  • 1. Data: 2008-12-03 18:14:05
    Temat: komornik wyrzuci mnie z mieszkania....
    Od: "Marek" <m...@g...pl>

    Na czas remontu wszystkie swoje meble, ksiązki itp złożyłem w mieszkaniu
    sąsiada: dał mi klucz, sam gdzieś w Polske wyjechał rok temu. Nie płacił
    czynszu, gmina (właścciel lokalu) wystąpiła do sądu, jest po wyroku
    eksmisyjnym i wczoraj ten wyrok się uprawomocnił, a mój remont potrwa jeszcze
    może miesiac, może do połowy stycznia :(((.

    Jaka jest dalej procedura eksmisji? Musżę się od sąsiada wynieść zanim
    przyjdzie komornik. Jakie terminy ma komornik? Z tego co wiem,
    prawdopodobieństwo, że przyśle 30 dniowe wezwamnie do opuszczenia lokalu jest
    prawie zerowe: sąsiad od dawna nie mieszka w lokalu. Na ile czasu moge liczć ?

  • 2. Data: 2008-12-03 21:49:14
    Temat: Re: komornik wyrzuci mnie z mieszkania....
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    > Na ile czasu moge liczć ?