  • 11. Data: 2004-09-04 10:42:32
    Temat: Re: konkurs AlleJazda - mozna oskarzyc organizatora ???
    Od: Pako <x...@p...pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > pieprzysz bzdury, znam osobiście właściciela/założyciela świstaka.pl i
    > nie pracuje on w Allegro :)

    ale z ciebie chwalipieta :)

    --

    Wszystko jest trudne nim stanie się proste,
    bo jak nie, to kaplica - Pako 2004

    gg 7136389
    pozdrawiam
    PAKO

  • 12. Data: 2004-09-04 10:44:54
    Od: Pako <x...@p...pl>

    Użytkownik Drwal napisał:

    > A p2p to system do piractwa komputerowego...

    moze inaczej!!!! czy jak byś w abonamencie płacił ( powiedzmy 20% ze
    100zł ) za możliwość sciągania plików mp3 lub Divx to zastanawiałbyś sie
    nad szukaniem alternatywy?

  • 13. Data: 2004-09-04 11:26:09
    Od: Sero <s...@e...pl>

    > ALLEGRO_SUXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    To juz chyba wszyscy wiedza. Tez mialem przygode z allegro. Wlasnie dzieki
    tego typu sprawom swistak.pl ma coraz wieksza odwiedzalnosc :)

  • 14. Data: 2004-09-04 12:12:30
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:7567.00000435.41397fb9@newsgate.onet.pl
    użytkownik: *ALLEGRO USUWA NIEWYGODNYCH ZWYCIEZCOW..........*
    napisał(a):

    > ale pewnie nie mozna nic zrobic w sprawie allegro bo to oni sa
    organizatorem i
    > oni wyznaczaja swoje prawa i reguly i jak ci sie nie podoba to nie
    graj... no
    > coz szkoda....

    Naiwniaku! Przecież cały ten konkurs jest ustawiony pod konkretnego
    zwycięzcę i trzeba było jakoś ten przekręt zalegalizować.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 15. Data: 2004-09-04 12:52:38
    Od: "zeby ktos tak rozwalil konkurs na Allegro....." <d...@o...pl>

> [...]
    >     //////
    >    ( o  o)     GG: 660675
    > --ooO-( )-Ooo-  *W nagłówku adres antyspamowy zakodowany w ROT13*

    to w takim razie znasz jakies internetowe konkursy, w ktorych zwyciezcy nie sa
    ustawieni ???

    1) eurosport.com/gamezone
    2) www.dumle.pl
    3) gazeta.pl <- tu jest duzo i czesto
    4) a poza tym wszelakiej masci radia: RMF, ZET, FLASH, ... .

    moze ktos dorzuci jeszcze cos ??

    a co sadzicie o konkursie MISJA MARTYNA ? skad niby TVN stac na ponad 80
    nowiutkich komorek - alcateli ? wygral ktos cos ? przeciez to istna paranoja ze
    w takim biednym spoleczenstwie urzadza sie takie luksusowe konkursy..... gdyby
    nie pieniadze za reklamy to TVN by poplynal dawno...

    porazka.......... ALLEGRO = PORAZKA I KOMPROMITACJA

    ja potrzebuje cos wygrac wartosciowszego w konkursie TYLKO PO TO aby to potem
    sprzedac jak najszybciej bo potrzebuje pieniedzy. to proste jak sie zyje w
    polsce. bede gral i zajomwal sie jak to okreslaja moi najblizsi "strata czasu i
    glupotami" dopoki czegos naprawde nie wygram !!!!!!!!!

    DZIDA

  • 16. Data: 2004-09-04 13:30:59
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Pako napisał(a):
    > moze inaczej!!!! czy jak byś w abonamencie płacił ( powiedzmy 20% ze
    > 100zł ) za możliwość sciągania plików mp3 lub Divx to zastanawiałbyś sie
    > nad szukaniem alternatywy?

    nie rozumiem co autor mial na mysli :(

    ps.
    ogranicz sie w sigu do 4 linii z laski swojej...

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 17. Data: 2004-09-04 13:48:58
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Pako" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Allegro jest kojarzone z uszustwami internetowymi na szeroką skale, nie
    > wspomne o ostatniej przewałce na ponad 100,000,00zł stąd ucieczka do
    > innej nazwy. Sami pracownicy handlują podróbkami i robią przewałki (
    > zegarki , perfumy, kremy). Jak myslisz kto weryfikuje aukcje? to

    Linki, linki.....
    Wiadomo kto jest adminem, wiec prosze linki.

  • 18. Data: 2004-09-04 13:51:39
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "zeby ktos tak rozwalil konkurs na Allegro....."
    <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gdyby
    > nie pieniadze za reklamy to TVN by poplynal dawno...

    Tak. 80 komorek to zdecydowanie przekracza mozliwosci finansowe ITI. Kupili
    Legie, to musza oszczedzac. Zapewne wzieto jakis kredyt na zakup tych
    telefonow.
    Ciekawe jak gielda zareagowala na doniesienia o kupnie tych komorek?

  • 19. Data: 2004-09-04 18:46:05
    Od: Sero <s...@e...pl>

    Przemek R. wrote:

    > Do pytajacego: jaki to konkurs? (jakies losowanie?)

    Zabawa we flashu. Losowanie jest jednym z elementow gry, ale odbywa sie na
    komputerze grajacego :> wiec przy odpowiedniej wiedzy mozna troche
    modyfikowac wyniki losowania :D
    Nie rozgryzalem samej gry. Mozliwe, ze da sie tez podstawic odrazu caly
    wynik. Tak czy inaczej regulamin nic nie mowi, ze do granie trzeba uzywac
    tej wersji gry, jaka nam dostarczaja :]

  • 20. Data: 2004-09-04 18:55:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zabawa we flashu. Losowanie jest jednym z elementow gry, ale odbywa sie na
    > komputerze grajacego :> wiec przy odpowiedniej wiedzy mozna troche
    > modyfikowac wyniki losowania :D

    ktos pytal niedawno na grupie jakie wymogi musza byc spelnione by mozna bylo
    losowania przeprowadzac, Uwierz mi ze to nie takie hop siup,
    jak chcesz sie zemscic sprobuj sie dowiedziec czy maja wszystkie uprawnienia
    do tego.

    Poszukaj w archiwum postu gdzie w temacie bylo chyba gry losowe, w kazdym
    razie cos z losowaniem.

    P.