  • 11. Data: 2010-04-13 19:36:46
    Temat: Re: konsekwencje zaloby narodowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adamek" hq2bed$fkc$...@n...news.atman.pl

    > Popieram w całości.
    > Ale pomyśl jakie oszczędności, Ty kupiłeś tanio koszule, prasa drukowana
    czarno-biało ;)

    Kolorowe też były po 5 złotych. Kupiłem czarne, bo takich potrzebowałem.
    Od jesieni 2004 roku ,,kompletuję'' ubrania koloru czarnego. :) Do tego
    dokupiłem wczoraj podkoszulki niebieskie -- pod niebieskie koszule; nie
    wiem, kiedy je założę po raz pierwszy. Na razie nie rozpakowuję, bo już
    mam dosyć rozpakowań. Czy ,,oni'' ;) nie mogą sprzedawać po 10 sztuk :)
    w jednym opakowaniu? :)

    W 2004 roku próbowano :) sprzedać mi koszulę czarną (wtedy trudno mi
    było znaleźć czarne) za około 300 złotych.

    W poniedziałki emeryci ;) mają 5% rabatu w Auchan.
    W Polsce emeryci są czasami bardzo młodzi. ;)
    Nic dziwnego -- jakże łatwo być emerytem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-04-13 20:10:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    grzeda pisze:
    > Jest sobie bal magistra, ktory mial odbyc sie w srode. Mamy zalobe
    > narodowa.

    Moim zdaniem żałoba czy to narodowa, czy czyjaś prywatna po śmierci
    bliskich mu osób jako takich skutków prawnych nie ma.
    Zawarte umowy obowiązują, zasady zmieniania tych umów nadal obowiązują.

    Albo się trzeba w obliczu żałoby tak po prostu, po ludzku dogadać żeby
    wilk był syty, a owca cała, ale jak jedna ze stron stanie okoniem to IMO
    nie ma możliwości wymuszenia czegokolwiek "bo jest żałoba".

  • 13. Data: 2010-04-14 08:28:27
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 19:43:16 +0200, Adamek napisał(a):

    > Ale pomyśl jakie oszczędności, Ty kupiłeś tanio koszule, prasa drukowana
    > czarno-biało ;)

    Ale cena tej czarno-białej prasy - nadal taka sama jak za kolorową :/
    Gdzie tu ta oszczędność?

  • 14. Data: 2010-04-14 11:57:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-11 14:26, grzeda pisze:

    > Kiedys ktos wrzucil tutaj jakis artykul, z
    > ktorego wynikalo, ze umowa wygasa, jezeli z przyczyn niezaleznych od
    > odbu stron nie ma mozliwosci realizacji umowy (chodzi o wynajecie
    > lokalu). Mialoby to zastoswanie?

    http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Zaloba-narodow
    a-a-prawa-konsumenta,wid,12169403,wiadomosc.html

    Rzecznik prasowy UOKiK-u Małgorzata Cieloch podkreśla, że mamy do
    czynienia z sytuacją bardzo delikatną, która wymaga zrozumienia zarówno
    przedsiębiorców, jak i klientów. Z punktu widzenia prawa ani
    organizatorzy imprez, które się nie odbyły, ani klienci nie ponoszą winy
    za to, że zaplanowane wydarzenia się nie odbyły, więc strony powinny
    zwrócić sobie koszty.
    Rzeczniczka zwraca uwagę, że życie społeczne nie jest regulowane
    wyłącznie przez prawo stanowione, a sytuacja w jakiej się znaleźliśmy
    wymaga znacznie więcej wzajemnego zrozumienia, niż ma to miejsce na co
    dzień.

    --
    spp

  • 15. Data: 2010-04-14 11:59:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > Rzeczniczka zwraca uwagę, że życie społeczne nie jest regulowane
    > wyłącznie przez prawo stanowione,

    Wielu z nas z tej grupy powinno sobie ten napis powiesić nad łóżkiem ;)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-04-14 12:21:21
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 13:59:47 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Wielu z nas z tej grupy powinno sobie ten napis powiesić nad łóżkiem

    To by i tak nic nie dało.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 17. Data: 2010-04-14 13:13:18
    Od: "Adamek" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ale cena tej czarno-białej prasy - nadal taka sama jak za kolorową :/
    > Gdzie tu ta oszczędność?

    Tutaj to już wydawca oszczędza.

    Adam

  • 18. Data: 2010-04-14 13:46:05
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 14.04.2010 13:59, Liwiusz wrote:

    > Wielu z nas z tej grupy powinno sobie ten napis powiesić nad łóżkiem ;)

    Podasz podstawe prawna?

    ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 19. Data: 2010-04-14 14:42:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Podasz podstawe prawna?

    Jest podobno pod łóżkiem ;P

    j.

  • 20. Data: 2010-04-14 18:20:00
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    spp pisze:

> [...]
    > wyłącznie przez prawo stanowione, a sytuacja w jakiej się znaleźliśmy
    > wymaga znacznie więcej wzajemnego zrozumienia, niż ma to miejsce na co

    No czyli nie ma madrego. Pani rzecznik powiedziala to, co wszyscy
    wiedza. Niestety bal magistra (a od tego sie zaczelo) to impreza na 300
    osob i nawet jesli przedsiebiorca chce sie dogadac (przenosimy impreze,
    dzielimy straty po polowie) to przy 300 klientach znajda sie tacy,
    ktorzy powiedza "oddawaj kase i chuj".

    pozdr
    PG