  • 1. Data: 2005-02-25 11:09:00
    Temat: komornik - odsetki
    Od: "Jimi" <j...@g...pl>

    Zapłaciłem mandat karny w wysokości 100 zł, ale nie zapłaciłem
    10 zł odsetek które narosły od czasu jego wystawienia.
    Czy będę dalej ścigany przez komornika? Poinformowałem go tylko
    że uregulowałem należność, bez szczegółów o niezapłaconych odsetkach.
    Czy od odsetek też rosną odsetki? Jeśli tak to od jakiej kwoty? (100 czy 10zł)
    Jimi

  • 2. Data: 2005-02-25 14:32:53
    Temat: Re: komornik - odsetki
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jimi"

    > Zapłaciłem mandat karny w wysokości 100 zł, ale nie zapłaciłem
    > 10 zł odsetek które narosły od czasu jego wystawienia.

    jakiś dziwny ten mandat skoro odsetki od niego rosną ??

    macso

  • 3. Data: 2005-02-25 16:58:35
    Od: "Jimi" <j...@g...pl>

    macso <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > jakiś dziwny ten mandat skoro odsetki od niego rosną ??

    Sprostuję, że dostałem informację od komornika że mam do zapłacenia 110 zł,
    a wiem że mandat wynosi 100... co w takim razie z tymi 10zł?
    Jimi

  • 4. Data: 2005-02-28 08:44:31
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jimi"

    > Sprostuję, że dostałem informację od komornika że mam do zapłacenia 110
    > zł,
    > a wiem że mandat wynosi 100... co w takim razie z tymi 10zł?

    jak na koszty komornicze to te 10 zł bardzo mało.
    ja znam z praktyki ściganie za mandaty przez Urzad Skarbowy,
    a tam mandanty nie drożeją.

    macso

  • 5. Data: 2005-02-28 09:16:43
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    To nie komornik sądowy, tylko poborca skarbowy.

    > jak na koszty komornicze to te 10 zł bardzo mało.

    Jw.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 6. Data: 2005-02-28 09:51:52
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czapla"

    > To nie komornik sądowy, tylko poborca skarbowy.

    nie doczytalęś jak widze do końca

    macso

  • 7. Data: 2005-02-28 10:34:37
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > nie doczytalęś jak widze do końca

    Doczytalęm.

    > jak na koszty komornicze to te 10 zł bardzo mało.
    > ja znam z praktyki ściganie za mandaty przez Urzad Skarbowy,
    > a tam mandanty nie drożeją.

    Nie widzę związku. Czy mógłbyś sprecyzować o co chodzi?

    Pozdrawiam

    Czapla