  • 51. Data: 2009-07-06 21:23:20
    Temat: Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h2tfec$f5a$1@node1.news.atman.pl...
    > Urząd gminy. Pytano się tylko. Odpowiedź była, że ekspertyza jest płatna.
    > Nie mylić z pseudo inspektorem nadzoru z administracji osiedla.

    Uprzejmie Ci komunikuję, że Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, to
    urząd, zajmujący się nadzorem przestrzegania prawa budowlanego. Nie ma nic
    wspólnego z administracją osiedla czy gminą. Nie sądziłem, że istnieje
    możliwość takiej pomyłki :-)

    > Tak samo poinformowano mnie, że sprawdzenie ze STOEN-u czy ktoś się pod
    > licznik elektryczny w pionie nie podłączył- płatna.

    Wyłącz prąd u siebie i popatrz, czy czasem licznik sie nie kręci. Jka
    zamówiłeś sobie taką usługę, to się nie dziwię, że kazali zapłacić :-)

  • 52. Data: 2009-07-06 21:46:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > urząd, zajmujący się nadzorem przestrzegania prawa budowlanego. Nie ma nic
    > wspólnego z administracją osiedla czy gminą. Nie sądziłem, że istnieje

    No ale ktoś do jasnej ciasnej powinien chyba skontrolować tych cwaniaków i
    oszustów z administracji, nie uważasz?
    Jakim prawem oni sobie zrobili państwo w państwie i nikogo do sprawdzenia
    swoich kombinacji nie dopuszczą?

    > Wyłącz prąd u siebie i popatrz, czy czasem licznik sie nie kręci. Jka
    > zamówiłeś sobie taką usługę, to się nie dziwię, że kazali zapłacić :-)

    Oczywiście nie zamówiłam, bo trochę mi było szkoda pieniędzy, a wiadomo,
    że pewnie na uczciwą osobę też bym nie trafiła w tym przypadku.
    A swiatło było i raptem trach!...i nie ma. Tylko w moim mieszkaniu.
    Guziczek był w skrzynce obok mieszkania dozorcy.
    A przedtem cały dzień ktoś 2 piętra niżej wiertarką coś wiercił. Ciekawa
    jestem czy na swój koszt za prąd, czy dozorca mu nie udostępnił darmowego
    dla niego prądu.

    --
    animka

  • 53. Data: 2009-07-07 03:46:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    Animka pisze:

    > No ale ktoś do jasnej ciasnej powinien chyba skontrolować tych cwaniaków
    > i oszustów z administracji, nie uważasz?

    Od kontroli jest w tym przypadku jest pracodawca - a więc pośrednio
    członkowie spółdzielni.
    Czasy, że każdy kontrolował każdego na szczęście minęły. ;)

    > A przedtem cały dzień ktoś 2 piętra niżej wiertarką coś wiercił. Ciekawa
    > jestem czy na swój koszt za prąd, czy dozorca mu nie udostępnił
    > darmowego dla niego prądu.

    Nie za bardzo rozumiem?

    --
    spp

  • 54. Data: 2009-07-07 17:03:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wystarczy, że zadzwoni do drzwi i zapyta czy może wejść porozmawiać. Na
    > ogół nikt nie odmawia.

    Zazwyczaj, co nie oznacza, ze zawsze.

    > Przy okazji sprawdzi, zerknie skąd to ta woda leci.

    I w wyniku tego dojdzie do samouzdrowienia się sytuacji :-)

  • 55. Data: 2009-07-07 17:04:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No ale ktoś do jasnej ciasnej powinien chyba skontrolować tych cwaniaków
    > i oszustów z administracji, nie uważasz?

    Właśnie Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, ale on pieniędzy za swoje
    działania nie bierze, bo to urząd.

  • 56. Data: 2009-07-07 20:13:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Właśnie Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, ale on pieniędzy za swoje
    > działania nie bierze, bo to urząd.

    Sprawdzę, dzięki.

    --
    animka

  • 57. Data: 2009-07-07 20:35:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zazwyczaj, co nie oznacza, ze zawsze.

    > I w wyniku tego dojdzie do samouzdrowienia się sytuacji :-)

    Mnie wezwani z 997 policjanci bardzi pomogli. Weszli tam wyżej do
    mieszkania i zakrącili u pijaka krany nad zlewozmywakiem i te główne pod
    zlewozmywakiem. Zakazali odkręcania kranów. Zlewozmywak (zapchany) był
    obłożony jakimiś garami, na środku kuchni potłuczony jakiś balon, pełno
    szkła, a woda się lała z odkręconych kranów. Jak zapytali go dlaczego tak
    robi, to powiedział, że jest budowlańcem i wie co robić. A budowlańcem
    jest takim, że był troche murarzem i trochę gdzieś tam ludziom mieszkania
    ochlapywał. Potem złamał sobie nogę i poszedł na rentę, nie wiem czy renta
    jest na nogę czy na chorobe psychiczną (czasami bywa krótkoterminowo na
    leczeniu w psychiatryku, ale tylko wtedy kiedy jest zagrożony, żeby do
    więzienia nie iść). Ogólnie to degenerat alkoholik.
    Potem był jeszcze 2 razy dzielnicowy, bo znowu był mokry sufit. Do tamtego
    mieszkania też wchodził.
    Mieszkanie jest przyznane sądownie jego byłej żonie, ona za wszystko płaci
    a zmuszona jest mieszkać gdzie indziej, on nie przyjmuje żadnego innego
    mieszkania, nie chce się wynieść, za to robi straszne szkody. W sumie to
    ta jego była żona nie jest lepsza od niego, ale alkoholiczką chyba nie
    jest. Ludzie z administracji go tu trzymają i chronią, bo ktoś z nich za
    grosze drapnął od jego brata zadłużone mieszkanie. Wiadomo, co nowy
    kierownik to nowa plaga ściagniętych za sobą przyjezdnych ludzi i zmiana
    pracowników na goraz większe głąby. A swoich przeciez trzeba ulokowac w
    jakichś mieszkankach za niewielkie pieniazki.

    Ciekawa jestem czy PZU w dalszym ciągu obciąża za wypłaconą szkodę
    szkodnika, który zalał komus mieszkanie?
    A co jest jak taki żulek nie ma pieniędzy i nie zwróci PZU tych kosztów?
    PZU obciąża w takim przypadku administrację osiedla, prawda?

    --
    animka

  • 58. Data: 2009-07-07 20:41:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Właśnie Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, ale on pieniędzy za swoje
    > działania nie bierze, bo to urząd.

    Jeszcze tak sobie myślę, że jak pokażę pękniętą ścianę to on mi powie, że
    nie jest pęknięta i zapyta czy był inspektor nadzoru z administracji. Oni
    wszyscy się znają, wspieraja rąsia w rąsię. To tak jak mafia.

    --
    animka

  • 59. Data: 2009-07-07 20:51:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jeszcze tak sobie myślę, że jak pokażę pękniętą ścianę to on mi powie, że
    > nie jest pęknięta i zapyta czy był inspektor nadzoru z administracji. Oni
    > wszyscy się znają, wspieraja rąsia w rąsię. To tak jak mafia.

    Spróbuj, potem pisz.

  • 60. Data: 2009-07-08 04:20:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    Robert Tomasik pisze: