  • 251. Data: 2010-05-10 08:20:55
    Temat: Re: kolizja, jak sie broniae
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hs8edu$akp$...@n...onet.pl...

    > Raczej Twoje przypuszczenie...

    raczej fakt, biorac pod uwage ze kolizja miala miejsce

  • 252. Data: 2010-05-10 09:06:57
    Od: "Gray" <n...@a...com>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

    > brawo, nareszcie
    >
    > zatem mamy jednego ktory nie trzymal sie przepisow i przekroczyl linie i
    > drugiego, ktory nie trzymal sie przepisow i nie upewnil sie co do
    > bezpieczenstwa
    >
    > a treraz sad rozsadzi ktory bardziej lub bezposrednio przyczynil sie do
    > kolizji

    Teraz to kolega policjanta-sprawcy postawi zarzut skręcającemu i ten się
    będzie tłumaczył, a kolegą policjantem się nie będzie zajmować. A jesłi
    dyskusja ma być poważna to wyjaśnij co to znaczy "nie trzymal sie przepisow
    i nie upewnil sie co do bezpieczenstwa" a lepiej wskaż przepis który
    precyzuje czyli nakłada obowiązek na kierującego zmieniającego kierunek
    jazdy do wykonywania jakiś rzeczy które sobie wyobraziłeś bądź wymyśliłeś.

    Pzdr.
    --
    Gray

  • 253. Data: 2010-05-10 09:53:00
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > raczej fakt, biorac pod uwage ze kolizja miala miejsce

    Ale co, że powinien zatrzymać się i czekać aż wszyscy stojący za nim
    wyprzedzą go łamiąc przepisy ???

  • 254. Data: 2010-05-10 10:43:07
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Janina Kolina" <k...@y...com> napisał w wiadomości

    > lol to napisał milicjant.
    > Złożyć skarge do proguratury, przeniosą do innej jednostki. Wziąć
    > żeczoznawcę

    Twoja polszczyzna wskazuje, że uczysz się smarku w podstawówce. Odpuść sobie
    pisanie tutaj.

  • 255. Data: 2010-05-10 10:48:00
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > piszesz o czym nie masz pojencia.
    > Jeśli skrencał, obrażnenia na samochodzie diametralnie inne niz jeśli stał
    > i dosatał w tył. Nie trzeba żendnych ustawianych śiwiadków

    Pędź już analfabeto .

  • 256. Data: 2010-05-10 10:49:54
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Wiem. Ale ja zawsze mam nadzieję na resocjalizację takich osób.

    Nie temu służą grupy. A zniżając się do poziomu przygłupa i analfabety
    zaniżasz poziom grupy w oczach czytających.

    >jeśli się nie powiedzie, to będzie to po prostu niepowodzenie dydaktyczne.

    Nie. To będzie śmiecenie.

  • 257. Data: 2010-05-10 11:28:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gray" <n...@a...com> napisał w wiadomości grup

    > dyskusja ma być poważna to wyjaśnij co to znaczy "nie trzymal sie
    > przepisow i nie upewnil sie co do bezpieczenstwa"

    to znaczy ze nie upewnil sie ze jego manewr jest bezpieczny i nie spowoduje
    kolizji

    > a lepiej wskaż przepis który precyzuje czyli nakłada obowiązek na
    > kierującego zmieniającego kierunek jazdy do wykonywania jakiś rzeczy które
    > sobie wyobraziłeś bądź wymyśliłeś.

    ale co mam ci przytoczyc przepisy ktore juz tu podawalem, sugerujesz ze
    mozesz wykonac manwer skretu, przecinajacy pasy/kierunki jazdy, bez
    upewnienia sie ze jest to bezpieczne i nie spowoduje kolizji czy nawet
    wymuszenia pierwszenstwa?

  • 258. Data: 2010-05-10 11:29:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Ale co, że powinien zatrzymać się i czekać aż wszyscy stojący za nim
    > wyprzedzą go łamiąc przepisy ???

    nie, powinien zaniechac manewru, widzac w lusterku debila wyprzedzajacego na
    ciaglej

  • 259. Data: 2010-05-10 11:29:14
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-10 10:15, Użytkownik szerszen napisał:

    > nie przesadzajmy
    >
    > taka kolizja nie jest czarno biala i musisz to sobie uswiadomic

    Zacząć trzeba od tego że policjant popełnił na pewno wykroczenie
    a któryś z obu panów popełnił kolejne. Ty ty cały czas wmawiasz
    nam winę nie policjanta.

    Pozdrawiam

  • 260. Data: 2010-05-10 11:35:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Zacząć trzeba od tego że policjant popełnił na pewno wykroczenie
    > a któryś z obu panów popełnił kolejne.

    brawo, i pelna zgoda

    > Ty ty cały czas wmawiasz
    > nam winę nie policjanta.

    ty za to robisz cos zupelnie przeciwnego, wiec ja zachowuje rownowage w
    przyrodzie ;)