  • 51. Data: 2010-12-18 16:31:20
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Kotlet napisał(a):
    > i mowi to czlowiek ktorego idolem
    Jak ktoś kogo nie jestem fanem (j.w.) może być moim idolem?
    > jest debil ktory chcial getta dla
    Debili to sobie poszukaj w śród najjaśniejszych panujących. Bo za
    ich decyzjami np. wsadzają gówniarzy z podstawówki za wagarowanie do
    ośrodków ze zwyrodnialcami. I tymi decyzjami "zdrowa" władza produkuje
    następnych zwyrodnialców. O skutkach nie bedę mówił, bo są ogólnie
    znane. Można takich przykładów debilizmu mnożyć, a zwłaszcza w temacie
    służby zdrowia. Taki debilizm Ci pasuje? Czy to nie jest debilizm?
    --
    Krzysiek

  • 52. Data: 2010-12-18 22:01:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 17:19:04 +0100, P.B. napisał(a):
    /../
    > Ale ja tylko wykazuję, że JKM wysysa swoje rewelacje z brudnego palucha.
    > Wystarczy jeden tekst podpisany przez niego, by wyrobić sobie zdanie.
    > Nie ma sensu czytać całego bloga, w nadziei, że może się pomylił i
    > napisał prawdę, albo coś z sensem. Poczytaj sobie:
    Na razie to tylko pokazujesz, że temat dyskusji tej Cię przerasta, a
    tamto jest niewiarygodne w Twoim subiektywnym odczuciu. I labiedzisz o
    jednym wpisie z pińcset.

  • 53. Data: 2010-12-18 22:47:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > On obnaża przede wszystkim swoją nieznajomość i niezrozumienie tego co
    > próbuje komentować i oceniać. A przez stosowane formy przekazu (mniej lub
    > bardziej świadomie) daje do zrozumienia, by nie traktowac tego serio. I
    > prawie nikt tego serio nie traktuje, z wyjątkiem garsatki jego wyznawców.
    > Te jego gadki to wyłącznie happening ale tacy jak ty łykają to z całą
    > powagą.

    Wiesz jaki % go ostatnio poparł ???

  • 54. Data: 2010-12-18 22:56:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-18 23:47, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Wiesz jaki % go ostatnio poparł ???

    Mniej więcej taki, jaki % jest elity w każdym społeczeństwie.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2010-12-18 23:39:14
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-12-17 10:08, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Znam to z czytania i słuchania. Żeby nie być gołosłownym, ostatni
    > idiotyzm z udowadnianiem, że buspasy należy zlikwidować, bo autobus,
    > który stoi na przystanku wyprzedzi ok 100 aut...

    To nie tak. Po prostu jak wyczytałem w jego felietonie, kto popiera
    komunikację publiczną - popiera terroryzm. Podobno dlatego, że jacyś
    zamachowcy się wysadzają w autobusach:P Więc rola buspasów jest chyba
    oczywista w dobie globalnej wojny z terroryzmem;)

    Shrek.

  • 56. Data: 2010-12-19 08:23:28
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Wiesz, w paru sprawach nawet Adolf Hitler miał rację, co nie
    > oznacza, że należałoby na niego głosować ;)
    Czy przeoczyłem coś o głosowaniach?
    A dwa. Jak zgłębisz temat to w każdej partii znajdziesz trochę
    programu Hitlera.
    > Zgoda. Ale wolność jednego człowieka jest ograniczona wolnością
    > drugiego.
    Przecież ten nasz najjaśniej panujący reżim ogranicza moja wolność
    osobistą i wolność wyboru.
    Przykład papierosów.
    Mam własną knajpę DLA PALĄCYCH i nie mogę w niej zapalić papierosa.
    Papierosa który jest prawnie wszędzie dostępny.
    Jakim prawem najjaśniej nam panujący wie co jest dla mnie i moich
    klientów lepsze?
    > A czy Korwin nigdy nie miał pomysłów na idiotyczne zakazy i nakazy?
    > Czy to czasem nie on marudził coś o odebraniu prawa głosu kobietom?
    > Na podstawie swoich urojeń, że kobieta nigdy nie będzie tak
    > inteligentna jak mężczyzna?
    Tematu nie zgłębiałem, ale możliwe że ma rację. Wyznacznikiem tego
    może być fan klub Ojca Dyrektora w którym wiadomo jaka płeć dominuje.
    > No i te brednie o "głowie rodziny" w programie partii... To jest,
    > do licha ciężkiego, prywatna sprawa partnerów, jaki mają między
    > sobą układ i wara partiom i rządom od dyktowania im jedynie
    > słusznego wzorca.
    A tu możesz mieć pole do PO-pisu. Oni są lepsi od Korwina. Ale
    oczywiście Ty tego nie widzisz.
    --
    Krzysiek

  • 57. Data: 2010-12-19 10:44:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.12.2010 12:58, Liwiusz pisze:

    > Zadziwiają mnie tacy hipokryci. Nie przeszkadza im, że teraz urzędnik
    > wchodzi z butami do rodziny, ale jak Korwin powie jak uważa, że powinno

    A gdzie pisałem, że mi to nie przeszkadza, kłamco?

    > być (co nie oznacza, że będzie siłą taki system wprowadzał w rodzinie),
    > to od razu wielki larum.

    Skoro jest to w programie politycznym partii, oznacza to chęć wymuszenia
    takiego układu prawem.

    > Lepiej się przyznaj ile szekli Ci płacą za każde słowo ;)

    Liwiusz, idioto głupi... Nie chce mi się nawet komentować...

  • 58. Data: 2010-12-19 10:59:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.12.2010 15:55, Maruda pisze:

    > I nie należy zapominać, że Adolf kurwa jego mać Hitler uzyskał władzę w
    > wyniku demokratycznych kurwa ich mać wyborów. No i jaki z tego wniosek?

    Nieprawda. Na kanclerza został wyznaczony (nie wybrany!) w wyniku
    politycznych układzików. Potem NSDAP teoretycznie zyskała większość, ale
    w dużej części wskutek działań dalekich od legalnych (morderstwa,
    zastraszanie).

    > Dla mnie oczywisty. Do dupy z kurwa jej mać demokracją! Dwóch zgodnych
    > żulów nie może mieć większej władzy, niż jeden intelektualista.

    Mhhmm. A kto ma zadecydować, kto jest "żulem" a kto "intelektualistą"?

    > Poczytaj trochę, zanim zaczniesz równie kretyńskie głupoty rozgłaszać.

    Poczytałem.

    > Korwin nie kwestionuje inteligencji kobiet, wskazuje na jej
    > (inteligencji) inne podłoże i funkcjonalność.

    ROTFL

    Ty mówisz "kartofel", ja mówię "ziemniak" - ale znaczy to dokładnie to samo.

    > A prawo wyborcze chce ograniczyć wielu, nie ze względu na płeć.

    "Nie tylko ze względu na płeć" raczej.

    > Gadasz jak potrzaskany. Tyle.
    >

    > Ups... teraz zauważyłem, że to Lawa, a z błotem (trollem) się nie
    > dyskutuje. No ale skoro już napisałem, to poślę.

    No tak, śmiałem przemówić przeciwko Świętemu Korwinowi. Wierny wyznawca
    musiał surowo potępić wroga jego fuhrera.

  • 59. Data: 2010-12-19 11:01:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.12.2010 14:30, Maruda pisze:

    > Pogadaj o tym z kilkudziesięcioma kobietami zarażonymi AIDSem przez
    > pewnego Kameruńczyka.

    "Nie byle jak, nie byle gdzie, nie z byle kim".

    "Gumki" nie są drogie. I by się nie zaraziły.

  • 60. Data: 2010-12-19 11:07:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 11:44, Andrzej Lawa pisze:

    > Skoro jest to w programie politycznym partii, oznacza to chęć wymuszenia
    > takiego układu prawem.

    Nie ma w programie partii żadnego przymusu odnośnie relacji w rodzinie.

    > Liwiusz, idioto głupi... Nie chce mi się nawet komentować...

    A jednak to zrobiłeś, Lawo nędzny.

    --
    Liwiusz