  • 91. Data: 2014-05-23 13:15:18
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-23 12:56, Agnieszka pisze:
    > Nie zabrania. Zapytałeś, dostałeś odpowiedź. Zapytałeś ponownie, dodając
    > do tego własną obciążającą opinię. Tego też demokracja nie zabrania.
    > Dalszy ciąg już tylko świadczy o poziomie dyskutantów.

    Czy możesz, Agnieszko, podać ciąg logiczny doprowadzający do wniosku, że
    "demokracja tego nie zabrania"?

    Bo wydaje mi się, że czy tego zabrania, czy nie, decyduje wola
    większości, a nie jakaś immanentna cecha "demokracji".

    To znaczy, że gdybyśmy tutaj na grupie przegłosowali, że Budzik ma
    podać, to musi podać.

    --
    Liwiusz

  • 92. Data: 2014-05-23 13:24:53
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

> [...]
    > a nie jakaś immanentna cecha "demokracji".
    >
    > To znaczy, że gdybyśmy tutaj na grupie przegłosowali, że Budzik ma podać,

    Demokracja nie zabrania zadawania pytań. Nie zabrania też zadawania pytań i
    dodawania do tego nieuprawnionych czy głupich komentarzy. Dlatego, to co
    robi niebieski, mieści się w kanonach demokracji. Czy się mieści w granicach
    rozsądku, dobrego smaku, czy czegokolwiek innego - to już kwestia
    indywidualnego odbioru.
    Budzik ma prawo nie odpowiadać na pytania o swoje przekonania polityczne.
    Chyba nie muszę uzasadniać, dlaczego. I grupa dyskusyjna nie jest w stanie w
    tym zakresie niczego przegłosować.

    Agnieszka

  • 93. Data: 2014-05-23 15:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Czy ta demokracja zabrania mi zapytać?

    Nie zabrania.
    Ale uwagi poboczne były juz zwyczajnei niegrzeczne.
    A ze demokracja pozwala ci zachowywać się w ten sposób - to inna inszośc.
    Korwinowi tez pozwala.

  • 94. Data: 2014-05-23 18:34:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-05-21 10:08, m wrote:

    > Co prawda robi się zupełnie nie ta grupa, ale sądzę że to jest celowe
    > zagranie. Korwin z jakichś przyczyn chce być wiecznym outsiderem.

    Korwin jak ognia boi się realnej władzy, bo wtedy wyszłoby, że pierdoli
    trzy po trzy. A tak może bezkarnie pieprzyć swoje utopie. Żadna sensacja.

  • 95. Data: 2014-05-23 18:36:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-05-21 10:51, niebieski wrote:

    > Tak nie jest. Robiono badania i wyszło, że po każdej tego typu "wpadce"
    > poparcie mu rośnie.

    http://tiny.pl/q2j88 :P

    Shrek.

  • 96. Data: 2014-05-23 18:45:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-05-22 08:54, niebieski wrote:

    > Naprawdę?!
    >
    > - wolny rynek

    Czytasz na co odpowiadasz? "co miałoby szansę się
    przyjąć" Wolny rynek ma taką samą szansę się przyjąć jak to żeby każdy
    zarabiał dwukrotność średniej:P

    > - wolność jednostki

    A ktoś cię więzi? W ostateczności możesz do jakiegoś wolnorynkowego raju
    wyjechać - Korwin coś klarował, że w Chjinach podobno go ostatnio
    widziano. Bierz paszport i jesteś wolny, chyba że ci wizy nie dadzą.

    > - prawo nie działa wstecz

    A działa?

    Shrek.

  • 97. Data: 2014-05-23 19:02:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-05-23 13:24, Agnieszka pisze:
    > Demokracja nie zabrania zadawania pytań. Nie zabrania też zadawania
    > pytań i dodawania do tego nieuprawnionych czy głupich komentarzy.

    To już totalna nieprawna.

    Hint: nie mogę zadawać pytań o prawdziwość Holocaustu.

    Zejdź na ziemię, Agnieszko, bo pleciesz nieprawdziwe komunały, jakbyś
    dopiero co wyszła z podstawówki z zajęć WOS.

    --
    Liwiusz

  • 98. Data: 2014-05-23 20:45:13
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    grup dyskusyjnych:llnuvh$etd$...@n...news.atman.pl...

    > To już totalna nieprawna.
    >
    > Hint: nie mogę zadawać pytań o prawdziwość Holocaustu.

    Ooooo.
    Bardzo ładny przykład tego, za co podziwiam Korwina i dlaczego uważam, że
    nad głoszonymi przez niego tezami nie warto dyskutować. I dlatego tu też nie
    pociągnę wątku :-)

    Agnieszka

  • 99. Data: 2014-05-23 21:22:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 23 May 2014 19:02:36 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > To już totalna nieprawna.
    >
    > Hint: nie mogę zadawać pytań o prawdziwość Holocaustu.

    owszem możesz. Nie możesz kwestionować tego, że się zdarzył.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 100. Data: 2014-05-26 13:08:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 08:54, niebieski pisze:

> [...]
    >
    > Straszna wada?

    > Stop.
    > Stwierdziłeś wcześniej, że z medialnych wypowiedzi Korwina wynika, że
    > gardzi kobietami, inwalidami itd.
    > Ja się z tym nie zgodziłem gdyż wiem jak media manipulują jego
    > wypowiedziami i przedstawiłem ten artykuł, bo dobrze gość opisał w nim
    > ten mechanizm .
    > A ty teraz piszesz o tym co jakieś koleżanki o nim sobie myślą i zaraz
    > pewnie usłyszę, że chce eliminować niepełnosprawnych.
    > Napisz wprost: "media nie manipulują wypowiedziami Korwina" i sprawa
    > będzie jasna. Ja zrobię EOT i po krzyku.

    Media manipulują ale autor wspomnianego przez ciebie artykułu manipuluje
    jeszcze bardziej. Przytacza jakieś niby niewinne wypowiedzi JKM które
    podobno stały się pożywką dla podłych insynuacji wobec JKM. Tylko, że
    oprócz tych wypowiedzi było jeszcze wiele innych i to w okresie wielu
    lat. Dlatego wspomniałem o moich koleżankach z lat 90 gdy, tak jak ty
    teraz próbowałem zachęcać ludzi do jego (jak mi się wydawało sensownego
    programu). Wprost wypowiadał się że kobiety nie powinny mieć praw
    wyborczych.

    A co do eliminacji niepełnosprawnych to nikt mu nie zarzuca że chce
    eliminować ich fizycznie ale że chce ich eliminować z życia społecznego.

    "Jeśli chcemy, by ludzkość się rozwijała, w telewizji powinniśmy ogladac
    ludzi zdrowych, pieknych, silnych, uczciwych, madrych - a nie
    zboczeńców, morderców, słabeuszy, nieudaczników, kiepskich, idiotów - i
    inwalidów, niestety"

    "Główną przyczyną wypadków drogowych jest obecnie ubezpieczenie od OC -
    bo ubezpieczeni kierowcy mniej boją się wypadku. Podobnie pokazywanie,
    że los inwalidy nie jest taki straszny musi przynieść wzrost liczby
    wypadków - bo ludzie (podświadomie!) mniej będą bali się kalectwa! "

    "- Ludzie z defektami odruchowo starają się je ukrywać. Inni starają się
    takich ludzi unikać. Kiedy kobieta ma pryszcz na twarzy - stara się nie
    wychodzić z mieszkania. Podobnie z inwalidami. I nie chodzi tu o względy
    estetyczne. I nie chodzi o estetykę: w społeczeństwie obowiązuje zasada:
    "Z kim przestajesz, takim się stajesz", "

    I co? To nie jest nawoływanie do eliminacji inwalidów przestrzeni
    społecznej?

    --
    pozdrawiam
    MD