  • 11. Data: 2014-05-21 09:52:11
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 09:37, z pisze:

    > Nie lubię Korwina... Za to że tak łatwo daje się podpuścić na takie
    > wypowiedzi "cfaniaczkowi" bojącemu się o utratę głosów i tej wrednej
    > babie, tubie rządowej. :-)

    Podpuścić? Po prostu ujawnia swoje prawdziwe myśli. Buhuhu.

  • 12. Data: 2014-05-21 10:03:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 09:52, Andrzej Lawa pisze:
    > Podpuścić? Po prostu ujawnia swoje prawdziwe myśli. Buhuhu.

    I te jego kosmate złe myśli przesłaniają przez taką manipulację te
    dobre. Tak wiem... kosmate myśli można mieć ale się nimi nie chwalić i
    sprytnie żąglować hasełkami wyborczymi. Wtedy można być "opiniotfuurcą"
    czy innym bożyszczem mediów. :-)
    Ale czy godnym kandydatem na posła?
    Rzygać mi się już chce od takich mend politycznych.

  • 13. Data: 2014-05-21 10:08:19
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 21.05.2014 08:44, Sonn wrote:

    > Owszem. Nikogo nie zgwałcił (przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo),
    > natomiast jego słowa można rozpatrywać w kategorii podżegania do
    > gwałtów.

    > Być może byłby to dość szerokie rozważania oparte na
    > rozszerzającej interpretacji przepisów, a ich wynik nie byłby do końca
    > oczywisty, jednak jego wypowiedź można by rozważać jako pewnego rodzaju
    > podżeganie oparte na tym, iż gwałty mogą być powszechnie akceptowalne.

    No wlasnie dosc sliska sprawa, bedziej sliska niz ziobrowe 'ten pan
    nigdy nikogo juz nie zabije', wiec tuskowe 'przestepstwo jest znow na
    wyrost.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 14. Data: 2014-05-21 10:08:32
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.05.2014 09:52, Andrzej Lawa pisze:

    > Podpuścić? Po prostu ujawnia swoje prawdziwe myśli. Buhuhu.

    Co prawda robi się zupełnie nie ta grupa, ale sądzę że to jest celowe
    zagranie. Korwin z jakichś przyczyn chce być wiecznym outsiderem. To
    bodajże Ziemkiewicz zauważył, że jak mu coś już drgnie w sondażach to
    walnie coś o tym że za Hitlera było lepiej albo że w obozach
    koncentracyjnych były mniejsze podatki i co się polepszy to się popieprzy.

    p. m.

  • 15. Data: 2014-05-21 10:51:57
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 21.05.2014 10:08, m pisze:

> [...]
    > walnie coś o tym że za Hitlera było lepiej albo że w obozach
    > koncentracyjnych były mniejsze podatki i co się polepszy to się popieprzy.

    Tak nie jest. Robiono badania i wyszło, że po każdej tego typu "wpadce"
    poparcie mu rośnie.

    --
    niebieski

  • 16. Data: 2014-05-21 10:57:43
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-21 10:08, m wrote:
    > Korwin z jakichś przyczyn chce być wiecznym outsiderem.

    Ale przecież to jest oczywista oczywistość.

    Jakiż to komfort psychiczny móc powiedzieć "chciałem dobrze ale mi nie
    dali zrobić" zamiast "chciałem dobrze a wyszło jak zwykle"!

    Piotrek

  • 17. Data: 2014-05-21 11:29:08
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2014-05-21 10:03, z pisze:
    > żąglować

    na żąglówce?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 18. Data: 2014-05-21 11:31:15
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 10:51, niebieski pisze:

    > Tak nie jest. Robiono badania i wyszło, że po każdej tego typu "wpadce"
    > poparcie mu rośnie.

    Pamiętam czasy gdy UPR był w parlamencie. JKM czasami mówił sensowne
    rzeczy, ale często dzielił się swoimi złotymi myślami np o roli kobiet i
    że nie powinny mieć czynnych praw wyborczych. Od tej pory powinien mieć
    już z 500% poparcia. Zwłaszcza po tekstach o gwałceniu kobiet i o
    pozycji niepełnosprawnych w społeczeństwie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 19. Data: 2014-05-21 11:32:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 11:29, Roman Stachowiak pisze:
    > na żąglówce?

    Wędziaaałłeeemmm że moja ułomność znowu gdzieś wylizie.
    Pytanie czy przybędzie czy ubędzie mi słupków :-)

  • 20. Data: 2014-05-21 11:41:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 10:57, Piotrek pisze:

    > Ale przecież to jest oczywista oczywistość.
    >
    > Jakiż to komfort psychiczny móc powiedzieć "chciałem dobrze ale mi nie
    > dali zrobić" zamiast "chciałem dobrze a wyszło jak zwykle"!

    A przy okazji może na tym zarabiać, pasożyt jeden...