  • 1. Data: 2006-05-16 05:24:26
    Temat: komornik
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    mam takie pytanie, czy koszty egzekucji są ustalone odgórnie, czy komornik
    może sobie tam wpisać dowolną kwotę ??

    miałem niezapłacony zaległy mandat na kwotę 200zł a komornik w kosztach
    egzekucji wpisał sobie 180zł.
    byłem u niego i mu powiedziałem że go chyba pojebało, że 200zł mu zapłace
    ale ani grosza więcej ...

    banda złodzieji

  • 2. Data: 2006-05-16 05:34:39
    Temat: Re: komornik
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    łysy napisał(a):
    > miałem niezapłacony zaległy mandat na kwotę 200zł a komornik w kosztach
    > egzekucji wpisał sobie 180zł.

    na pewno pytasz o komornika?

    > banda złodzieji

    trzeba było zapłacić

    KG

  • 3. Data: 2006-05-16 11:00:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    łysy wrote:

    > miałem niezapłacony zaległy mandat na kwotę 200zł a komornik w kosztach
    > egzekucji wpisał sobie 180zł.
    > byłem u niego i mu powiedziałem że go chyba pojebało,

    Czy to czasem pod obrazę funkcjonariusza nie podpada? ;->

    > że 200zł mu zapłace ale ani grosza więcej ...

    Nie chciałeś zapłacić w terminie - płacisz ekstra.

    > banda złodzieji

    Ładny podpis ;->