  • 11. Data: 2006-03-23 11:53:34
    Temat: Re: kontrola
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

    news:442280a3$1@news.home.net.pl...

    > Zacznij od złożenia zawiadomienia na policji.
    >
    > M.

    Byłem. Nic nie poradzą. Sprzęt się znalazł, mogę co jedynie zaskrżyć go do
    sądu z powództwa cywilnego (cytat od komendanta z jednostki)

  • 12. Data: 2006-03-23 11:57:02
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Wojtek napisał(a):

    > Byłem. Nic nie poradzą. Sprzęt się znalazł, mogę co jedynie zaskrżyć go do
    > sądu z powództwa cywilnego (cytat od komendanta z jednostki)

    Poproś o odmowę wszczęcia postępowania na piśmie.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 13. Data: 2006-03-23 12:09:26
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula)

    <Dick> napisał(a):
    > To chyba nie jest normalne rozwiazanie, jak każdy obwywatel widząc
    > sąsiada, kolegę, bądź brata, który sprzeda coś na allegro, pojedzie taksówką
    > bez licznika, czy nawet udostępni swój internet poleci do urzędu na skargę ?
    > To ustawy powinny regulować zycie w taki sposób, zeby ludzie wychodzili
    > z szarej strefy, chociażby ostatnia możliwość związana z płaceniem ZUS-u
    > na poziomie 250 PLN dla osoby zakładającej firmę.

    Autor wspomniał o firmie. Nie interesuje mnie co robi Kowalski w zaciszu
    swojego domu. Ale jeśli prowadzisz firmę, uczciwie odprowadzasz ZUS,
    wystawiasz faktury, paragony, a pod Twoim bokiem działa firma robiąca to
    samo tylko na lewo, to nie trafia Cię szlag? Przecież każdy by chętnie
    zagospodarował pieniądze, które teraz oddaje państwu.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/

  • 14. Data: 2006-03-23 14:04:14
    Od: "<Dick>" <leszbox@wu_pe.pe_el>

    > Ale jeśli prowadzisz firmę, uczciwie odprowadzasz ZUS,
    > wystawiasz faktury, paragony, a pod Twoim bokiem działa firma robiąca to
    > samo tylko na lewo, to nie trafia Cię szlag?

    Nie. Po pierwsze jestem najlepszy ;-) a po drugie
    firmy z którymi współpracuje potrzebują faktur.
    Dla Kowalskich nic nie robię.

  • 15. Data: 2006-03-23 14:10:28
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "<Dick>" <leszbox@wu_pe.pe_el> napisał w wiadomości

    > Nie. Po pierwsze jestem najlepszy ;-)

    Boszzzzzz, ale bufon. Trochę poczekaj, a przyjdą lepsi i będziesz po tej
    drugiej stronie.
    a po drugie
    A poza swój czubek nosa to już nie umiemy spoglądać?
    Graszka

  • 16. Data: 2006-03-23 14:34:20
    Od: "<Dick>" <leszbox@wu_pe.pe_el>

    > Boszzzzzz, ale bufon.

    Po pierwsze to była odpowiedź na pytanie
    po drugie powiedziałem to z przymrużeniem oka.
    Ty wypaliłaś natomiast z grubej rury,
    aż mnie korci żeby zapytać szanowna panią
    co doskwiera : staropanieństwo czy klimakterium.

  • 17. Data: 2006-03-23 14:36:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 12:53:34 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Byłem. Nic nie poradzą. Sprzęt się znalazł, mogę co jedynie zaskrżyć go do
    > sądu z powództwa cywilnego (cytat od komendanta z jednostki)

    Co oni pier*olą?! A jak komendantowi ktoś wyłamie drzwi od mieszkania i
    wyniesie sprzęty przed blok to też nie będzie przestępstwa, bo wszystko się
    znalazło? Trzeba było spisać dane tego idioty, który Ci tak powiedział i
    nasmarować skargę na niego do KGP.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2006-03-23 14:50:58
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Miałem zamontowany legalnie sprzęt do wifi, go?ciu mi go zdemontował i
    > zostawił pod domem, a zamontował swój. Moi klienci pozostali bez internetu.

    Gdzie ten sprzet był ... czyim domem ? Gdzie zamontował swój ??

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 19. Data: 2006-03-23 15:51:01
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    > aż mnie korci żeby zapytać szanowna panią
    > co doskwiera : staropanieństwo czy klimakterium.

    Może brak poczucia humoru? ;)
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2006-03-23 16:26:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Donosiciel ?

    A coś w tym złego? Oszustów trzeba tępić.
    A swoją drogą - kto sie teraz decyduje na internet bez faktury mogac go
    odliczac od podatku? Chyba tylko frajer ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt