  • 31. Data: 2009-07-05 21:05:37
    Temat: Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    news:h2pki9$ofp$1@inews.gazeta.pl...
    > Robert Tomasik ni au koto ha itsumo tanosii
    > No nie do końca. ATecy wchodzą bez nakazu.

    Zakąłdajac, że piszesz o SPA - pododdziałach antyterrorystycznych, to
    przeważnie nakaz prokuratorski jest. Jak go nie ma, to i tak jest to akcja
    w ramach postępwoania karnego, a nie próba wylegitymowania siezących w
    mieszkaniu.

    > No ale muszą mieć podejrzenia poważnego przestępstwa, a nie zalewanie
    > deszczówką.

    No właśnie.

  • 32. Data: 2009-07-05 21:06:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:7i57i6-lje.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Celowe dopuszczenie do niszczenia konstrukcji budynku grożące katastrofą
    > budowlaną?

    Z tego powodu właśnie odesłąłem pytającą do powiatowego inspektora Nadzoru
    Budowlanego, bo tojest dziedzina.

  • 33. Data: 2009-07-05 21:08:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Andrzej Lawa ni au koto ha itsumo tanosii
    > ATekom wolno dużo więcej niż "zwykłym" policjantom.

    Zlituj się i zdradź, z czego to niby wynika :-) Podpowiem, że w SPA służą
    zwykli policjanci :-)

    > A czy ten przypadek się łapie na użycie AT? Pojęcia nie mam.

    To widać :-) A poważnie, to SPA jest jedynie wyspecjalizowana komórką
    Policji do realizacji spraw. nie ma żadnych odrębnych uprawnień czy
    możliwości.

  • 34. Data: 2009-07-05 21:51:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > wiadomości news:7i57i6-lje.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >
    > Z tego powodu właśnie odesłąłem pytającą do powiatowego inspektora Nadzoru

    Z tym, że to trochę kosztuje.

    --
    animka

  • 35. Data: 2009-07-05 22:16:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Z tym, że to trochę kosztuje.

    Co kosztuje? Znaczek pocztowy? Zanieś osobiście.

  • 36. Data: 2009-07-05 23:32:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Co kosztuje? Znaczek pocztowy? Zanieś osobiście.

    Ekspertyza inspektora nadzoru budowlanego. Kosztuje.

    --
    animka

  • 37. Data: 2009-07-06 06:14:22
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Robert Tomasik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zlituj się i zdradź, z czego to niby wynika :-) Podpowiem, że w SPA
    > służą zwykli policjanci :-)

    A słyszałeś żeby ktokolwiek pozwał SPAT? Za naruszenie miru domowego?

    > To widać :-) A poważnie, to SPA jest jedynie wyspecjalizowana komórką
    > Policji do realizacji spraw. nie ma żadnych odrębnych uprawnień czy
    > możliwości.

    "zwykłego" policjanta możesz wysłać w kosmos jak nie ma nakazu rewizji. Ze
    SPATowcem ta sztuczka się nie udaje.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 38. Data: 2009-07-06 06:22:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > A słyszałeś żeby ktokolwiek pozwał SPAT? Za naruszenie miru domowego?

    Mówisz - masz. :)

    http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,48724,6504483,Antyt
    errorysci_przed_sadem_za_zastrzelenie_psa.html

    Mieszkaniec Lublina oskarża dwóch policjantów z brygady
    antyterrorystycznej o zabicie psa i zniszczenie mieszkania.
    Sąd Rejonowy w Lublinie rozpatruje pozew 76 - letniego mieszkańca
    Lublina, który oskarża policjantów z brygady antyterrorystycznej o
    najazd na swój dom.

    --
    spp

  • 39. Data: 2009-07-06 06:38:31
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Robert Tomasik ni au koto ha itsumo tanosii

    > Zakąłdajac, że piszesz o SPA

    Ja znam nazwę SPAT- specjalny pododdział anty terrorystyczny. Powszechnie
    zwani AT.

    - pododdziałach antyterrorystycznych, to
    > przeważnie nakaz prokuratorski jest. Jak go nie ma, to i tak jest to
    > akcja w ramach postępwoania karnego, a nie próba wylegitymowania
    > siezących w mieszkaniu.

    No właśnie o tym mówię.

    > No właśnie.

    Przecie to logiczne że AT wzywa się do poważnych przestępstw, a nie klienta
    zalegającego 100 zł mandatu.

  • 40. Data: 2009-07-06 06:52:13
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    spp ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > Sąd Rejonowy w Lublinie rozpatruje pozew 76 - letniego mieszkańca
    > Lublina, który oskarża policjantów z brygady antyterrorystycznej o

    Zaskoczyłeś mnie. Ale zobaczymy jaki będzie wyrok, o ile będzie. Może się
    mylę ale nie znam przypadku by obywatel wygrał z policjantem w sądzie.