  • 11. Data: 2009-07-23 10:40:33
    Temat: Re: komornik
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    f...@g...pl pisze:

    > Dzięki, zaraz poczytam.

    > Targowa 33, Krzysztof Kokoszko.

    Nie korzystam z niego, nie znam.

    Napisz dokładniej jak wygląda sytuacja. Może chodzi o to, że żona
    wszczęła egzekucję zapłaconych alimentów, albo podczas egzekucji
    zapłaciłeś żonie, a ona nie poinformowała komornika i w ten sposób
    dostała raz pieniądze od Ciebie, a raz od komornika? Jeśli jest już "po
    ptakach" to może faktycznie sensowniej byłoby dochodzić pieniędzy od
    żony na podstawie bezpodstawnego wzbogacenia, niż wnosić powództwo
    przeciwegzekucyjne wobec egzekucji, która już się zakończyła.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-07-23 10:59:35
    Od: " " <f...@g...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Napisz dokładniej jak wygląda sytuacja.

    Pozwoliłem sobie wysłać Ci na priv, bo nie chciałbym opisywać publicznie, ze
    szczegółami, sytuacji rodzinnej...

    > zapłaciłeś żonie, a ona nie poinformowała komornika

    Córka. Podobno poinformowała, ale komornik nie wstrzymał egzekucji. Byłem u
    komornika, potwierdził i powiedział, że nie odda. Mówi, że nie przekazał tych
    pieniędzy córce.

    > przeciwegzekucyjne wobec egzekucji, która już się zakończyła.

    Cały czas trwa. mam zablokowane konta bankowe. W ogóle cała ta sprawa jest
    lepsza od Kafki :->

    Czarek

  • 13. Data: 2009-07-23 12:19:06
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 10:59:35 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

    > Córka. Podobno poinformowała,

    Może Ci udostępnić to odwołanie na piśmie z potwierdzeniem że ten sqr..l to
    przyjął?

    > ale komornik nie wstrzymał egzekucji.

    Gdyby to był gorzów to by było oczywiste, ale tutaj chodzi o warszawę ....
    pewnie podobny "układ".

    > Cały czas trwa. mam zablokowane konta bankowe. W ogóle cała ta sprawa jest
    > lepsza od Kafki :->

    Masakra .... jak tu nie być za karą śmierci dla takich sqr...li jak ten
    tutaj przywoływany :[

  • 14. Data: 2009-07-23 12:25:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

    > Gdyby to był gorzów to by było oczywiste, ale tutaj chodzi o warszawę ....
    > pewnie podobny "układ".

    Mówisz o tym?

    http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/najbogatszy-
    komornik-w-gorzowie,1118402,2943

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-07-23 14:28:49
    Od: " " <f...@g...pl>

    Herald <h...@o...eu> napisał(a):

    > Może Ci udostępnić to odwołanie na piśmie z potwierdzeniem że ten sqr..l to
    > przyjął?

    Mam to Postanowienie - komornik postanawia postępowanie egzekucyjne umorzyć.
    Jest z 3.04.2009 r., a pieniądze komornik pobierał jeszcze 10.04, 12.05 i
    15.06. Oczywiście nie doręczył mi tego, dostałem później pocztą od córki.

    Czarek

  • 16. Data: 2009-07-24 09:03:59
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 14:25:15 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Mówisz o tym?
    >
    > http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/najbogatszy-
    komornik-w-gorzowie,1118402,2943

    No to tylko czubek góry - tutaj kolejny "kawałek" :)
    http://nie.com.pl/art7241.htm
    http://nie.com.pl/art7941.htm
    http://nie.com.pl/art8118.htm
    http://nie.com.pl/art8176.htm
    http://nie.com.pl/art8283.htm
    http://nie.com.pl/art9250.htm

  • 17. Data: 2009-07-24 09:05:07
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 14:28:49 +0000 (UTC), f...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > 15.06. Oczywiście nie doręczył mi tego, dostałem później pocztą od córki.

    Czy to nie jest przestępstwo?
    Pytam np. Johnsona który te klimaty zna jak własną kieszeń ;)
    To chyba jest sprawa dla prokuratora co najmniej.