  • 1. Data: 2005-04-15 13:11:25
    Temat: komornik a mieszkanie wlasnosciowe spoldzielcze
    Od: "abby" <a...@v...pl>

    mam po podziale majatku mieszkanie wlasnosciowe lokatorskie,ale nie mam jeszcze
    ksiegi wieczystej,czy komornicy moga mi je sprzedac?zajac?za dlugi.

  • 2. Data: 2005-04-15 13:31:44
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > mam po podziale majatku mieszkanie wlasnosciowe lokatorskie,ale nie mam
    > jeszcze
    > ksiegi wieczystej,czy komornicy moga mi je sprzedac?zajac?za dlugi.

    Pewnie chodzi o spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu. Zresztą tak czy
    inaczej mogą je zlicytować.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-08-08 13:01:33
    Od: "Woqlski" <w...@i...net.pl>

    Jeśli posiadasz Spółdzielcze Lokatorskie Prawo do Lokalu Mieszkalnego to
    możesz spać spokojnie - nie podlega egzekucji - ale łatwo się domysleć, iż
    chodzi tu o własnościowe prawo a to już zainteresuje komornika...

    Forum Nieruchomości
    www.Forum.Woqlski.pl

  • 4. Data: 2005-08-08 21:39:07
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Woqlski" <w...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > możesz spać spokojnie - nie podlega egzekucji - ale łatwo się domysleć, iż
    > chodzi tu o własnościowe prawo a to już zainteresuje komornika...

    kk

  • 5. Data: 2005-08-08 22:34:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Woqlski wrote:
    > Jeśli posiadasz Spółdzielcze Lokatorskie Prawo do Lokalu Mieszkalnego to
    > możesz spać spokojnie - nie podlega egzekucji

    Jesteś pewien? Dobrze wiedzieć ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-08-08 23:23:45
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dd7kk9$nng$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Woqlski <w...@i...net.pl> napisał/a:
> [...]
    > to możesz spać spokojnie - nie podlega egzekucji - ale łatwo się
    > domysleć, iż chodzi tu o własnościowe prawo a to już zainteresuje

    Spółdzielcze Lokatorskie Prawo do Lokalu Mieszkalnego faktycznie nie
    interesuje komorkika. Ale za to interesuje go wkład mieszkaniowy, który
    został zgromadzony i jest związany z tym prawem. Znajoma mi spółdzielnia za
    pomoca komornika, lub czasami bez komornika, dokonuje eksmisji własnie z
    lokatorskich mieszkań.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    W miłości wszystkie środki są dobre, prócz tych,
    które prowadzą prosto do celu

  • 7. Data: 2005-08-09 00:34:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Xena wrote:

> [...]
    > pomoca komornika, lub czasami bez komornika, dokonuje eksmisji własnie z

    A np. komornik działający 'z ramienia' kogos innego, niż dana spółdzielnia?

  • 8. Data: 2005-08-09 14:42:44
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dd8tln$ri9$2@opal.futuro.pl,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > A np. komornik działający 'z ramienia' kogos innego, niż dana
    > spółdzielnia?

    Komornik działa np. z ramienia banku czy innego wierzyciela. Nie napisałam
    nigdzie, że zadłużenie musi być związane z zaległościami w spłacie czynszu.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Lekarstwa są potrzebne, kwiaty radują serce
    ale dopiero usmiech jest najlepszym środkiem leczniczym

  • 9. Data: 2005-08-10 14:39:14
    Od: "Woqlski" <w...@i...net.pl>

    Czyżbym naruszył regulamin tej grupy umieszczając link do forum w stopce
    wiadomości?

  • 10. Data: 2005-08-10 15:24:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Xena wrote:

    > Komornik działa np. z ramienia banku czy innego wierzyciela. Nie napisałam
    > nigdzie, że zadłużenie musi być związane z zaległościami w spłacie czynszu.

    Tak, ale pisałaś o działaniach komornika 'z ramienia' spółdzielni.

    Teraz wyobraźmy sobie, że ktoś ma jakiś tam dług oraz mieszkanie
    lokatorskie. Powiedzmy, że wyrok zapadł, tytuł wykonawczy jest, kwota to
    niewielki ułamek wartości lokalu. Wierzycielem nie jest dana spółdzielnia.

    Co się wtedy dzieje? Komornik sobie 'zabiera' część wkładu
    mieszkaniowego i lokator potem znowu spółdzielni go spłaca?