, to pozostaje mu
    poziom gimnazjum.

    > Ponownie: co mnie obchodzi sumienie Leppera czy Kaczyńskiego?

    Nie mam pojęcia, to był tylko przykład. Ale do "objęcia rozumem", dość
    obrazowy.

    > ROTFL
    >
    > A dla kogo ten wywiad? Daj od razu 110%, co się krępujesz.

    Zobaczymy, może będziesz odszczekiwał 26-tego ;-)

> [...]
    > XIX wieku i gdyby się do władzy dorwał (czego najwyraźniej sam nie
    > chce) byłby niebezpieczny bo własny elektorat zmusiłby go do

    Niechże sobie tkwi, gdzie chce. Jeżeli ludzie chcą wybrać -
    demokratycznie - wroga demokracji - tak, jak wybierali swojego czasu i
    AWS i SLD, PiS i PO, to niechże to zrobią. "Naprawiaczy" świata, którzy
    specjalizowali się strzelaniu w potylicę i wieszaniu "niebezpiecznych
    wariatów", którzy chcieli wolności i niepodłegłości, wbrew tkwiącym
    mentalnie w postępowym wieku XX, "naprawiaczy" z hasłami na sztandarach
    mówiącymi głównie o innych (w szczególności: dlaczego są źli) nie
    powieszono ani w 1989, w 1992 ani w 2005 - a teraz duszą się w bezsilnej
    złości, bo "wariat" mówi bez zachowania politycznej porawności prawdę o
    nich (między innymi oczywiście, mówi bowiem o wiele więcej, często
    bzdury totalne).
    Swoją drogą - naprawdę sądzisz, że to, ilu europosłów będzie z KNP ma
    jakiekolwiek znaczenie? Powiedzą "postepowej", tkwiącej w XXII a może i
    w XXIII wieku mentalnie Europie coś ponad to, co już usłyszeli od np.
    Farage'a?
    Wysłanie niektórych z tej wesołej gromadki do PE skutkować będzie
    głównie tym, że ci, którzy się nie dostaną, będa startowali wkrótce do
    Sejmu. W niektórych wypadkach - i to niezależnie od listy - niech już
    lepiej pasożytują tam, w sercu postępowego kołchozu.
    Poza tym - na tym właśnie polega wolność i demokracja (wiem, że w Polsce
    można mówić o marnej namiastce, co charakterystyczne dla
    postkolonialnych społeczeństw) - że dopuszcza się do głosu wszystkich.
    Ale nazywanie wrzaskliwym, bezczelnym skurwysynem polityka - tylko
    dlatego, że próbował się bronić przed idiotycznymi erystycznymi
    zagrywkami oficer prowadzącej i przegranego politruka, wspominanie o
    jego odrażającej gębie i rzekomym bełkocie - to, excuse my French -
    zwykłe pierdolenie, na poziomie Urbana w latach osiemdziesiątych.

    --
    Yogi(n)

  • 53. Data: 2014-05-21 22:19:46
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 17:48, niebieski pisze:

    > Nie żartuj. Przcież on od kilkudziesięciu lat powtarza to samo i głównie
    > dlatego rośnie mu teraz poparcie.
    > Twierdzisz, że to co kiedyś głosił było dobre i go popierałeś.
    > Podałeś kilka przykładów, możesz wskazać z nich jeden w którym zmienił
    > zdanie?
    > Możesz?

    Ale co miał zmienić? Miał zacząć głosić konieczność upaństwowienia
    szpitali? Wyraźnie napisałem, że jego dawne dobre pomysły się przyjęły,
    a teraz nie proponuje nic równie sensownego co miałoby szansę się
    przyjąć z korzyścią dla ogółu.

    > Nie porównuj byłych republik sowieckich z krajem bez kołchozów,

    Ale za to z PGRami.

    >ze
    > szczątkowa, ale jednak własnością prywatną, prywatnymi firmami oraz inną
    > mentalnością.
    > A gdyby nie zaczęto umacniać socjalizmu, nie zaczęto przystosowywać
    > państwa do eurobiurokracji i pozostawiono tylko ustawę Wilczka to też
    > bylibyśmy na poziomie obecnej Ukrainy? Ja twierdzę, że nie.
    > To jest historia i ani ty, ani ja nie możemy stwierdzić "jak by było
    > gdyby".

    A ja twierdzę ze tak. Polska bez unii nie byłaby państwem bradziej
    liberalnym gospodarczo. Może spodobałaby się chociaż JKM tym ze pewnie
    byłaby mniej demokratyczna. Być może stalibyśmy się jakąś dyktaturą z
    pozorami demokracji. Moim zdaniem gdyby nie nasze związki z UE mogłoby
    się tak stać chociaż za rządów PiS. No i poza tym unia naszych
    rządzących hamowała przed nadmiernym interwencjonizmem państwowym.
    Podobnie widać to na Węgrzech. Na SŁowacji Mecziar też stosował metody
    Putina i Kuczmy. Każdy z krajów byłego bloku jest czy zagrożony albo
    powrotem do władzy komuchów albo odchyłem w stronę rządów autorytarnych.
    U nas przynajmniej komuchy gdy wróciły do władzy uznały że lepiej im
    będzie w Europie niż w Azji.

    -okresla-stopien-zdziczenia-kraju-lepszy-,nId,437572

    ojny-bo-grozi-nam-bankructwo

    ostapil-ws-krymu,37108.html

    imirze-Putinie-Z-kazdej-strony,mid,1471079,index.htm
    l?ticaid=612c3f#m1471079

> [...]
    > mówisz, rozwalaniu systemu bezpieczeństwa w Europie.
    > Ja myślę, że Korwin widzi sytuację szerzej, niz te pachołki i pożyteczni
    > idioci brylujacy w mediach i otwarcie o niej mówi.
    > Z tymi pachołkami to może nie tak dokońca, jak napisałem. Część z nic
    > pewnie wie to samo co Korwin, ale robią to, za co im płaca i tyle.

    > O unii złodzieje? Ma rację - okradają nas.
    > USA? Dużo w tym racji. Irak, Libia ...

    > Nieprawda, że tylko o Putinie się tak wyraża. O Tusku czy o Kaczyńskim
    > mówi "Jego Ekscelencja". Mam szukać przykładów?

    O Tusku i Kaczyńskim nie słyszałem. Ale teraz o naszych (polskich,
    europejskich i amerykańskich) politykach mói że to bandyci i prą do
    wojny a o Putinie mówi jednoznacznie pozytywnie i z szacunkiem. Nadal
    będziesz się upierał, że nie popiera Putina? No cóż, nikt ci nie będzie
    wmawiał ze czarne jest czarne a białe jest białe.

    > A władca nie liczy?
    >
    > Ale jeśli już ktoś się
    >
    > Wolnościowy zamordyzm. OK - niech będzie.

    Dla kogo zamordyzm jest wolnościowy poza twórcą systemu i jego pomocnikami?

    > to nie zrobi
    >
    > Tacy teraz rządzą i nie ma jak ich usunąć. Mała strata.

    Ale lepiej żeby mieli nad sobą organy kontrolne w postaci niezależnych
    sądów, mediów innych instytucji jak bank centralny itp.

    > Naprawdę nie widzisz tych manipulacji?
    > Nie chce mi się tłumaczyc - przeczytaj ten artykuł opisujacy ostatnie
    > maglowanie Korwina przez stokrotke i Kowala:
    > http://wmeritum.pl/kobiety-lubia-gwalt-obronie-zdrow
    ego-rozsadku
    > Bardzo dobrze gośc to opisał.

    Nic nie opisał tylko barwi się w adwokata JKM. Zresztą ma takie same
    poglądy.
    "W wizji JKM o monarchii, nikt nie ma praw wyborczych - tron jest
    dziedziczny. Król jest wychowywany, przygotowywany i edukowany od wieku
    dziecięcego na objęcie tronu (co jest zresztą lepszym rozwiązaniem wg
    mnie, niż pozostawianie funkcji rządzącego, premiera arytmetyce
    sejmowej..."
    Jak widać Gostek też jest przeciwnikiem demokracji i monarchistą.
    dalej pisze:
    Wycięcie z tego założenia, że ,,kobiety nie mają prawa głosu" - to
    dopiero łakomy kąsek dla demagoga.
    Sugeruje ten obrońca ze kłamcy zarzucają Korwinowi, ze głosi pozbawienie
    prawa wyborczego kobiet podczas gdy on chciałby ich pozbawić wszystkich.
    Tylko, że ten obrońca dopuszcza się manipulacji, bo Korwin już 20 lat
    temu głosił, że kobietom należy zabrać prawa głosu bo i tak głosują tak
    jak ich mężowie. W czasach gdy głosowałem na Korwina wielokrotnie
    przekonywałem się, że moje koleżanki uważają za sensowne liberalne
    gospodarczo pomysły JKM ale w życiu żadna nie zamierzała oddać głos na
    gostka który je poniżał publicznie, zamierzał pozbawić praw wyborczych i
    zrobić obywatelami drugiej kategorii.

    Takich manipulacji jest wiele w tym artykule. Gość nic nie opisął tyylko
    metodą półprawd próbuje wybielić swojego szefa.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 54. Data: 2014-05-21 22:23:05
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 18:05, niebieski pisze:

    > Manipulowali po chamsku więc się zdenerwował. Wcale mu się nie dziwię.

    Przytaczali jego kretyńskie odpały to się denerwował.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 55. Data: 2014-05-21 22:23:44
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 20:58, niebieski pisze:

    > A co ja się będę wysilał. Przeczytaj sobie artykuł:
    > http://wmeritum.pl/kobiety-lubia-gwalt-obronie-zdrow
    ego-rozsadku

    Napisany przez jego wyznawcę.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 56. Data: 2014-05-21 22:43:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 20:58, niebieski pisze:

    > A co ja się będę wysilał. Przeczytaj sobie artykuł:
    > http://wmeritum.pl/kobiety-lubia-gwalt-obronie-zdrow
    ego-rozsadku

    > Bardzo trafnie opisane.

    Mhm. Ken Ham w podobnym stylu tłumaczy, że czarne jest białe. Podobnie
    jak "Pan Banan" czyli Ray Comfort.

    > i "Wrzaskliwy, bezczelny skurwysyn - bardzo wyraźnie słychać jaki bełkot
    > z jego odrażającej gęby się wylewa."
    >
    > Chyba go nie lubisz. I dobrze.

    I lepiej żeby więcej osób nie lubiło - bo śmierdzi mi Adolferm H. na milę.

  • 57. Data: 2014-05-21 22:59:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 22:15, Yogi(n) pisze:

    > Hipotetyczny? Miałem na myśli sojusz Stokrotki z Kowalem w sekowaniu
    > JKM, nie wiem co sobie pod to pojęcie podłożyłeś.

    Sojusz? Bo porostu oboje irytował i tyle.

    [ciach]

    > To raczej działa tak, że skoro spośród Andrzejewskich, Maleszków,
    > Jaruzelskich czy Baumanów ktoś wybierać nie chce, to pozostaje mu
    > poziom gimnazjum.

    Spośród tych czterech nazwisk tylko jedno mi coś mówi i dotyczy kogoś,
    kto w polityce już od dość dawna się nie liczy. Do kogo zatem pijesz?

    > Nie mam pojęcia, to był tylko przykład. Ale do "objęcia rozumem", dość
    > obrazowy.

    Wbrew pozorom byli dość bliscy programowo.

    > Zobaczymy, może będziesz odszczekiwał 26-tego ;-)

    W takim przypadku bym raczej wył z rozpaczy nad głupotą Polaków.

    > Niechże sobie tkwi, gdzie chce. Jeżeli ludzie chcą wybrać -
    > demokratycznie - wroga demokracji - tak, jak wybierali swojego czasu i

    Adolf H. też został demokratycznie wybrany. To powinna być nauczka na
    przyszłość - żeby uważać, kogo się wybiera.

> [...]
    > złości, bo "wariat" mówi bez zachowania politycznej porawności prawdę o
    > nich (między innymi oczywiście, mówi bowiem o wiele więcej, często

    Och, nie krępuj się - wymień z imienia i nazwiska kogo powyżej
    pomawiasz. A potem się pod tym uczciwie podpisz.

    [ciach]
> [...]
    > jego odrażającej gębie i rzekomym bełkocie - to, excuse my French -
    > zwykłe pierdolenie, na poziomie Urbana w latach osiemdziesiątych.

    Ale ja go tak określam od dawna.

    Swoją drogą jak już pomawiasz ludzi o jakieś dziwne powiązania, to może
    się uczciwie podpisz pod swoimi słowami, hmm?

  • 58. Data: 2014-05-22 08:54:52
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 21.05.2014 22:19, Mario pisze:

    > Ale co miał zmienić? Miał zacząć głosić konieczność upaństwowienia
    > szpitali? Wyraźnie napisałem, że jego dawne dobre pomysły się przyjęły,

    Dobry przykład.
    Nie przyjęły się. Nadal mamy służbę zdrowia opłacaną zrabowanymi pieniędzmi.

    > a teraz nie proponuje nic równie sensownego co miałoby szansę się
    > przyjąć z korzyścią dla ogółu.

    Naprawdę?!

    - wolny rynek
    - wolność jednostki
    - prawo nie działa wstecz

    Wymieniać dalej? Walczy o to od kilkudziesięciu lat i nadal jest to
    aktualne.

    > A ja twierdzę ze tak. Polska bez unii nie byłaby państwem bradziej
    > liberalnym gospodarczo.

    A ja twierdzę, że unia nie jest liberalna gospodarczo tylko chce
    wszystko regulować..

    > Dla kogo zamordyzm jest wolnościowy poza twórcą systemu i jego pomocnikami?

    Skoro napisałeś, że wolnościowiec chce wprowadzic zamordyzm, to będzie
    to zamordyzm wolnościowy. Chyba logiczne?

    > Ale lepiej żeby mieli nad sobą organy kontrolne w postaci niezależnych
    > sądów, mediów innych instytucji jak bank centralny itp.

    :-)))
    Daj już spokój. Przecież te organy to oni mają w garści.

    > Jak widać Gostek też jest przeciwnikiem demokracji i monarchistą.

    Straszna wada?

> [...]
    >
    > Takich manipulacji jest wiele w tym artykule. Gość nic nie opisął tyylko
    > metodą półprawd próbuje wybielić swojego szefa.

    Stop.
    Stwierdziłeś wcześniej, że z medialnych wypowiedzi Korwina wynika, że
    gardzi kobietami, inwalidami itd.
    Ja się z tym nie zgodziłem gdyż wiem jak media manipulują jego
    wypowiedziami i przedstawiłem ten artykuł, bo dobrze gość opisał w nim
    ten mechanizm .
    A ty teraz piszesz o tym co jakieś koleżanki o nim sobie myślą i zaraz
    pewnie usłyszę, że chce eliminować niepełnosprawnych.
    Napisz wprost: "media nie manipulują wypowiedziami Korwina" i sprawa
    będzie jasna. Ja zrobię EOT i po krzyku.

    --
    niebieski

  • 59. Data: 2014-05-22 09:02:46
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 21.05.2014 22:43, Andrzej Lawa pisze:

    > I lepiej żeby więcej osób nie lubiło - bo śmierdzi mi Adolferm H. na milę.

    Mylisz się. Korwin jest wrogiem nazizmu, faszyzmu i socjalizmu. To w
    mediach głównego nurtu przypinaja mu taką łatkę. I jak widać nie tylko tam.
    --
    niebieski

  • 60. Data: 2014-05-22 12:04:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Mylisz się. Korwin jest wrogiem nazizmu, faszyzmu i socjalizmu. To w
    > mediach głównego nurtu przypinaja mu taką łatkę. I jak widać nie tylko
    > tam.

    Czyli kolejny nieudacznik ktory nie dośc ze od 20 lat nic nie zrobił to
    jeszcze nawet nie potrafi jasno wyrazić swoich poglądów?
    Smutne...