  • 1. Data: 2006-11-23 17:03:06
    Temat: kontrle
    Od: "wiolkkum" <w...@w...pl>

    Witam.
    Mam takie pytanie które wydaje mi się już że było poruszane na forum, chodzi
    mi dokładnie o to czy policja może sprawdzic w domu prywatnym (niemam żadnej
    działalności Gospodarczej) MÓJ STAN OPROGRAMOWANIA W KOMPUTERZE, czy mam
    programy orginalne czy ściągnięte z internetu, a jeśli tak to czy mogą zabrac
    dany sprzęt komputerowy.

  • 2. Data: 2006-11-24 07:56:20
    Temat: Re: kontrle
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu wiolkkum porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam takie pytanie które wydaje mi się już że było poruszane na forum,
    To po co sie pytasz, skoro bylo juz poruszane?
    Tak
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-11-24 20:58:53
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Mam takie pytanie które wydaje mi się już że było poruszane na forum,
    > chodzi
    > mi dokładnie o to czy policja może sprawdzic w domu prywatnym

    Teoretycznie tak, ale zwykle w takim wypadku albo jesteś łosiem, albo
    wypoczywasz sobie w jakimś zamorskim kraju popijając drinka z parasolką i
    obserwując jak co sekundę na koncie przybywa Ci 2 USD z odsetek.

    +inż.leva+

  • 4. Data: 2006-11-26 08:12:26
    Od: "-->pinio<--" <p...@o...pl>

    > Teoretycznie tak, ale zwykle w takim wypadku albo jesteś łosiem<

    Co znaczy teoretycznie tak,na jakiej podstawie mogą mi się władować do domu
    i grzebać w prywatnym(nie firmowym)kompie-jest jakieś nowe prawo zezwalające
    na to bez umotywowanego nakazu sądowego??

  • 5. Data: 2006-11-26 09:34:50
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Co znaczy teoretycznie tak,na jakiej podstawie mogą mi się władować do
    > domu i grzebać w prywatnym(nie firmowym)kompie-jest jakieś nowe prawo
    > zezwalające na to bez umotywowanego nakazu sądowego??

    Jeśli jesteś znanym i poszukiwanym przestępcą to z drzwiami wchodzą do domu.
    No ale nie szukając kompa z 10 czy 20-ma lewymi programami.

    +inż.leva+

  • 6. Data: 2006-11-26 09:58:21
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jak zaistnieje podejrzenie popełnienia przestępstwa z art. 291, 292 o czym
    mówi art.293kk
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch