  • 91. Data: 2010-12-19 21:23:06
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 22:17, Andrzej Lawa pisze:

    > Raczej wyłazi to, że takie rzeczy jak dialog, dyskusja, negocjacje czy
    > kompromis są dla ciebie z gruntu obce.

    Nic z powyższego nie jest sprzeczne z dogmatem jednoosobowej głowy rodziny.

    --
    Liwiusz

  • 92. Data: 2010-12-19 21:33:41
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Przykro mi, ale placówki handlowo-usługowe, takie jak "knajpy", są
    > lokalami publicznie dostępnymi.
    Oczywiście zgadzam się z Tobą.
    > Jak taki dym leci komuś innemu do okna - ten ktoś jak najbardziej
    > może mieć pretensje.
    Ale czy łamie prawo?
    > Ale jesteś mało spostrzegawczy. Pewnie przez palenie ;->
    Nie palę.
    > Mężczyźni żyją krócej,
    OK
    > więc mniej moherowych beretów płci męskiej dożyło do chwili
    > obecnej.
    Nie ma wśród nich 50cio-70cio latków?
    > Co, mieli zamknąć granicę?
    A Czesi maja zamknięte granice?
    > emigracja innych ludzi do Polski to czyja wina/zasługa?
    Jaka emigracja? LOL
    > Brednie.
    Brednie?
    Ciekawe do czego mają wracać.
    Ceny w Polsce drastycznie wzrosły.
    Do pensji 2tyś? O ile dostana pracę, bo oni nie są atrakcyjni dla
    polskiego pracodawcy. OK Może założą działalność gospodarczą, to co
    ich czeka? Użeranie się z chorym systemem US i ZUS?
    A jakiś kredyt na mieszkanie. Kto im da kredyt?
    --
    Krzysiek

  • 93. Data: 2010-12-19 21:35:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jotte napisał(a):
    > Przestań już chrzanić.
    To Ty chrzanisz lub nie nadarzasz.
    EOT
    --
    Krzysiek

  • 94. Data: 2010-12-20 06:54:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2010 22:23, Liwiusz pisze:

    > Nic z powyższego nie jest sprzeczne z dogmatem jednoosobowej głowy rodziny.

    Oooo! Dobre słowo: "dogmat".

    Co swoją szosą wyjaśnia twoje stanowisko zbliżone do stanowiska ślepego
    konia wobec startu w Wielkiej Pardubickiej.

  • 95. Data: 2010-12-20 08:20:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-20 07:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Oooo! Dobre słowo: "dogmat".
    >
    > Co swoją szosą wyjaśnia twoje stanowisko zbliżone do stanowiska ślepego
    > konia wobec startu w Wielkiej Pardubickiej.

    Tyle że to Ty tych przeszkód nie widzisz i zdaje Ci się, że czymś
    normalnym jest przeżycie życia w małżeństwie i nie różnienie się w
    swoich zdaniach ani na jotę.

    Cóż, takie herezje mogą być spowodowane:

    1/ Trollowaniem
    2/ Totalną nieznajomością życia
    3/ Byciem pod pantoflem swojego partnera (ewentualnie partnerki)
    4/ Zupełnym nie posiadaniem własnego zdania

    Którykolwiek z ww. powodów zupełnie dyskwalifikuje Cię z dalszej
    dyskusji na ten temat.

    --
    Liwiusz

  • 96. Data: 2010-12-20 08:51:16
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 18:11:19 +0100, Jotte napisał(a):

    > Bo w wyborach realizowanych wg zasady, że dwóch młotów przegłosowuje
    > intelektualistę intelektualista ma nikłe szanse na wybór.
    > Taki system wyłania zwykle przekupnych koniunkturalistów, cwaniaków
    > wszelkiej maści, obłąkańców, szaleńców, nawiedzonych czubków z psychozą
    > misji i taką tam mierzwę.

    Jak się na wsi wybiera sołtysa to raczej nie intelektualistę. Ani tych
    których wymieniłeś później, tylko kogoś najbardziej zaradnego. Dziwne...
    przecież żule pod sklepem powinni wybrać podobnych sobie.

    Co takiego cechuje intelektualistów że nadają się na polityków?

    Henry

  • 97. Data: 2010-12-20 09:22:54
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2010 22:33, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    Standardowe przepisy o immisji na cudzy teren.

    Dużo mniej. I spory ich odsetek będzie w tym samym czasie zajęty
    uzyskiwaniem miłego szmerku przy pomocy taniego alkoholu.

    Czesi nie emigrują zarobkowo? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze..

    Teraz twierdzisz, że nikt nie emigruje zarobkowo do Polski??

    Znają język, mają obycie w świecie - są bardziej atrakcyjni niż ktoś,
    kto nigdy nie wyjechał. To po pierwsze.

    Po drugie mam znajomą, która wyjechała zarobkowo do Irlandii.

    OK, zarabia sporo lepiej. Ale zasuwa tak, że jakby u nas nią tak orali,
    to też by tyle dostawała. Konkretnie jest pielęgniarką - i tam odwala
    robotę, którą u nas mają na głowie 3 pielęgniarki i lekarz dyżurny.

    Wrócić nie chce póki co, bo u nas nawet jakby chciała tak się
    zapracowywać, to by jej nie pozwolili. No i zainteresował ją też program
    socjalny, ale ten będzie w Irlandii teraz ostro cięty.

  • 98. Data: 2010-12-20 09:23:57
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2010 09:20, Liwiusz pisze:

    > Tyle że to Ty tych przeszkód nie widzisz i zdaje Ci się, że czymś
    > normalnym jest przeżycie życia w małżeństwie i nie różnienie się w
    > swoich zdaniach ani na jotę.

    A gdzie ja pisałem, kłamco parszywy, o nieróżnieniu się w zdaniach?

  • 99. Data: 2010-12-20 09:36:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-20 10:23, Andrzej Ława pisze:

    > A gdzie ja pisałem, kłamco parszywy, o nieróżnieniu się w zdaniach?

    Sam pisałeś, manipulancie wredny, że wszyscy partnerzy powinni
    podejmować jednomyślne decyzje.

    --
    Liwiusz

  • 100. Data: 2010-12-20 09:51:45
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2010 10:36, Liwiusz pisze:

    > Sam pisałeś, manipulancie wredny, że wszyscy partnerzy powinni
    > podejmować jednomyślne decyzje.

    Nie - ja pisałem, że każda rodzina, związek partnerski/whatever powinni
    mieć, tak jak teraz, pełną swobodę wyboru: czy będzie jeden "lider"
    rodziny, czy decyzje będą uzgadniane wspólnie.

    I teraz pytanie: jesteś tak głupi, że nie rozumiesz co się pisze, czy
    tak skurwiony i celowo tak bezczelnie kłamiesz?