  • 11. Data: 2008-08-21 08:14:10
    Temat: Re: komunikatory i archiwizacja rozmow
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 06:49:59 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Nie, nie zależy od niego. Nie wolno mu... ... chociaż dopóki sobie
    > trzymasz na serwerze swoją pocztę to i tak ją sobie 'archiwizuje'.

    "Archiwizuje" - znaczy się cyklicznie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
    Co nie jest zabronione a w pewnym sensie wymagane aby zabezpieczyć się
    przed utratą danych.

    Radek

  • 12. Data: 2008-08-21 08:19:28
    Od: "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał

    > Nie, nie zależy od niego. Nie wolno mu...

    Na jakiej podstawie?

  • 13. Data: 2008-08-21 08:33:17
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 21 Aug 2008 10:19:28 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Na jakiej podstawie?

    Na tej samej, na której mi nie wolno.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2008-08-21 09:15:55
    Od: "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał
    > Na tej samej, na której mi nie wolno.

    Tobie nie wolno bo musiałbyś przełamać zabezpiecznia żeby uzyskać informację
    nieprzeznaczoną do Ciebie (znasz dobrze ten artykuł w kk). Ale administrator
    serwera udostępniając serwis pocztowy niczego nie musiałby przełamywać przy
    dostępie do treści gromadzonej w niej poczty.