  • 51. Data: 2009-06-16 14:48:13
    Temat: Re: kolizja przy dojezdzie do skrzyżowania
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h18ai0$6s1$1@news.onet.pl...

    > Gdzie tam jest konkretnie napisane, że wątkotwórca twierdzi, iż wrzucił
    > lewy kierunkowskaz?

    Wątkotwórca baranie nic nie twierdził. On to nie A.

    > Na razie pieprzysz jedynie Ty sam, co już Ci kilka osób dziś udowodniło.

    Takie same popierdułki jak ty ;))

    Pzdr
    Leszek

  • 52. Data: 2009-06-16 14:50:55
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli nie miał wystarczająco dużo miejsca.
    > Ergo - kierowca A nie skręcał w lewo, co cały czas usiłujesz udowodnić.

    Miał. Kapelusznik A nie otarł go na chodniku a na jezdni. Bo wykonywał
    manewr nieprawidło.
    EOT, bo na tej dyskusji tylko tracę :)
    Piszcie sobie banialuki sami dalej. Może wątkotwórca napisze ile kapelusznik
    A dostał mandatu. Oczywiście jak mu odwaga i wstyd pozwolą.

    Pzdr
    Leszek

  • 53. Data: 2009-06-16 15:02:53
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Nostradamus w <news:h18bio$28n9$1@opal.icpnet.pl>:

    > Może wątkotwórca napisze ile kapelusznik
    > A dostał mandatu. Oczywiście jak mu odwaga i wstyd pozwolą.

    Gdybyś czytał uważnie to bys doczytał, że NIKT nie dostał /mandatu/

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 54. Data: 2009-06-16 15:14:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Nostradamus w <news:h189na$25sq$1@opal.icpnet.pl>:

    > Zapomniałes ze to A otarł się o stojącego B.

    Znowu nie doczytałeś.

    "obdarł prawa strone pojazdu o
    pojazd kierowcy B (kierowca B akurat podjeżdzał z prawej strony kierowcy A"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    I tym oto sposobem oba pojazdy poruszały się, a więc mowy o omijaniu być nie
    może...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 55. Data: 2009-06-16 17:11:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Jak chciałbyś zaparkować na chodniku po nim nie jadąc ? W naszym
    > przykładzie masz tylko chwilowe i częściowe najechanie na chodnik
    > (krawężnik ) spowodowanie złamaniem prawa przez nieprawidowo
    > skręcającego gamonia.

    Czyli jednak złamał przepisy. Tak troszeczkę ale złamał - prawda?
    Przecież on nie parkował

    Jeden z uczestników tej grupy kiedyś radził innym aby przestali pisać o
    sprawach na których się nie znają. Pora się do tego się zastosować.
    Skończ już, proszę.

    --
    spp

  • 56. Data: 2009-06-18 09:03:49
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Czyli jednak złamał przepisy. Tak troszeczkę ale złamał - prawda? Przecież
    > on nie parkował

    A kierowca A nie złamał ani trochę?

    > Skończ już, proszę.

    No właśnie. Ja już skończyłem dawno. dyskusję z popierdułkami rodem z magla.