  • 41. Data: 2014-05-21 18:50:25
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 18:05, niebieski pisze:

    > Manipulowali po chamsku więc się zdenerwował. Wcale mu się nie dziwię.

    Trafiła kosa na kamień i dźwięknęła boleśnie ;->

  • 42. Data: 2014-05-21 18:52:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 17:58, z pisze:

    > :-) i to jest właśnie najlepszy dowód żeby na niego zagłosować żeby
    > powiedzieć NIE tym bezczelnym, socjalistycznym biurokratom co wysysają
    > ostatni grosz i chęć do życia z narodu.

    Sporo tego grosza można odzyskać.

    > PS. Właśnie negocjuję warunki mojego zatrudnienia. Jak myślisz że
    > podnieca mnie umowa o pracę, urlopy i cały ten socjal to jesteś w
    > wielkim błędzie.

    Czasem się przydaje.

  • 43. Data: 2014-05-21 18:58:39
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 21.05.2014 18:50, Andrzej Lawa pisze:

    > Trafiła kosa na kamień i dźwięknęła boleśnie ;->

    A co miał zrobić chamom przekręcajacym jego wypowiedzi? Co byś zrobił w
    takiej sytuacji?

    --
    niebieski

  • 44. Data: 2014-05-21 19:34:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 18:58, niebieski pisze:

    > A co miał zrobić chamom przekręcajacym jego wypowiedzi? Co byś zrobił w
    > takiej sytuacji?

    A gdzie niby przekręcali?

    Czasem próbowali przerywać jego upiorny narcystyczny słowotok.

  • 45. Data: 2014-05-21 19:45:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 18:52, Andrzej Lawa pisze:
    > Sporo tego grosza można odzyskać.

    Pewnie masz na myśli te propagandowe fundusze unijne.
    Jeśli nawet kasa jest odzyskiwana to sam pomysł tak wielkiej
    redystrybucji jest już poroniony i o tym nie ma co dyskutować.

    Ja widzę szerzej po ostatnich kontaktach z sądami, urzędami skarbowymi
    spółdzielniami mieszkaniowymi, agencjami rządowymi, urzędami pracy,
    funduszami tak łatwymi do wzięcia...
    Mam dość durnych niekonsekwentny korupcjogennych przepisów które UE
    generuje. To jest marnotrawstwo sił i środków. Niech mi nie zabierają a
    ja od nich nie będę wołał.
    Wiem... To jest zbyt proste. Nie będzie czego defraudować. :-)

    > Czasem się przydaje.

    Ale tylko ubezpieczenie zdrowotne. Emerytura? Śmiechu warte :-)

  • 46. Data: 2014-05-21 20:09:11
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:lliigv$ds7$2@node1.news.atman.pl...

    > Może dla ciebie.

    Może dla mnie - co? Sojusznik? Kowal? Zawsze go uważałem za gościa na
    poziomie, przynajmniej potrafił się kulturalnie i poprawnie wypowiadać
    po polsku. Wiedza na temat polityki zagranicznej też na pozimie większym
    niż u sporej grupy politycznej trzódki. Ale to żaden sojusznik, skoro na
    Korwina musi się "zasadzać". Z Korwinem nie trzeba dyskutować, wystarczy
    mu się dać wypowiedzieć, sam się "pogrąży".
    A "ból dupy" i u Stokrotki i u Kowala - miło popatrzeć.
    "Przemysł nienawiści" wobec Kaczora, kiedy notowania PiSu zwyżkowały
    działał identycznie jak teraz wobec Korwina. To jeszcze nie powód, by go
    wysyłać do europarlamentu, ale miło popatrzeć na spocone łapki i
    rozbiegane oczka różowego tałatajstwa.

    --
    Yogi(n)

  • 47. Data: 2014-05-21 20:28:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 09:52, Andrzej Lawa pisze:
    > Podpuścić? Po prostu ujawnia swoje prawdziwe myśli. Buhuhu.

    Tak się zastanawiam. Dlaczego Pochanke mogła dość kulturalnie i
    spolegliwie przepytywać Tuska a zaraz potem nastąpił pokaz nienawiści
    dwóch wściekłych bab na Wiplera.
    Nie żebym lubił Wiplera ale takiej stronniczości to można szukać tylko w
    tv trwam.

  • 48. Data: 2014-05-21 20:51:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 20:09, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:lliigv$ds7$2@node1.news.atman.pl...

    > Może dla mnie - co? Sojusznik? Kowal? Zawsze go uważałem za gościa na

    No bo na pewno nie dla mnie.

  • 49. Data: 2014-05-21 20:58:39
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    On 21.05.2014 19:34, Andrzej Lawa wrote:

    > A gdzie niby przekręcali?

    A co ja się będę wysilał. Przeczytaj sobie artykuł:
    http://wmeritum.pl/kobiety-lubia-gwalt-obronie-zdrow
    ego-rozsadku

    Bardzo trafnie opisane.

    > Czasem próbowali przerywać jego upiorny narcystyczny słowotok.

    i "Wrzaskliwy, bezczelny skurwysyn - bardzo wyraźnie słychać jaki bełkot
    z jego odrażającej gęby się wylewa."

    Chyba go nie lubisz. I dobrze.

  • 50. Data: 2014-05-21 21:13:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:lliske$pe0$1@node1.news.atman.pl...

    > No bo na pewno nie dla mnie.

    W to nie wątpię, nie wiem bowiem, czy macie z Kowalem choć jeden wspólny
    punkt (poza niechęcią do JKM), ale on ma przynajmniej doktorat (co
    prawda z politologii, ale zawsze). A autorytety wybieramy takie, na
    jakie nas stać (mentalnie), sojuszników zaś zgodnie z własnym sumieniem
    (czasem wbrew jego głosowi, ale to świadczy o sile tegoż sumienia - vide
    Lepper w rządzie Kaczora).
    Kowal kipi bo źle postawił, Stokrotka kipi, bo lata pracy misyjnej
    poszły w piach (sondaże mowią nawet o 11% dla JKM). Jeśli nadal nie
    czujesz z nimi wspólnoty interesów - twoja sprawa, oczywiście. Ale
    plujesz na Korwina niegorzej od nich. Bez powodu, ale za to z godną
    lepszej sprawy determinacją.

    --
    Yogi(n)