  • 1. Data: 2006-09-22 04:52:34
    Temat: komornik i wielka szopka
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    Opisywałam już kilka razy moje spotkania z komornikiem, może ktoś śledzi,
    więc opiszę co było dalej.
    Przypominam, że sprawa dotyczy 36 zł, o które pozwała mnie gazownia (gazu
    nie odłączyli). Sprawę przegapiłam, ze swojej niewiedzy, bo mi nie przyszło
    do głowy, że poczta nie przekierowuje pism z sądu. Bo oczywiście pisma
    przychodziły na adres, pod który od jakichś dwóch lat nie mieszkam. Sprawa
    wyszła jak dostałam pismo od komornika.

    Po trzech miesiącach komornik i wierzyciel ustalili, że jednak ja gazowni
    nic nie jestem dłużna. Czekam więc na zwrot pieniędzy od komornika. Wysłał.
    Owszem. Pocztą. Na stary adres. Cała wcześniejsza korespondencja, zarówno
    moja, jak i komornika, wymieniana była z adresem nowego mieszkania.
    Pytam się dlaczego wysłano pieniądze pocztą. W dodatku na adres, pod którym
    wiadomo, że nie mieszkam. I się dowiedziałam. Uhahałam się przy tym po same
    pachy. Otóż - przy wysyłaniu na konto - można się np. pomylić z jego
    numerem. Nadmienię tylko, że egzekucja polegała na tym, że zostały mi zajęte
    środki z konta (firmowego).
    Ale - jak się dowiedziałam - mam się nie martwić pieniędzmi, bo już 31
    sierpnia zostały one wysłane do mnie pocztą, tym razem na nowy adres. Trochę
    się martwię, bo jeszcze nigdy pieniądze wysłane pocztą nie szły do mnie
    dłużej niż 3 dni.

    Wczoraj byłam, bo chciałam przejrzeć akta sprawy, żeby wnieść skargę na
    czynności (egzekucja była wszczęta już po tym jak zapłaciłam, po prostu
    wierzyciel się ociągał z powiadomieniem o tym, że dostał kasę), bo chcę
    oddzyskać to co wziął komornik jako opłatę za czynności. Grzecznie proszę, i
    otrzymuję odpowiedź: proszę przyjść jutro.

    Na koniec małe pytanie. Czy to standard stosować zniechęcanie ludzi do
    podejmowania jakichkolwiek działań związanych z komornikiem?

    A.

  • 2. Data: 2006-09-22 07:13:10
    Temat: Re: komornik i wielka szopka
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Ale - jak się dowiedziałam - mam się nie martwić pieniędzmi, bo już 31
    > sierpnia zostały one wysłane do mnie pocztą, tym razem na nowy adres.

    Pewnie ściemnia. Nalicz mu odsetki i dolicz koszty własne :))

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-09-22 07:33:28
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 22-09-2006 o 06:52:34 asmira <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Troch?
    > si? martwi?, bo jeszcze nigdy pieni?dze wys?ane poczt? nie sz?y do mnie
    > d?u?ej ni? 3 dni.

    U mnie nigdy nie szlo dluzej niz 3 miesiace wiec sie nie przejmuj :P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2006-09-22 07:41:40
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > U mnie nigdy nie szlo dluzej niz 3 miesiace wiec sie nie przejmuj :P

    W sumie sie nie przejmuje za bardzo. Tylko zastanawiam, czy przypadkiem nie
    jest tak, ze praca w kancelarii komorniczej nie koreluje z czerpaniem
    szczegolnej przyjemnosci z wkurzania ludzi.
    Ale coz, sa rozne zboczenia.

    Mam nadzieje, ze dzis dostane wglad w akta. Mam przyjsc punkt 12.
    A.

  • 5. Data: 2006-09-22 11:48:41
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Mam nadzieje, ze dzis dostane wglad w akta. Mam przyjsc punkt 12.
    > A.

    Byłam, widziałam akta.
    W sumie brakuje w nich kilku pism dotyczących postępowania.

    Jedno mnie bardzo zdziwiło.
    Komornik wezwał wierzyciela, by potwierdził, że już wcześniej dostał ode
    mnie pieniądze. Wierzyciel (dokładnie jego radca) potwierdził, ale nie
    zgodził się na zawieszenie postępowania egzekucyjnego. Poza tym w tekście
    było "informowaliśmy komornika o wpłatach dłużnika". Poza tym zdaniem niema
    żadnych dat kiedy informowali. Nie ma pism, potwierdzających to zdanie.

    Dziś będę pisać skargę na czynności.

    A.