  • 81. Data: 2005-06-30 08:41:52
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 cze o godzinie 10:36, na pl.soc.prawo, flower napisał(a):

    > ogrodzeniem
    >
    > No to w zasadzie trutkę na szczury też może taki rodzic na murku po swojej
    > stronie płotu położyć. Co go interesuje czyjś pies.

    W analogiczny sposób - należałoby wykastrować tych rodziców - by nigdy
    więcej nie mogli spłodzić dzieci którymi nie potrafią się opiekować i
    wychować.
    Właściciel psa też mógłby położyć po *swojej* stronie ogrodzenia arszenik
    czy inne ścierwo - by bachor je sobie podbierał - prawda?

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 82. Data: 2005-06-30 08:45:06
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" napisał w wiadomości

    bądz tak miły i usuwaj adres email z cytatu, udostepniasz go wszystkim
    spamerom,

    napisałem "NIE STANOWI" bądz tak miły i cytuj z należytą starannością

    to nie dzieci stanowią zagrożenie a pies
    to nie dzieci, i nie ich rodzice wybudowali kojec tam gdzie nie powinni,

    jeśli czepiając się słówek uważasz że dyskutujesz albo rozwiązujesz problem,
    to grubo się mylisz
    piszesz jedynie po to by pisać, daruj sobie takie argumenty

    pozdrowienia
    czubcia

  • 83. Data: 2005-06-30 09:01:30
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." napisał w wiadomości

    > Pies który jest w domu, może wyskoczyć na ulicę i pogryźć każdego. A
    > wyskoczy np. w sytuacji kiedy drzwi wejściowe z domu zostaną wysadzone z
    > zawiasów podczas huraganu :P

    Na huragan właściciel psa nie ma wpływu. To taka drobna różnica.

    > Ryzyko stwarza także instalacja elektryczna w budynku, instalacja gazowa
    > jeszcze większe ryzyko stwarza....

    Wymienione przez Ciebie instalacje zostały zaprojektowane, wybudowane i
    dopuszczone do użytkowania przez osoby i instytucje uprawnione do tego.
    Właściciel je remontuje i utrzymuje w należytym stanie technicznym.
    Instalacje te co roku przechodzą badania techniczne dopuszczające je do
    użytkowania. Właściciel dokłada wszelkich starań by były bezpieczne.

    W razie wypadku pierwsze o co powinien pytać prokurator ( i zazwyczaj to
    czyni) to aktualne badania okresowe odpowiedniej instalacji, czy to
    elektrycznej czy gazowej, czy ppoż., czy choćby windy jeżeli tam akurat
    zdarzył się wypadek.

    Podsumowując, nie masz pojęcia o czym piszesz.

    pozdrawiam
    czubcia

  • 84. Data: 2005-06-30 09:08:55
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    .

    > A w jaki sposób stanowi zagrożenie?
    > Do licha jasnego - czy ci ludzie już do końca pogłupieli?
    > Jest w ogrodzie pies - to żle ????
    > Jest na terenie nieruchomości właściciela - żądnemu gnojowi czy
    > komukolwiek
    > - wkładać tam łapy!!!!

    OK więc niech sąsiad wytłumaczy psu żeby mordy nie przekładał na moją stronę
    bo mam tam gilotyne i mu ją utnie!
    Człowieku zastanów się ten pies przekłada cały łeb między siatka a słupkiem
    na MÓJ teren!
    mnie pies nie przeszkadaza!

  • 85. Data: 2005-06-30 09:24:53
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    czubcia <c...@p...onet.pl> napisali:

    > bądz tak miły i usuwaj adres email z cytatu, udostepniasz go wszystkim
    > spamerom,

    ROTFL :DDD

    > to nie dzieci stanowią zagrożenie a pies
    > to nie dzieci, i nie ich rodzice wybudowali kojec tam gdzie nie powinni,

    Tak. Wybudowal go facet na swojej posesji.
    Zadbal o to, zeby pies nie wlazil na teren sasiada i wystarczy.

    > jeśli czepiając się słówek uważasz że dyskutujesz albo rozwiązujesz problem,
    > to grubo się mylisz

    Ja sie nie czepiam slowek. Mimowolnie dobrze scharakteryzowalas problem.
    To nie pies wystawia pysk i lapie dzieci, tylko dzieci wsadzaja lapy do
    kojca. A to juz problem rodzicow tych dzieci.
    Niech se facet pobuduje kojec dla dziecka w dostatecznej odleglosci.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 86. Data: 2005-06-30 09:25:01
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    uprzedzając odpowiedź: płod jest do dupy! stawiał go jeszcze mój dziadek z
    ojcem sąsiada, chciałem postawić nowy ale sąsiad powiedział że jamu ten się
    podoba a jak chce to se moge sam postawić. tylko jak? jak ściągnąć siatkę
    skoro tam lata pies a sąsiad jest walnięty i nawet na czas robót nie chce go
    zabrać?

  • 87. Data: 2005-06-30 09:32:19
    Od: "RB" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d9ugha$kpa$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak jest, ale to nie znaczy ze mamy obowiazek udzielac ci darmowych porad
    > prawnych. Jezeli problem nas zainteresuje to chetnie go omowimy, ale ty
    > robisz tutaj wielka awanture, obrazasz uzytkownikow bo boisz sie ze twoje
    > dzieci nie sa na tyle madre zeby nie draznic psa sasiada. Jezeli tobie nie
    > chce sie zakrywac siatki to czemu sasiadowi mialo by sie chciec przeniesc
    > psa?
    > Porada prawna kosztuje okolo 150 PLN, nie widze zadnego powodu dla ktorego
    > mielibysmy ci podarowac 150 zlotych.
    > Pozdrawiam

    Jak nie chcesz tępy buraku odpowiadać i pomóc, to się po prostu nie odzywaj.
    Znajdź sobie inny wątek albo załóż grupę "rozumowy o dupie marynie matołów
    samozwiących się prawnikami".

    Robert

  • 88. Data: 2005-06-30 09:51:30
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    stronę
    > bo mam tam gilotyne i mu ją utnie!
    > Człowieku zastanów się ten pies przekłada cały łeb między siatka a

    :-)
    Zaraz ci napiszą że nienawidzisz psów, masz lęki, i jesteś
    nieodpowiedzialnym rodzicem :-)))

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 89. Data: 2005-06-30 09:56:44
    Od: "RB" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d9ubju$86

> [...]
    > pieniaczyc sie do sasiada nie prosciej powiedziec dzieciom, żeby łap nie
    > przekladaly na drugą stronę płotu? I żeby odrazu zbić Twoje argumenty, ze
    > sie dzieciom nie da wytłumaczyć, zareczam Ci, ze się da - mam rottweilera
    > i małe dziecko i odkąd skończyło 6 miesięcy moje dziecko grasuje w
    > królestwie psa [czytaj na podlodze] i pierwsze nauki jakie pobieralo
    > brzmialy, ze nie wolno ruszac psich zabawek, nie wolno bić rotta, nie
    > wolno grzebać w rocich miskach etc. Jesli niespełna roczne dziecko jest w
    > stanie pojąc takie nauki to wierzę, ze i Twoim dzieciom sie uda.

    Jaka ty jesteś głupia. U ha ha.
    Tylko szkoda dziecka.

    Robert

  • 90. Data: 2005-06-30 09:59:28
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > :-)
    > Zaraz ci napiszą że nienawidzisz psów, masz lęki, i jesteś
    > nieodpowiedzialnym rodzicem :-)))

    Już to sugerowano :)