  • 31. Data: 2015-04-03 13:14:29
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    to już jest POństwo POlicyjne

  • 32. Data: 2015-04-03 14:05:29
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <mflsms$ubq$1@node1.news.atman.pl>, Crimi <r...@w...pl>
    wrote:

    > to już jest POństwo POlicyjne

    Sio, trollu!! To nie jest miejsce dla ciebie, polityczny oszolomie.
    --
    TA

  • 33. Data: 2015-04-03 15:12:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    net...
    > No i jak staranuje taki samochód to pozabija wszystkich w środku :)

    Nie pomyślałeś, że pijak może spowodować do zderzenia się dwóch samochodów?

  • 34. Data: 2015-04-03 15:20:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-03 o 15:12, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Nie pomyślałeś, że pijak może spowodować do zderzenia się dwóch samochodów?

    Może. I co z tego? Pieszy też może.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2015-04-03 16:40:27
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 15:20, Liwiusz pisze:
    net...

    > Może. I co z tego? Pieszy też może.

    Wytresowanych nie przekonasz.

  • 36. Data: 2015-04-03 19:01:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-02 21:59, Robert Tomasik wrote:

    > Wiesz, trochę jednak odmienny, więc rzucasz się w oczy.

    No i co z tego? Jak ktoś się zatrzyma na zielonej strzałce to też go
    skontrolują, bo się wyróżnia?

    Panowie policjanci po prostu liczyli że kolega jest po dwóch piwach i
    zarobią punkcik do statystyki.

    Shrek.

  • 37. Data: 2015-04-03 19:06:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-03 00:10, Jacek Maciejewski wrote:

    > No i jak staranuje taki samochód to pozabija wszystkich w środku :)

    I przystanek - koniecznie z wycieczką doskonale zapowiadowiadąjących się
    licealistów wracających z finału olimpiady matematycznej. Oczywiście 19
    trupów na miejscu, a rowerzysta przeżył - bo był pijany:P

    Shrek.

  • 38. Data: 2015-04-03 19:09:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-03 16:40, t-1 wrote:

    > Wytresowanych nie przekonasz.

    No nie przekonasz. A prawda jest taka, że groźniejsi są pijani piesi, bo
    rowerzyści zabijają kilkanaście osób postronnych rocznie (pijani i
    trzeźwi do kupy), a piesi nie dość że więcej, to jeszcze po alko im
    odpierdala i siębie nawzajem oraz postronnych napierdalają, zabijają,
    kradną i gwałcą (oraz podpalają samochody). Słyszałeś kiedyś o pijanym
    rowerzyście-gwałcicielu? :P

    Shrek.

  • 39. Data: 2015-04-03 20:01:03
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 15:12, qwerty pisze:
    > Nie pomyślałeś, że pijak może spowodować do zderzenia się dwóch samochodów?

    Spróbuj może sformułować tę myśl w języku polskim. Znacznie lepiej jest,
    kiedy ludzie mogą zrozumieć wypowiedź.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 40. Data: 2015-04-03 20:10:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-03 20:01, Akarm wrote:

    > Spróbuj może sformułować tę myśl w języku polskim. Znacznie lepiej jest,
    > kiedy ludzie mogą zrozumieć wypowiedź.

    Chodzi mu o to, że pijany rowerzysta jest równie niebezpieczny jak
    pijany kierowca. Na nawet tak samo niebezpieczny jak trzeźwy pies czy
    jeleń o dzieciakach nie wspominając:P

    Shrek