  • 31. Data: 2005-06-30 03:36:30
    Temat: Re: komu udostepniac dane osobowe
    Od: guru <w...@s...com>

    witek wrote:

    > przedstawił się.
    > identyfikatory i ich wzór jest ustalany uchwałą rady miasta

    ale ja jestem z Pcimia a nie z Wachacka. Mnie taki numerek nic nie oznacza.

    > a co to ma do rzeczy
    > i skąd sobie tą nadrzędność wziąłeś

    z sufitu kretynie.

  • 32. Data: 2005-06-30 03:59:04
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    guru wrote:

    > ale ja jestem z Pcimia a nie z Wachacka. Mnie taki numerek nic nie oznacza.

    to nie powinieneś jeździć autobusami w Wąchocku, bo to dla ciebie zbyt
    niebezpieczne

    > z sufitu kretynie.

    też mi się tak wydaje

  • 33. Data: 2005-06-30 06:38:52
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    witek napisał(a):

    > a kto im zabrania wysiąść.
    No wlasnie. Wiec jak beda wysiadac, to moze tez wysiasc gapowicz - bo
    kanar nie ma prawa go zatrzymac. Zatem trzeba by nie wypuszczac zadnego
    z pasazerow.
    Spotkales sie kiedys naocznie z takim przypadkiem? Albo slyszales od
    bezposredniego uczestnika takiego zajscia? I podaj prosze fragment
    regulaminu Twojego przewoznika, w ktorym jest mowa o czyms takim - ja
    patrzylem na regulamin lodzkiego MPK i jakos nie moge sie dopatrzec
    takiego zapisu.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 34. Data: 2005-06-30 07:23:52
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: witek [Wed, 29 Jun 2005 15:14:20 -0500]:

    > weź sobie regulamin swojego mzk i sobie znajdź

    W moim jest tylko takie:

    "W przypadku, gdy pasażer nie posiada biletu lub dokumentu
    upoważniającego do ulgi albo bezpłatnego przejazdu i odmawia
    okazania dokumentu kontrolujący ma prawo, w razie potrzeby,
    skorzystać z pomocy funkcjonariuszy Policji lub Straży
    Miejskiej."

    Ani slowa o wywozeniu w cholere autobusu pelnego ludzi, ktorzy
    bilety wazne posiadaja i chcieli jechac zupelnie gdzies indziej.

    Wiec? Z czego wynika to ich prawo do olania mnie...? Mnie
    to naprawde interesuje, zero zlosliwosci.

    Kira

  • 35. Data: 2005-06-30 13:52:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    badzio wrote:

    > No wlasnie. Wiec jak beda wysiadac, to moze tez wysiasc gapowicz - bo
    > kanar nie ma prawa go zatrzymac. Zatem trzeba by nie wypuszczac zadnego
    > z pasazerow.
    Nie.
    Jeżeli już do czegoś takiego dojdzie, to pasażerowi mają prawo wysiąść.
    A gapowicz razem z nimi.
    I to jest głupota naszych przepisów, bo normalnie za taką próbę wyjścia
    gapowicz powinien wylądaować w kajdankach i tyle.

    > Spotkales sie kiedys naocznie z takim przypadkiem? Albo slyszales od
    > bezposredniego uczestnika takiego zajscia?
    tak spotkałem się.
    w małym mieście, gdzie komisariaty są zwykle niedaleko.
    po prostu autobus podjeżdża sobie na komisariat.
    w małych miejscowościach pasażerowie nie drą tak gęby jak w dużych.
    w dużych zwykle policjant ma bliżej do autobusu po prostu.

    To jest chore, ale jak narazie nikt nie chce tego zmienić.
    Normalnie gapowicz, który próbuje uciec powinien wyjść w kajdankach i
    tyle. I tak jest w wielu miastach.
    Bilety sprawdza albo policja, albo kontroler ma znacznie większe
    uprawnienia, albo kierowca po prostu zamyka drzwi i czeka na policję,
    która zjawia się zwykle błyskawicznie i wtedy już się z gościem nie
    dyskutuje.
    Zwykle trwa to klika minut i nikt przeciwko temu nie protestuje.
    Kwestia kultury.

    jak będę miał chwilę to ci znajdę.

  • 36. Data: 2005-06-30 14:00:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kira wrote:

> [...]
    >
    > Ani slowa o wywozeniu w cholere autobusu pelnego ludzi, ktorzy
    > bilety wazne posiadaja i chcieli jechac zupelnie gdzies indziej.

    MPK Lublin

    Prawa Przewoźnika.

    W szczególnie uzasadnionych przypadkach w celu uzyskania pomocy obsługa
    pojazdu ma prawo zjechać z trasy przejazdu do najbliższego komisariatu
    Policji lub Straży Miejskiej.

    MPK Wrocław

    Kierujący pojazdem, w celu uzyskania pomocy, może zjechać z trasy
    przejazdu do Komisariatu Policji lub Straży Miejskiej

    MPK Kraków

    Kierujący pojazdem:

    może wezwać w szczególnych przypadkach Policję bądź Straż Miejską, celem
    interwencji lub zjechać z trasy przejazdu do najbliższego komisariatu
    Policji lub Straży Miejskiej,

    > Wiec? Z czego wynika to ich prawo do olania mnie...? Mnie
    > to naprawde interesuje, zero zlosliwosci.

    zwykle z tego, że regulaminie jest zapis, że w razie niewywiązania się
    przewoźnika z umowy pasażerowi przysługuje prawo kontunuowania podróży
    innym autobusem, bez uiszczania dodatkowej opłaty.

    i pod to moża podpiąć wszystko,
    złapanie gumy jak i poczekanie na policjanta, jak i podjechanie na
    komisariat.

  • 37. Data: 2005-06-30 14:05:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > prawo przewozowe, regulamin MZK,

    I oto on - EXPRES MAŁOPOLSKA, jest silny , rześki i ma tylko
    jeden cel - zmienić tor jazdy i popier(*&(lać na komendę Policji
    w miejscowości TUNEL.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 38. Data: 2005-07-16 08:21:49
    Od: Mixalis<q...@o...pl>

    czesc fajnie sie czyta wasze wypowiedzi sa jak bajki troche w nich prawdy a troche
    zmyslonych rzeczy albo inaczej nie dopowiedzianych do konca.
    Mianowicie jesli poprosisz o wylegitymowanie sie kontrolera on ma obowiazek to
    zrobic jak nie to mozesz mu powiedziec by pocalowal sie w d.... (tylko pamietaj
    miej swiadka ze Ci sie nie wylegitymowal jak wezwie policje) a co do samej policji i
    wezwan to roznie bywa sam bylem swiadkiem jak kontrolerzy kilka lat temu sila
    wyprowadzili jakas gapowiczke i wpakowali do czegos co wygladalo jak mercedes
    benz tylko firmy dewoo nie znam sie na dostawczych wiem ze moga gapowicza
    przytrzymac az do petli gdzie czeka go spotkanie z policja albo na jakims
    przystanku podjezdza radiowoz jesli nie masz udowodnionych racji ze nie
    pokazales dokumentow policja przyjezdza/odstawiaja Cie na Twoj koszt to tyle
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 40. Data: 2005-07-16 08:33:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mixalis napisał(a):

> [...]
    > zrobic jak nie to mozesz mu powiedziec by pocalowal sie w d.... (tylko pamietaj
    > miej swiadka ze Ci sie nie wylegitymowal jak wezwie policje)

    Sugeruję uważać, bo może się okazać, że kontroler też ma świadków na to, że
    namawiałeś go do nienormalnych zachowań seksualnych a w tym przypadku do
    całowania własnej dupy.

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6