  • 1. Data: 2006-05-27 17:57:07
    Temat: komu należy się spadek?
    Od: e...@o...eu

    Witam serdecznie .
    Mam takie pytanko dotyczące spadku .Mój ojciec zmarł całkiem niedawno. Ze swoją
    pierwszą żoną (moją matką) miał dwójkę dzieci: mnie i siostrę.Rozwiódł się z
    nią i ożenił poraz drugi z rozwódką nieposiadającą dzieci.Ojciec z owa kobietą
    także nie mieli dzieci.
    Moja matka także już nie żyje. Zaś druga żona mego ojca żyje i ma się dobrze.
    Ojciec pozostawił po sobie :
    - ziemię, która jest zapisana na ojca, moją matkę, mnie i siostrę /ziemia ta
    została zakupiona w trakcie jego drugiego małżeństwa/,
    - mieszkanie własnosciowe zapisane na ojca i jego drugą żonę,
    - samochód zapisany na ojca,
    - oszczędności na własnym koncie.
    Testamentu ojciec nie zostawił. Proszę niech mnie ktoś oswieci co się komu
    należy.

  • 2. Data: 2006-05-27 18:11:06
    Temat: Re: komu należy się spadek?
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    Użytkownik <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > - oszczędności na własnym koncie.
    > Testamentu ojciec nie zostawił. Proszę niech mnie ktoś oswieci co się komu

    Czesc ziemi, ktora nalezala do ojca zostanie podzielona na 3 pomiedzy dzieci
    i zone. Cześć Twojej matki po jej smierci przeszla w posiadanie dzieci.
    Cześć mieszkania należąca do ojca (zakładam ze 50%) także zostaje podzielona
    na 3 częsci jak powyżej. To samo z resztą własności ojca.