  • 21. Data: 2005-06-29 20:14:20
    Temat: Re: komu udostepniac dane osobowe
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:

    > Konkrecik jakiś, artykulik, paragrafik? Dasz radę, czy niekoniecznie? ;)

    lenistwa nie toleruje
    weź sobie regulamin swojego mzk i sobie znajdź

  • 22. Data: 2005-06-29 20:14:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bur wrote:

    > Zawarli z przewoznikiem umowe dowiezienia na przystanki a nie na
    > komisariat.

    to też umowa nie została zrealizowana i mogą dostać zwrot opłaty

  • 23. Data: 2005-06-29 20:19:00
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > lenistwa nie toleruje
    Co mnie to obchodzi?

    > weź sobie regulamin swojego mzk i sobie znajdź
    Bzdura, po co? Podaj umocowanie w prawie stanowionym, jeśli potrafisz. A jak
    nie, to EOT.

    Jotte

  • 24. Data: 2005-06-29 21:20:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:

    > Bzdura, po co? Podaj umocowanie w prawie stanowionym, jeśli potrafisz. A jak
    > nie, to EOT.

    nie mam czasu na szukanie specjalnie dla ciebie
    porada prawna kosztuje 100 zł
    albo sobie znajdź sam, albo zapłać to ci znajdę.

  • 25. Data: 2005-06-29 21:35:21
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > nie mam czasu na szukanie specjalnie dla ciebie
    To nie szukaj. Przecież pisałem, że pewnie sobie nie poradzisz z wykładnią
    prawną.

    > porada prawna kosztuje 100 zł
    Porada prawna tak. Ale nie brednie niedouka.

    > albo sobie znajdź sam, albo zapłać to ci znajdę.
    Jak będę potrzebował - sam znajdę. Chciałem tylko wykazać, że jesteś
    niekompetentny, bez wiedzy i doświadczenia. W sumie kupa śmiechu.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2005-06-29 22:04:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:

    > Jak będę potrzebował - sam znajdę. Chciałem tylko wykazać, że jesteś
    > niekompetentny, bez wiedzy i doświadczenia. W sumie kupa śmiechu.

    jakoś wysokich lotów tez nie prezentujesz

  • 27. Data: 2005-06-30 02:47:40
    Od: guru <w...@s...com>

    witek wrote:

    > lenistwa nie toleruje
    > weź sobie regulamin swojego mzk i sobie znajdź

    A od kiedy REGULAMIN MZK (zapomniales o prywatnych przewoznikach?) jest
    wladny uniewaznic prawa nabyte ustawowo?

  • 28. Data: 2005-06-30 02:50:17
    Od: guru <w...@s...com>

    witek wrote:

    > to też umowa nie została zrealizowana i mogą dostać zwrot opłaty

    spor kanara (rzekomego w dodatku, bo faktycznie sie nie przedstawil) z
    jednym pasazerem nie jest nadzedny wobec umowy z pozostalymi 50
    pasazerami. Przeciez nie mowimy o ataku serca i dowiezienu do szpitala.

  • 29. Data: 2005-06-30 02:56:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    guru wrote:

    > A od kiedy REGULAMIN MZK (zapomniales o prywatnych przewoznikach?) jest
    > wladny uniewaznic prawa nabyte ustawowo?

    prywatni przewoźnicy tez mają regulamin
    i o jakich prawach z ustawy mówisz?

  • 30. Data: 2005-06-30 02:58:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    guru wrote:

    > spor kanara (rzekomego w dodatku, bo faktycznie sie nie przedstawil)
    przedstawił się.
    identyfikatory i ich wzór jest ustalany uchwałą rady miasta

    > jednym pasazerem nie jest nadzedny wobec umowy z pozostalymi 50
    > pasazerami. Przeciez nie mowimy o ataku serca i dowiezienu do szpitala.

    a co to ma do rzeczy
    i skąd sobie tą nadrzędność wziąłeś