  • 41. Data: 2009-04-06 15:43:02
    Temat: Re: konto pocztowe a odejście z pracy
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 23:25:45 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    /.../
    > Przyszło mi do głowy jeszcze jedno. Ponieważ dziewczyna pewnie sie
    > łączyła z tym mailem z służbowego konta, to nie wykluczone, że tam
    > zostały hasła dostępu. Dla pewności z domowego komutera bym pozmieniał
    > te hasła.

    Ale za 1000 zł to by mogła to konto dać chyba? Nie?

  • 42. Data: 2009-04-06 15:45:28
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 04 Apr 2009 10:03:20 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):
    /.../
    > Wystartowaliśmy od dwóch opcji "zatrzymać sobie", "oddać pracodawcy"
    > teraz mamy kolejną "nikt nie będzie miał/zniszczyć" :-)
    I takie podejście prowadzi do takiej degrengolady, jaką mamy teraz. Dla
    dobra przyszłych pokoleń i ze względu na wartości nie oddawać.

  • 43. Data: 2009-04-06 15:46:37
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 14:07:44 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Oczywiście że pracodawcy.

    Oczywiście pracownika.

  • 44. Data: 2009-04-06 16:17:32
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 6 Apr 2009 14:43:30 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A gdzie w nim mowa o kontach pocztowych i ich własności?

    Jest mowa o mieniu pracodawcy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 45. Data: 2009-04-06 16:21:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 08:06:41 -0500, witek napisał(a):

    > To niech sobie szef konto zresetuje skoro to jego.

    Niech zgadnę - jesteś informatykiem?

    Henry

  • 46. Data: 2009-04-06 16:30:23
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Jest mowa o mieniu pracodawcy.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Gówno prawda. Nazwisko i imię pracownika nie są mieniem pracodawcy.
    Imputowanie sobie przez pracodawcę prawa do darmowego konta email w
    którym nazwa skrzynki pocztowej jest "daną osobową pracownika" po
    ustaniu stosunku pracy ma wątłe podstawy prawne (IMHO).

    W szczególności pracownik mógłby zażądać "usunięcia danych osobowych" ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    W listopadzie ziemia ciepła, zima będzie skrzepła.

  • 47. Data: 2009-04-06 16:34:23
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 18:30:23 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

> [...]
    > którym nazwa skrzynki pocztowej jest "daną osobową pracownika" po
    > ustaniu stosunku pracy ma wątłe podstawy prawne (IMHO).

    Piszesz o koncie e-mail czy adresie e-mail?

    Henry

  • 48. Data: 2009-04-06 16:36:40
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    > Niech zgadnę - jesteś informatykiem?
    >
    > Henry

    Niech zgadnę - jesteś "prawnikiem *szefa*"? :-)

    Większość *interesujących* problemów prawnych nie ma oczywistych
    rozwiązań choćby i sąd pierwszej instancji wydał wyrok.

    Jakby prawo było proste i oczywiste w interpretacji to prawnicy
    zarabialiby *dużo* mniej. Jak mało zarabiasz i o ile to za dużo? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Strach nie jest długotrwałym nauczycielem obowiązku.

  • 49. Data: 2009-04-06 16:45:49
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    > Piszesz o koncie e-mail czy adresie e-mail?

    Sprawdziłeś czy gmail (bo o to konkretnie chodzi) umożliwia zmianę
    adresu email skrzynki? Zresztą jest to bez znaczenia bo:
    Obu stronom (w przedstawionej argumentacji) chodzi o maile wysyłane na
    ten adres email (oparty o dane osobowe pracownika) w przyszłości.
    Troska o obecna zawartość skrzynki nie pojawia się w ich argumentacji.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Starzec i pijany są po dwakroć jak dzieci.

  • 50. Data: 2009-04-06 17:25:40
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Henry(k) pisze:

    > Jest mowa o mieniu pracodawcy.