  • 271. Data: 2010-05-10 14:07:16
    Temat: Re: kolizja, jak sie broniae
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gray" <n...@a...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hs92ev$ua$...@m...internetia.pl...

    > Owszem. Omawiamy sytuację opisaną przez *szymona* zakładającego wątek, nie
    > twoje fantazje. I z tego co pisze *szymon* można z dużym
    > prawdopodobieństwem wywnioskować kto w tej sytuacji łamie przepisy Pord.

    z sytuacji szymona mamy dwoch o lekko sprzecznych zeznaniach, przy czym ten
    "zly" ma swiadka

    na podstawie tych danych zakladam, ze winnym zostanie uznany znajomy
    szymona, czego jeszcze nie rozumiesz?

    > No to szkoda, że nie analizujesz wszystkiego , bo to podważa twoją
    > wiarygodność jako dyskutanta. Poza tym jest to o tyle ważna kwestia, że
    > stanowi linię obrony sprawcy.

    i brawo jasiu, stojacego na awaryjnych mozesz ominac, za zlamanie przepisow
    co najwyzej dostanie mandat, a kolega szymona za skret na awaryjnych i
    spowodwanie kolizji, zostanie uznany sprawca

    > No to teraz jasne. Ty wogóle nie rozumiesz o czym jest założony przez
    > szymona wątek. Skręcający SKRĘCAŁ czyli zmieniał kierunek ruchu, nie pas.

    a da sie zrobic jedno bez drugiego?
    ciekawe jak?
    i to ze skrecal, to zwalnia go z upewnienia sie czy na jadacych po
    przecinannym pasie nie wymusi pierwszenstwa?
    no to teraz juz jasne czego nie rozumiesz

    > Wprawiłeś mnie w dobry humor, dzięki.:-)))

    i vice uniwersal ;)

  • 272. Data: 2010-05-10 14:15:39
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *szerszen* napisał(-a):

    > no jak widac wlasnie nie wiesz

    Jesteś w błędzie, wiem doskonale. Tak czy owak, proponuję to zarzucić
    jako OT

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 273. Data: 2010-05-10 14:15:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Gray* napisał(-a):

    > Ale cieszę się, że chcesz pomóc koledze policjantowi. Zawsze
    > jakiś ludzki odruch.

    Ja to zaczynam mieć podejrzenia, że on sam jest tym policjantem ;)

  • 274. Data: 2010-05-10 14:15:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *szerszen* napisał(-a):

    > to tylko teoria

    Jaka teoria? Takie są fakty. Przkroczył podwójną ciągłą, to jest jeden
    przepis złamany, wyprzedzał pojazd sygnalizujący zamiar skrętu w lewo. I
    to jest złamanie drugiego przepisu. Skręcajacy przepisów nie złamał
    skręcając w lewo. I teraz odwracamy sytuację: policjant nie przekracza
    podwójnej ciągłej, nie usiłuje wyprzedzać pojazdu sygnalizujecego zamiar
    skrętu w lewo. Dzwona nie ma...

    > zgadza sie

    To jedno już ustaliliśmy

    > a to juz przypuszczenia

    Znaczy co jest przypuszczeniem? Chcesz powiedzieć, że policjant nie
    wyprzedzał??

    > a to juz nieprawda, zlamal przepisy bo nie upewnil sie o
    > bezpieczenistwie
    > manewru ktory chce wykonac

    Upewnił się. Zapomniałeś?
    ...@n...onet.pl

    > ale to nie upowaznia kierujacego do nieupewniania sie o tym, czy jego
    > manwer jest bezpieczny czy nie

    No to jeszcze raz gdybyś zapomniał w czasie czytania tych kilku wierszy
    tekstu
    ...@n...onet.pl

    > najpierw udowodnij ze on sygnalizowal ;)

    Po pierwsze ja niczego nie muszę udowadniać, po drugie, to niech
    udowadnia ten któremu na tym zależy żeby wykazać, że nie sygnalizował. A
    policjant dlatego rozpaczliwie i kurczowo trzyma się wersji o światłach
    awaryjnych, bo wie że kiedy uzna lewy kierunkowskaz, to jest ugotowany.
    Dlatego też "znalazł" na to "świadka", którego tam nie było. Taka jest
    linia jego obrony. Ma do tego prawo. Ktoś proponował wątkotwórcy
    pomysł na weryfikację takiego "świadka". Od siebie dodam, że z opisu
    sytuacji włączenie kierunkowskazu wydaje się być racjonalne w
    przeciwieństwie do świateł awaryjnych. I o ile Sąd będzie przytomny, co
    takie oczywiste być nie musi, to nie da wiary zeznaniom, ani policjanta,
    ani jego "świadka".
    Logika zdarzenia przemawia za tym, że był to kierunkowskaz w lewo, a nie
    światła awaryjne których włączenie przy skręcaniu byłoby mówiąc oględnie
    dziwne.

    > a to juz kwestie dowodowe, narazie mamy slowo, przeciw slowu, a do
    > tego
    > policjant ma podobno swiadka

    Nie widzę powodów dlaczego słowa policjanta miały być więcej warte od
    słów skręcającego, ale widzę powody dla których policjant bardzo by
    chciałby żeby tak było. Działania skręcającego są logiczne i zgodne z
    przepisami czego o policjancie powiedzieć nie można

  • 275. Data: 2010-05-10 14:15:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *szerszen* napisał(-a):

    > ale mnie teraz swiatla wyprzedzanego wogole nie interesuja, to jest
    > kwestia dowodowa, ktra zostanie przez sad przyjeta, lub odrzucona

    I przez to permanentnie twkisz w błędzie, bo kierunkowskaz pełni tu
    kluczową rolę.

  • 276. Data: 2010-05-10 14:20:54
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gray" napisał w wiadomości grup

    > juz napisalem wielokrotnie
    > nie zamierzam sie powtarzac, to czy migal, czy nie
    >czy mial wlaczone awaryjne, czy nie
    > to kwestia dowodowa
    >
    > na chwile obecna mamy jednego co wyprzedza na ciaglej
    > i drugiego co nie patrzy w lusterka

    > udowodnij ze tak nie bylo

    Podzieliłem, żebyś zrozumiał co piszesz, ale nie wiem czy to możliwe.
    Przeczytaj, a potem napisz o co Ci chodzi.
    Tak konkretnie. Które z powyższych chciałbyś, żeby udowodnić, a raczej nie
    udowodnić? A raczej dlaczego chcesz, żeby udowadniać, że tak nie było? Czy
    to, że tak nie było ma być podstawą do ukarania kogokolwiek? Uważasz, że
    któryś z przepisów Pord miałby tu zastosowanie? Jeśli tak to wskaż wreszcie
    przepis i przestań fantazjować, bo dane są podane w postach *szymona*.

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 277. Data: 2010-05-10 14:38:21
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    rnetia.pl

    > Ja to zaczynam mieć podejrzenia, że on sam jest tym policjantem ;)

    Myślisz...? Brak wiedzy z zakresu szkoły podstawowej, fascynacja
    wiadomościami ze szkoleń policyjnych, ślepa wiara w policjanta jako
    wyrocznię i autorytet prawny, niechęć do samodzielnego przyswajania i
    analizy jakiejkolwiek wiedzy, brak logiki we wnioskowaniu (brak
    wnioskowania) odporność na wszelkie argumenty poza atorytarnie zajętym
    stanowiskiem....Chyba niemożliwe...;-)

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 278. Data: 2010-05-10 14:43:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Gray* napisał(-a):

> [...]
    > analizy jakiejkolwiek wiedzy, brak logiki we wnioskowaniu (brak
    > wnioskowania) odporność na wszelkie argumenty poza atorytarnie zajętym

    No nie mów, że emerytowany ormowiec. To niemożliwe

  • 279. Data: 2010-05-10 15:28:22
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    > Użytkownik "Gray" <n...@a...com> napisał w wiadomości grup

    > z sytuacji szymona mamy dwoch o lekko sprzecznych zeznaniach, przy czym
    > ten "zly" ma swiadka

    Czy *szymon* coś pisał do Ciebie na priv? Ja czytałem to co jest na grupie.
    A jest tylko wersja *szymona* bez rozgraniczeń zły-dobry. Oczywiście, ż
    znamy tylko szczegóły które podał *szymon* i tylko o nich powinniśmy
    rozmawiać. Zgodnie z tematem...

    > na podstawie tych danych zakladam, ze winnym zostanie uznany znajomy
    > szymona, czego jeszcze nie rozumiesz?

    Oczywiście, że policjant jest na wygranej pozycji, ale to nie znaczy, że to
    zgodne z prawem. Dla Ciebie, zdaje się, to równoznaczne...

    > i brawo jasiu, stojacego na awaryjnych mozesz ominac, za zlamanie
    > przepisow co najwyzej dostanie mandat, a kolega szymona za skret na
    > awaryjnych i spowodwanie kolizji, zostanie uznany sprawca

    gdybyś jasiu zacytował fragment swojej wypowiedzi na którą opowiadam to może
    czytelnicy by mieli szansę zrozumieć o co Ci chodzi. W poście wcześniej
    uznałeś to za nieistotne. Teraz jest argumentem:
    "ale mnie teraz swiatla wyprzedzanego wogole nie interesuja (...)." Nie
    manipuluj...To co właśnie Cię zainteresowały?

    > a da sie zrobic jedno bez drugiego?
    > ciekawe jak?

    Właśnie dwa razy Cię pytałem jak Ty to robisz jednocześnie? Prosiłem Cię o
    wskazanie gdzie Pord to definiuje. Cisza jak do tej pory. Może teraz?

    > i to ze skrecal, to zwalnia go z upewnienia sie czy na jadacych po
    > przecinannym pasie nie wymusi pierwszenstwa?
    > no to teraz juz jasne czego nie rozumiesz

    O to też Cię chyba pytałem...Gdzie jest zapisane, że kierujący ma ustępować
    pierwszeństwa wyprzedzającemu. Cisza jak zawsze kiedy o konkrety chodzi.

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 280. Data: 2010-05-10 17:46:14
    Temat: Re: kolizja, jak się bronić
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 09:01:00 +0200, szerszen napisał(a):
    /../

    > samo przekroczenie linii wypadku nie powoduje

    Podobnie jak się wali kogoś w ryj to nie powoduje. Powoduje bezczelny
    koleś co stoi na linii ciosu.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/