  • 101. Data: 2014-05-26 13:48:04
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 09:02, niebieski pisze:

    > Mylisz się. Korwin jest wrogiem nazizmu, faszyzmu i socjalizmu. To w
    > mediach głównego nurtu przypinaja mu taką łatkę. I jak widać nie tylko tam.

    " Co III RP powinna zrobić w sprawie Ukrainy?

    Najlepsze, co można było zrobić, to utworzyć blok
    białorusko-polsko-ukraiński - i zawrzeć wojskowy pakt z ChRL. Wszystkie
    te trzy państwa utrzymują dobre stosunki z Pekinem - a taki blok byłby
    bardzo cennym sojusznikiem ChRL. Oczywiście blok taki można zawrzeć z
    pp.Janukowyczem i Łukaszenką - nie da się go zawrzeć p.Kłyczko czy z
    jakąś ,,demokratyczną Białorusią".
    Jeśli by to było nierealne, należy przeorientować polską politykę na
    pro-rosyjską. Jest to trudne, z uwagi na historyczno-histeryczne
    nastawienie większości społeczeństwa - ale jest to jedyna realna
    alternatywa. "

    JKM chciał sojuszu z Białorusią, Ukrainą (Janukowycza) ewentualnie z
    Rosją. Łukaszenka trzyma swoich poddanych w jednym wielkim kołchozie. To
    co teraz funkcjonuje z Rosji to mieszanka ideologii komunistycznej z
    faszystowską. Dziwne że Korwina będącego wrogiem komunizmu i faszyzmu
    ciągnie do systemu tworzonego w Rosji.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 102. Data: 2014-05-26 14:22:02
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-26 13:08, Mario pisze:

    > "- Ludzie z defektami odruchowo starają się je ukrywać. Inni starają się
    > takich ludzi unikać. Kiedy kobieta ma pryszcz na twarzy - stara się nie
    > wychodzić z mieszkania. Podobnie z inwalidami. I nie chodzi tu o względy
    > estetyczne. I nie chodzi o estetykę: w społeczeństwie obowiązuje zasada:
    > "Z kim przestajesz, takim się stajesz", "
    >
    > I co? To nie jest nawoływanie do eliminacji inwalidów przestrzeni
    > społecznej?

    To się dzieje cały czas. Masz jakiegoś inwalidę prezentera, czy
    prowadzącego autorski program? Nie masz. Jak Sekielski nie będzie mógł
    przejść z powodu otyłości przez studyjne wrota, to zlikwidują jego
    program. Nie ma wątpliwości. ;-)
    Politycznie poprawna ferajna rozprawia o niepełnosprawności; że przecież
    nie wyklucza i w ogóle, ale nie wpuszczą nikogo kto by zdołował widza,
    czy popsuł wyglancowany wizerunek.

    --
    rry