  • 1. Data: 2008-04-04 11:57:58
    Temat: kontrola operacji na koncie bankowym przez US
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Czy urząd skarbowy może w jakikolwiek sposób kontrolować jakie operacji
    miały miejsce na moich kontach bankowych?
    Mieszkam z dziewczyną od ponad roku i co miesiąc przelewam jej jakąś
    kwotę < 1000 zł na życie + opłaty. Czy mogę mieć kiedyś z tego jakieś
    problemy?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2008-04-04 14:08:10
    Temat: Re: kontrola operacji na koncie bankowym przez US
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > < 1000 zł na życie + opłaty. Czy mogę mieć kiedyś z tego jakieś problemy?

    Ty raczej nie, ona tak. Ale tylko w niesprzyjających okolicznościach.

  • 3. Data: 2008-04-04 14:24:00
    Od: bokomaru <k...@b...pl>

    krzysiek wrote:
    > kwotę < 1000 zł na życie + opłaty. Czy mogę mieć kiedyś z tego jakieś
    > problemy?

    wpisuj w tytul przelewu 'seks oralny' lub 'podgrzybki'
    to sa nieopodatkowane transakcje

    --
    bartek

  • 4. Data: 2008-04-04 14:27:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysiek wrote:
    > Czy urząd skarbowy może w jakikolwiek sposób kontrolować jakie operacji
    > miały miejsce na moich kontach bankowych?

    tak, jeśli rozpocznie kontrolę lub sam im zaniesiesz wyciągi jak
    poproszę. Zwykle jest to prośba bez możliwości odmówienia.

    > Mieszkam z dziewczyną od ponad roku i co miesiąc przelewam jej jakąś
    > kwotę < 1000 zł na życie + opłaty. Czy mogę mieć kiedyś z tego jakieś
    > problemy?
    ona tak.
    Co miesiąc dostaje darowiznę, od której powinna zapłacić podatek.

  • 5. Data: 2008-04-04 17:44:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft5dsh$phj$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

> [...]
    > ona tak.
    > Co miesiąc dostaje darowiznę, od której powinna zapłacić podatek.
    Podstawę prawna swoich "orzeczeń" podaj, znaFco.
    Bo on jej z pewnością płaci za używane meble i dywany, które od niej kupił.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-04-04 17:57:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:ft5dsh$phj$2@inews.gazeta.pl witek

    > Podstawę prawna swoich "orzeczeń" podaj, znaFco.
    > Bo on jej z pewnością płaci za używane meble i dywany, które od niej kupił.

    Panu nauczycielowi już dziękujemy.

  • 7. Data: 2008-04-04 18:00:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft5q6q$oml$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Panu nauczycielowi już dziękujemy.
    Wypowiadaj się w swoim imieniu, lamerze.
    Podstawę prawną podać.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-04-04 18:13:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:ft5q6q$oml$2@inews.gazeta.pl witek

    > Wypowiadaj się w swoim imieniu, lamerze.
    > Podstawę prawną podać.

    Wroc do wątpku o nieobecnosciach i podaj swoją podstawę prawną, to ci
    wówczas wrzuce podstawe prawną tutaj.
    Narazie spadaj.

  • 9. Data: 2008-04-04 18:20:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft5r4r$oml$3@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Wroc do wątpku o nieobecnosciach i podaj swoją podstawę prawną, to ci
    > wówczas wrzuce podstawe prawną tutaj.
    > Narazie spadaj.
    Ty nie mnie masz tę podstawę podać, lamo. Masz ją podać grupie, albo
    przynajmniej dodawaj IMHO przez opisem tego co ci się wydaje.
    Wprowadzasz czytających w błąd swoją amatorszczyzną, doradzasz głupoty, nie
    podajesz źródeł prawa, nie umiesz się przyznać do błędu i niewiedzy.
    Przestańże wreszcie trollować.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2008-04-04 18:58:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
> [...]
    > Wprowadzasz czytających w błąd swoją amatorszczyzną, doradzasz głupoty,
    > nie podajesz źródeł prawa, nie umiesz się przyznać do błędu i niewiedzy.

    Skoro wiesz lepiej, to podaj swoją.
    Ja się w takim razie nie odzywam, bo sie nie znam.